5 cent bonus Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: 5 cent bonus Keytrade
het afsluitingsformulier samen met een kopie van je eid kan ook per email worden verzonden om je rekening af te sluiten , staat ook uitdrukkelijk vermeld op het formulier dat je kunt downloaden vanaf hun site
het gras is altijd groener aan de overkant
Gisteren nog gedaan, met de Direct-rekening die van MoneYou kwam.
Even wat informatie inwinnen over die 5 cent bonus.
Tot mijn verbazing kreeg ik begin April 5 cent als 'bonus per verrichting' van Keytrade. Ik heb echter behalve een online spaarrekening geen diensten die ik afneem van Keytrade (dus geen debet- noch kredietkaart). Ik heb even de algemene voorwaarden doorbladerd (en wellicht erover gekeken), maar voor welke soort verrichtingen krijg je juist die vijf cent?
Gek genoeg had ik meer dan 1 verrichting in Q1 (twee uitgaande en één binnenkomende overschrijving naar mijn zichtrekening bij mijn hoofdbank).
Kan iemand me wijzen waar ik juist de details kan vinden in de algemene voorwaarden zodat ik mijn aantal verrichtingen kan optimaliseren?
Tot mijn verbazing kreeg ik begin April 5 cent als 'bonus per verrichting' van Keytrade. Ik heb echter behalve een online spaarrekening geen diensten die ik afneem van Keytrade (dus geen debet- noch kredietkaart). Ik heb even de algemene voorwaarden doorbladerd (en wellicht erover gekeken), maar voor welke soort verrichtingen krijg je juist die vijf cent?
Gek genoeg had ik meer dan 1 verrichting in Q1 (twee uitgaande en één binnenkomende overschrijving naar mijn zichtrekening bij mijn hoofdbank).
Kan iemand me wijzen waar ik juist de details kan vinden in de algemene voorwaarden zodat ik mijn aantal verrichtingen kan optimaliseren?
Bedankt Haelewyn. Op dat documentje was ik eerder gestoten, maar daar staat ook op dat je 'per' overschrijving 5 cent krijgt. Dit terwijl ik slechts eenmaal 5 cent kreeg maar drie overschrijvingen had (geen internationale). Vandaar dus mijn bijkomende vraag.
Afin, veel maakt het niet uit natuurlijk. Ik was gewoon curieus of ik ergens iets gemist had.
Afin, veel maakt het niet uit natuurlijk. Ik was gewoon curieus of ik ergens iets gemist had.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Je spreekt over "Q1", 5centen worden op maandbasis betaald, niet op kwartaalbasis.
Overschrijvingen tussen je eigen rekeningen bij Keytrade tellen niet mee voor de 5 cent-actie.
Excuus voor de verwarring, alle drie de overschrijvingen vielen in maart (geen overschrijvingen in Januari/Februari). En waren alle drie naar/van externe rekeningen (de interne heb ik niet meegerekend). Afin, ik ga mijn slaap niet laten over 10 cent, zal wel op maandbasis blijven kijken, ik had 1 verrichting in April, dus vermoedelijk zal ik weer vijf centiemen rapenJiraisking schreef: ↑4 mei 2020, 10:49 Je spreekt over "Q1", 5centen worden op maandbasis betaald, niet op kwartaalbasis.
Vorig jaar er 9 euro van meegenomen.
Met onze rekening krijgen we gemiddeld een 3€ per maand terug aan verrichtingen. (En ook een gratis rekening met een gratis visakaart.)
Wij hebben eigenlijk geen klachten over Keytrade, zijn er zeer tevreden over.
Wij hebben eigenlijk geen klachten over Keytrade, zijn er zeer tevreden over.
Met Hello Bank neem ik vijf euro per maand belwaarde bij Mobile Vikings.
60 Euro per jaar..
60 Euro per jaar..
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik zit aan meer dan 60EUR per jaar bij Keytrade
Maar vooral de gratis platinum visa kaart is voor mij onevenaarbaar qua prijs-kwaliteit op de markt. Hier betaalde ik vroeger bij KBC 108EUR/jaar voor ...

Uit "berichten" in de beveiligde zone van Keytrade: nieuwe voorwaarden 5 cent actie.
Beste klanten,
Om misbruik te vermijden, hebben we de voorwaarden gewijzigd voor de actie '5 cent per verrichting op de zichtrekening'.
Vanaf 01/09/2020 tellen permanente opdrachten en binnenkomende betalingen niet meer mee. Ook betalingen van minder dan een euro komen niet in aanmerking. Per maand zal er maximaal 2,5 euro worden gestort op uw zichtrekening. U kunt de nieuwe voorwaarden hier raadplegen.
Met vriendelijke groeten,
Het Keytrade Bank-team
Lap, een deel van Spaargids moet z'n pensioenstrategie gaan herzien... 
Volgende misdaad tegen de mensheid: Beobank verlaagt z'n cashback naar 0,1%, beperkt tot de jaarlijkse bijdragen voor de kaart (zelfde voorwaarden als Revolut Metal).

Volgende misdaad tegen de mensheid: Beobank verlaagt z'n cashback naar 0,1%, beperkt tot de jaarlijkse bijdragen voor de kaart (zelfde voorwaarden als Revolut Metal).

-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik denk dat vele banken het effect van corona beginnen te zien.