Integrale in de problemen?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Integrale in de problemen?
De algemene vergadering is terug verlegd van 29/09/2020 naar 08/10/2020,het is alles wat ik van info kan vinden!!
Weet er iemand nog meer?
Weet er iemand nog meer?
Dat kan je beter aan de integrale's tak-21 raadgever Danny Deboe, Senior Business Development Manager vragen via:
perspective@integrale.be of +32 (0)2 761 04 76
Die weet waarom, wij kunnen alleen maar speculeren.
perspective@integrale.be of +32 (0)2 761 04 76
Die weet waarom, wij kunnen alleen maar speculeren.
Idem vraag het aan Danny Deboe, hij is ook hun raadgever voor Integrale 786 contracten!MoreOrLess schreef: ↑23 september 2020, 21:41 Afwachten tot 30 september - er zal dan wel nieuws zijn.
Ondertussen is het mij niet meer duidelijk wat het huidige gewaarborgd rendement is van de 786 contracten. Is het 0,50 of 0,75% ?
Dank u,heb net een email verstuurd,ik uit naar zijn antwoord.
Dit stond op de website:
Persbericht van 21 september 2020 over het herstelplan
21 september 2020
Zondagavond 20 september 2020 heeft de Raad van Bestuur van Integrale genoteerd dat er twee offertes zijn ingediend in het kader van de verkoop van de aandelen van Nethys in Integrale NV.
Geen van beide offertes bevat de herkapitalisatie van de onderneming, maar zijn gebaseerd op herverzekeringsformules om de solvabiliteitsratio op het vereiste niveau te herstellen.
De Raad van Bestuur en de aandeelhouders hebben besloten om samen te blijven werken aan de oplossingen die vóór 30 september 2020 aan de NBB moeten worden voorgelegd.
Persbericht van 21 september 2020 over het herstelplan
21 september 2020
Zondagavond 20 september 2020 heeft de Raad van Bestuur van Integrale genoteerd dat er twee offertes zijn ingediend in het kader van de verkoop van de aandelen van Nethys in Integrale NV.
Geen van beide offertes bevat de herkapitalisatie van de onderneming, maar zijn gebaseerd op herverzekeringsformules om de solvabiliteitsratio op het vereiste niveau te herstellen.
De Raad van Bestuur en de aandeelhouders hebben besloten om samen te blijven werken aan de oplossingen die vóór 30 september 2020 aan de NBB moeten worden voorgelegd.
Ben benieuwd wie dat die 2 kandidaat overnemers van de aandelen zijn.
Zoals reeds jaren,
Als testaankoop iets adviseert, let op uw tellen !
First, Kaupthing, integrale ...
Als iets te mooi is om waar te zijn ...
En toch blijven die mannen boekjes verkopen en geloven sommigen nog in hun onafhankelijk advies.
Al hun “beste kopen” worden “probleem” kopen
Als testaankoop iets adviseert, let op uw tellen !
First, Kaupthing, integrale ...
Als iets te mooi is om waar te zijn ...
En toch blijven die mannen boekjes verkopen en geloven sommigen nog in hun onafhankelijk advies.
Al hun “beste kopen” worden “probleem” kopen
Heb andwoord gekregen van integrale,info volg na vergadering van 8/10 de komende dagen/weken na reactie van de nbb.
Afwachten dus!!!
Afwachten dus!!!
- Superspaarder
- Sr. Member

- Contacteer:
Algemeene vergadering van Integrale gisteren : slecht nieuws voor de spaarder. Zie integrale.be voor details 
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
-
anonymous9
Geen oplossing herkapitalisatie.
Herstelplan geweigerd door de NBB.
Winstdeelname voor 2019 ingetrokken.
En de LT overheidsobligatie rente is bijlange nog niet aan het stijgen....
-
fropskottel
- Hero Member

- Contacteer:
Mijn contract loopt tot mijn 99 jaar. Laat ze mij maar uitkopen...MoreOrLess schreef: ↑9 oktober 2020, 16:30 Geen oplossing herkapitalisatie.
- Superspaarder
- Sr. Member

- Contacteer:
3,25 procent tot mijn 99 jaar (ik ben 54). Te mooi om waar te zijn 
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Als je dan plus 60 bent, en je de 10% reeds hebt moeten betalen, kan je een andere verzekering gaan zoeken, en word je na 10 jaar opnieuw belast.
Begin die jaar vroeg ik een gedeeltelijke afkoop, die smeerlappen storten mij het volledige bedrag
mocht nadien het teveel gestorte wel bijstorten, maar het zal wel echt een knoeiboel worden
Degene die dit jaar nog niet gestort hebben , nog vlug hun storting doen ?
Begin die jaar vroeg ik een gedeeltelijke afkoop, die smeerlappen storten mij het volledige bedrag
mocht nadien het teveel gestorte wel bijstorten, maar het zal wel echt een knoeiboel worden
Degene die dit jaar nog niet gestort hebben , nog vlug hun storting doen ?
- Superspaarder
- Sr. Member

- Contacteer:
APRA Leven, Ethias... en nu Integrale...
de volgende is " l' état belgique "
zouden de bestaande klanten dit jaar nog kunnen storten ?
zouden de bestaande klanten dit jaar nog kunnen storten ?