Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Stroomfactuur voor mensen die verwarmen met accumulatoren

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
76 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
platin
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer platin
Verstuur privébericht

Re: Stroomfactuur voor mensen die verwarmen met accumulatoren

• Citeer

Bericht door platin » 27 december 2020, 16:23

pukkie007 schreef: ↑27 december 2020, 14:34
E10ne schreef: ↑27 december 2020, 13:52

Wie gaat dat allemaal betalen? Maar het klopt wel hetgeen hier is vermeld.
Snap eigenlijk niet wie dergelijke wartaal tot wet heeft gegoten. Zouden moeten in de grond zinken van schaamte.
Voor velen, welke willen volgen, een ontzettende financiële aderlating.
Ik ga dat nooit betalen. Ooit breek ik het helemaal af om het als villagrond te verkopen. Graag met wat dikke premies omdat ik mijn oud kot, van 25 jaar oud, afbreek. Mijn handen heb ik al open om te ontvangen. >:D
Een airco is ook een warmte pomp zonder al dat breekwerk zoals u aanhaalt.
Estate Guru believer.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 27 december 2020, 16:26

E10ne schreef: ↑27 december 2020, 15:36
voodoo schreef: ↑27 december 2020, 14:43
Verwarming via warmtepomp heeft een rendement van 100pct tot 350 pct. Al dan niet theoretisch.

Oh ja de regering verbiedt niets. Ze maakt alleen een niet populaire vorm van verwarmen duurder en duurder. Als je niet naar het geld kijkt mag ja dit, voorlopig althans, blijven gebruiken.

Net zoals een oude mazoutketel of gasstoof en... .
Elektrisch verwarmen, zonder die extra belasting op elektriciteitsfactuur, was/is in het geheel niet duur. In de volksmond was dit duur, maar ben zelf gebruiker (vloerverwarming) sedert 1986 en steeds tevreden. Heb wel de prijs zien stijgen maar niet deze per kWh.

Ken er toch enkele die helemaal niet zo tevreden zijn van hun warmtepomp. Je hebt ook enkele mogelijkheden van uitvoering en het één zal het andere niet zijn. Ken geen details, maar er zijn er die bijstoken bmv hout en/of gas en hun dure installatie verfoeien. Kan uiteraard ook veel te maken hebben met de installateur van de verwarming. Zoals gewoonlijk zijn er goede en betere.
Ja idd. Ken vele met elektrische verwarming en eigenlijk klagen die nooit over de kosten. Zeker in 2e verblijven interessant. Al zal dat met de capaciteitstarieven wel eens snel kunnen omslaan.

Heb zelf elektrische vloerverwarming op badkamer en niet heel tevreden van. Krijg het daar op een nacht van 15 graden naar 22. Maar 25 graden schijnt maar niet te lukken.
Was zeker geen dure installatie matten aangekocht via Amazon en zelf aangesloten enzo. Was wel 200watt pet m2 wat het hoogste was. Meeste 150watt per m2

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » 27 december 2020, 16:31

Maar ik vind zo'n buitenunit zo marginaal aan een statige villa. :P

Even serieus: wat zou dat per jaar verbruiken om 200 m² ( 700 m³) te verwarmen? Je gelooft toch niet dat ik dat op 25 jaar ga terug verdienen. Mss heb je wel gelijk en gaan ze 150.000 gezinnen pesten en hun rekeningen x3 doen. I can't wait ! ;D

denJohn2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer denJohn2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door denJohn2 » 27 december 2020, 16:37

Platine@ ik kan uw laatste bericht naar mij gericht niet goed volgen , afkortingen en onafgewerkte zinnen ? Klagen doe ik niet veel , af en toe maar.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 27 december 2020, 16:39

denJohn2 schreef: ↑27 december 2020, 08:58 We worden vanaf volgend jaar meer belast , omdat we met een oudere dieselauto rijden .Dit begrijp ik nog , dat zal voor mij dan ook zijn.Maar als je met "propere" elektriciteit verwarmt , dan worden mensen ook afgestraft , en ja...dit is ook voor mij , moet tweemaal langs de Vlaamse kassa :

'Door het verdwijnen van het exclusief nachttarief zien bijna 150.000 gezinnen hun stroomfactuur in 2021 gevoelig stijgen. Voor gezinnen die verwarmen met accumulatoren, stijgen de distributienettarieven volgend jaar gemiddeld met 113 euro.

Het uitsluitend nachttarief voor elektriciteit en het daarbij horende speciaal voordeeltarief wordt afgebouwd. Dat betekent dat de distributienettarieven voor die groep consumenten fors omhoog gaan. Om de pil wat te verzachten, wordt de verhoging gespreid over acht jaar. Er zijn momenteel iets minder dan 150.000 exclusief nacht-klanten in Vlaanderen '
Als alle aanpassingen neutraal of positief moeten zijn voor elk individu, dan zal er niet veel aan te passen vallen.
En zelfs dan zullen mensen waarvoor het neutraal is nog klagen dat het voor anderen positief is, want dat wordt ook gezien als een nadeel.

