Integrale in de problemen?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Integrale in de problemen?
Fiscaal waarschijnlijk geen goed idee omdat je de 30% belastingvermindering zal moeten terugbetalen dmv de 33% taks.
Gewoon laten staan tot aan je pensioen aan het gegarandeerd rendement.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Klopt. Heb het contract nagegaan en het is idd 33% indien voor 60 jaar opgenomen. Ben dat dus nog niet, daarom de volgende vraag: kan dit naar een andere maatschappij overgedragen worden?
-
anonymous9
Neen. Pensioenspaarfondsen wel. Maar verzekeringen Langetermijnsparen of Pensioenspaarverzekeringen niet.
Integrale 786 fiscaal is ook een tak 21 product. Maar dan wel een Tak 21-fiscaal.
Het produkt van 8 jaar is tak 21-niet fiscaal.
Is bevestigd tijdens de presentatie die ze gegeven hebben een tijdje geleden hebben gedaan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- Superspaarder
- Sr. Member

- Contacteer:
Gisteren heb ik het jaarlijke rekeninguittreksel (situatie op 31/07/2020) via mail ontvangen.
Op vrijdag had ik nog niets ontvangen. Daarom had ik het formulier op internet ingevuld.
Integrale is dus toch reactief...
Op vrijdag had ik nog niets ontvangen. Daarom had ik het formulier op internet ingevuld.
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
-
anonymous9
Gisteren 23/11 bijeenkomst van de Raad van Bestuur van Integrale: