5 cent bonus Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: 5 cent bonus Keytrade
" binnenkomende betalingen"
wat is dat voor iets raars ?
Dacht dat betalingen altijd UITGAAND geld is
wat is dat voor iets raars ?
Dacht dat betalingen altijd UITGAAND geld is
Je betaalt of je wordt betaald.
In beide gevallen is het een betaling.
Ontvangen betaling... Waarom niet ?
In beide gevallen is het een betaling.
Ontvangen betaling... Waarom niet ?
"Ontvangen betaling... Waarom niet ?"
Ja maar kreeg men vroeger die bonus van 5 cent OOK niet voor, waarom vermelden ze dat dan nog ?
Ja maar kreeg men vroeger die bonus van 5 cent OOK niet voor, waarom vermelden ze dat dan nog ?
Toch wél !
Voor elk inkomend bedrag krijg/kreeg je 0,05 € bonus.
Dus niet alleen op loon of pensioengeld, maar ook op elk klein inkomend bedragje van bijvoorbeeld HighcoData, MyShopi, Promolife, ...
Ik denk dat het vooral die laatste zijn die bij de bank de doorslag gaven voor deze beslissing.
Voor elk inkomend bedrag krijg/kreeg je 0,05 € bonus.
Dus niet alleen op loon of pensioengeld, maar ook op elk klein inkomend bedragje van bijvoorbeeld HighcoData, MyShopi, Promolife, ...
Ik denk dat het vooral die laatste zijn die bij de bank de doorslag gaven voor deze beslissing.
Of op elke binnenkomende storting van je Argenta rekening die je dan weer heen en weer terugstuurt ?
Die doorslag .... Er zijn er wel nog op dat idee gekomen zeker ?
Die doorslag .... Er zijn er wel nog op dat idee gekomen zeker ?
Inderdaad: er zijn hier indertijd berichten geweest van spaargidsers die van Keytrade een verwittiging gekregen hadden, dat dergelijke misbruiken in de toekomst niet meer aanvaard zouden worden.
Zoals met alles is het dus de schuld van dergelijke sujetten dat de anderen mee moeten inboeten.
Ik kreeg nooit een storting op mijn keytrade rekening ( behalve dan een van mezelf af en toe- om de rekening wat aan te spijzen ) daarom dat ik niet doorhad dat er ook daarvoor 5 cent werd betaald
Gemiddeld 20 cent per maand, ik telde het ook nooit na.
Gemiddeld 20 cent per maand, ik telde het ook nooit na.
Wij zaten toch wel soms boven die 2.5€, jammer, maar ergens wel te begrijpen.
https://welcome.keytradebank.be/images/ ... ent_nl.pdf
https://welcome.keytradebank.be/images/ ... ent_nl.pdf
Spijtig, was handig voor de drankautomaten op het werk. €0,70 via de kaart terwijl je wist dat je maar €0,65 betaalde omdat je €0,05 terug kreeg.
Is dus gedaan!
Is dus gedaan!
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
En waarom zou dat gedaan zijn?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Carpe
Door deze voorwaarde:
"Het aanbod geldt voor elke nationale Betalingsverrichting van minimaal 1 euro die wordt uitgevoerd
vanaf een Keytrade Bank-zichtrekening "
Door deze voorwaarde:
"Het aanbod geldt voor elke nationale Betalingsverrichting van minimaal 1 euro die wordt uitgevoerd
vanaf een Keytrade Bank-zichtrekening "
Wisten niet dat inkomende betalingen ook vergoed werden?!
De 1 euro limiet gaat wel meespelen, want de drankautomaten op werk zijn 20 cent voor frisdrank en 5 cent voor koffie...
Keytradebank gaat natuurlijk geen klant verliezen want ze blijven goede service geven.
De 1 euro limiet gaat wel meespelen, want de drankautomaten op werk zijn 20 cent voor frisdrank en 5 cent voor koffie...
Keytradebank gaat natuurlijk geen klant verliezen want ze blijven goede service geven.
Jammer, maar super veel verschil zal het bij mij niet maken. Vermoedelijk hebben ze de aanpassingen gedaan om misbruik tegen te gaan.
Mvg,
Geblin
Mvg,
Geblin
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ha ok, daar had ik over gelezen.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ook als je ze vergelijkt met de Beobank kredietkaarten ?Jiraisking schreef: ↑5 mei 2020, 09:59 Maar vooral de gratis platinum visa kaart is voor mij onevenaarbaar qua prijs-kwaliteit op de markt. Hier betaalde ik vroeger bij KBC 108EUR/jaar voor ...