Maak gewoon bij elke aanpassing uw rekening.
Als 10 euro per maand extra betalen voor u dan het zinvolst is, dan kies je gewoon daarvoor.

OdetteMaes
Jr. Member
Jr. Member

• Citeer

Bericht door OdetteMaes » 27 december 2020, 17:52

Met accumulatoren verwarmen is zowat het slechtste verwarmingssysteem dat er bestaat. Vroeger werd het gepromoot (40 jaar geleden) maar nu is het totaal achterhaald. Dus, het beste dat je kan doen is omschakelen naar gas, en gooi die accumulatoren op het containerpark (daar moet je trouwens voor betalen)

denJohn2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer denJohn2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door denJohn2 » 27 december 2020, 18:07

EarthNvstr1 schreef: ↑27 december 2020, 16:39
denJohn2 schreef: ↑27 december 2020, 08:58 We worden vanaf volgend jaar meer belast , omdat we met een oudere dieselauto rijden .Dit begrijp ik nog , dat zal voor mij dan ook zijn.Maar als je met "propere" elektriciteit verwarmt , dan worden mensen ook afgestraft , en ja...dit is ook voor mij , moet tweemaal langs de Vlaamse kassa :

'Door het verdwijnen van het exclusief nachttarief zien bijna 150.000 gezinnen hun stroomfactuur in 2021 gevoelig stijgen. Voor gezinnen die verwarmen met accumulatoren, stijgen de distributienettarieven volgend jaar gemiddeld met 113 euro.

Het uitsluitend nachttarief voor elektriciteit en het daarbij horende speciaal voordeeltarief wordt afgebouwd. Dat betekent dat de distributienettarieven voor die groep consumenten fors omhoog gaan. Om de pil wat te verzachten, wordt de verhoging gespreid over acht jaar. Er zijn momenteel iets minder dan 150.000 exclusief nacht-klanten in Vlaanderen '
Als alle aanpassingen neutraal of positief moeten zijn voor elk individu, dan zal er niet veel aan te passen vallen.
En zelfs dan zullen mensen waarvoor het neutraal is nog klagen dat het voor anderen positief is, want dat wordt ook gezien als een nadeel.

Maak gewoon bij elke aanpassing uw rekening.
Als 10 euro per maand extra betalen voor u dan het zinvolst is, dan kies je gewoon daarvoor.
Op dit moment betaal ik niet teveel , ongeveer 60€ per maand voor elektriciteit en gas. Dit is niet mijn eigen appartement en woon hier dolgraag , rustig en gezellig appartement.

De groenen en de Aruna's van deze wereld zitten zich dik te maken over de vervuiling en bla bla bla .....dan is deze beslissing zeer onlogisch toch ? Je kunt daar allerlei theorieën en oplossingen voor verzinnen , maar eigenlijk is die hele Vlaamse en federale e.a. Belgische regeringen , een slechte weergave van de Muppetshow .

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 27 december 2020, 18:15

denJohn2 schreef: ↑27 december 2020, 18:07 De groenen en de Aruna's van deze wereld zitten zich dik te maken over de vervuiling en bla bla bla .....dan is deze beslissing zeer onlogisch toch ? Je kunt daar allerlei theorieën en oplossingen voor verzinnen , maar eigenlijk is die hele Vlaamse en federale e.a. Belgische regeringen , een slechte weergave van de Muppetshow .
Ha, dat is inderdaad iets helemaal anders ... ;-)
De "groenen en de Anuna's van deze wereld" zijn ook maar een stukje van het geheel.
Politiek gaat niet om het maken van de juiste/logische beslissingen, maar om het zoeken naar een compromis.

Wat zit er dus eigenlijk werkelijk achter je post ?
Heb je het gevoel dat je destijds voor de verkeerde heb gestemd ? Of ben je teleurgesteld ? Of ... ?

denJohn2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer denJohn2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door denJohn2 » 27 december 2020, 18:19

OdetteMaes schreef: ↑27 december 2020, 17:52 Met accumulatoren verwarmen is zowat het slechtste verwarmingssysteem dat er bestaat. Vroeger werd het gepromoot (40 jaar geleden) maar nu is het totaal achterhaald. Dus, het beste dat je kan doen is omschakelen naar gas, en gooi die accumulatoren op het containerpark (daar moet je trouwens voor betalen)
Het beste wat ik kan doen , is het appartement nog enkele jaren verhuren via een sociaal verhuurkantoor , en dan verkopen. Ik kijk niet heel ver meer in de toekomst . Als je in een huis woont , en nog jong van lijf en leden , dan kun je dat nog allemaal doen . Maar als je op pensioen bent , met een klein pensioentje , in een appartement woont , dan is dat allemaal niet vanzelfsprekend meer.

voodoo
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer voodoo
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door voodoo » 27 december 2020, 18:26

Zolang het svk niet te moeilijk doet over de elektrische verwarming zou ik het blijven verhuren.
Als ze er over beginnen horen wat ze zeggen.
Via svk krijg je toch nog extra premies, niet? 45pct dacht ik?

Tycoon
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Tycoon
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Tycoon » 27 december 2020, 18:27

Volgend jaar wordt het exclusieve nachttarief gelijkgesteld aan het gewone nachttarief voor de distributiekost en krijg je 5% minder korting op het gedeelte van de openbaredienstverplichtingen (straatverlichting, enz.) in die distributiekost. Daar gaat die korting van 75% naar 70% in 2021, 60% in 2022, 50% in 2023 en daalt zo verder met 10% per jaar tot 0%.

Voor een berekening zie blz 5 van het persbericht: https://www.vreg.be/sites/default/files ... 020-07.pdf
Hierdoor zou de nieuwe distributiekost in 2021 gelijk zijn aan die van 2018.

Voor de elektriciteitsprijs blijft het exclusieve nachttarief wel bestaan, zo kan je zelf een simulatie maken.

denJohn2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer denJohn2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door denJohn2 » 27 december 2020, 18:28

EarthNvstr1 schreef: ↑27 december 2020, 18:15
denJohn2 schreef: ↑27 december 2020, 18:07 De groenen en de Aruna's van deze wereld zitten zich dik te maken over de vervuiling en bla bla bla .....dan is deze beslissing zeer onlogisch toch ? Je kunt daar allerlei theorieën en oplossingen voor verzinnen , maar eigenlijk is die hele Vlaamse en federale e.a. Belgische regeringen , een slechte weergave van de Muppetshow .
Ha, dat is inderdaad iets helemaal anders ... ;-)
De "groenen en de Anuna's van deze wereld" zijn ook maar een stukje van het geheel.
Politiek gaat niet om het maken van de juiste/logische beslissingen, maar om het zoeken naar een compromis.

Wat zit er dus eigenlijk werkelijk achter je post ?
Heb je het gevoel dat je destijds voor de verkeerde heb gestemd ? Of ben je teleurgesteld ? Of ... ?
Oei nee , dat is helemaal niet hoe ik m'n mening wou verklaren . Heb de laatste keer niet gestemd , want zat in het buitenland voor mijn job. Denk dat ik de laatste twee keren niet meer gestemd heb. In ieder geval , zou nooit voor één bepaalde partij stemmen.

EarthNvstr1
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer EarthNvstr1
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door EarthNvstr1 » 27 december 2020, 18:37

Hier begrijp ik dat je huurt:
denJohn2 schreef: ↑27 december 2020, 18:07 Op dit moment betaal ik niet teveel , ongeveer 60€ per maand voor elektriciteit en gas. Dit is niet mijn eigen appartement en woon hier dolgraag , rustig en gezellig appartement.
Hier begrijp ik dat je verhuurt:
denJohn2 schreef: ↑27 december 2020, 18:19 Het beste wat ik kan doen , is het appartement nog enkele jaren verhuren via een sociaal verhuurkantoor , en dan verkopen. Ik kijk niet heel ver meer in de toekomst . Als je in een huis woont , en nog jong van lijf en leden , dan kun je dat nog allemaal doen . Maar als je op pensioen bent , met een klein pensioentje , in een appartement woont , dan is dat allemaal niet vanzelfsprekend meer.
Wat is nu eigenlijk je vraag of wat wil je bereiken met je originele post op dit forum ? Want ik kan niet meer volgen ... ;-)

E10ne
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer E10ne
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door E10ne » 27 december 2020, 18:39

OdetteMaes schreef: ↑27 december 2020, 17:52 Met accumulatoren verwarmen is zowat het slechtste verwarmingssysteem dat er bestaat. Vroeger werd het gepromoot (40 jaar geleden) maar nu is het totaal achterhaald. Dus, het beste dat je kan doen is omschakelen naar gas, en gooi die accumulatoren op het containerpark (daar moet je trouwens voor betalen)
Wat mij betreft ga je hier relatief kort door de bocht. Er zijn actueel ettelijke appartementsblokken waar accumulatoren zijn geplaatst (dateren voor de vuist weg van zo'n 35 à 40 jaar geleden). In veel gevallen worden die bewoond door ouderen die eigenaar zijn van hun flat. Hoe gaan die omschakelen? Of behoor je ook tot die groene massa die niet verder nadenkt welk kostenplaatje er aan hangt?
Je kan streven naar beter, maar moet daarom niet alles uit het verleden afbreken.
(Wil ergens ook nog eens zien wat de impact is binnen zo'n 5 jaar van de huidige bouwmethodes, met die gedwongen verluchting edm.)

denJohn2
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer denJohn2
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door denJohn2 » 27 december 2020, 18:41

voodoo schreef: ↑27 december 2020, 18:26 Zolang het svk niet te moeilijk doet over de elektrische verwarming zou ik het blijven verhuren.
Als ze er over beginnen horen wat ze zeggen.
Via svk krijg je toch nog extra premies, niet? 45pct dacht ik?
45% voor elektriciteit ? Dat weet ik niet , want ik huur niet via SVK. In de blok , waar mijn appartement wordt verhuurd , wonen twee gezinnen die via dit SVK huren , waaronder dat van mij . En dan nog meerdere gezinnen die via het OCMW huren. Er wonen nog een stuk of 4-5 bejaarden , die tevens eigenaar zijn.

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

76 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy