MeDirect ervaring
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: MeDirect ervaring
Ikzelf heb nooit problemen ondervonden met overschrijvingen bij MeDirect.
Maar net zoals bij zowat alle andere banken kan je enkel naar extern overschrijven vanaf je zichtrekening.
Maar net zoals bij zowat alle andere banken kan je enkel naar extern overschrijven vanaf je zichtrekening.
Was in verleden van spaar rekening naar externe wel mogelijk.EarthNvstr1 schreef: ↑30 december 2020, 11:47 Ikzelf heb nooit problemen ondervonden met overschrijvingen bij MeDirect.
Estate Guru believer.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Zou kunnen, weet ik niet.platin schreef: ↑30 december 2020, 11:51Was in verleden van spaar rekening naar externe wel mogelijk.EarthNvstr1 schreef: ↑30 december 2020, 11:47 Ikzelf heb nooit problemen ondervonden met overschrijvingen bij MeDirect.
Hangt er ook vanaf of het een gereglementeerde spaarrekening is of niet, denk ik.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Elk kwartaal maakt MeDirect een overzicht op en die kreeg je dan in PDF-vorm in je berichteninbox. Is er iemand die weet waar je dat in de vernieuwde klantenomgeving kunt vinden?
Zou graag het overzicht van 31/12/2020 afdrukken.
Zou graag het overzicht van 31/12/2020 afdrukken.
Bedoel je dit:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bedankt, gevonden. Laatste overzicht is blijkbaar nog niet beschikbaar.
Ik ben al blij dat mijn geldrekening terug is. Die was gisteren volledig verdwenen.
Ik vind het heel spijtig dat bij de overgang naar de nieuwe website alle oude berichten door MeDirect zijn overgezet met één enkele datum. De chronologie is volledig zoek en er blijft een vormeloze hoop berichten over. Er was gedurende een tijd zelfs geen mogelijkheid meer om berichten te wissen (of heb ik een betere bril of handleiding nodig?). Ze probeerden dat weer recht te zetten en sindsdien zitten alle oudere berichten in een vreemd archief. Dat doolhof ga ik misschien nooit meer bekijken. Waarom hield ik vroeger veel berichten bij? Om de belastingsaangifte voor bepaalde fondsen (genre carmignac) correct te kunnen invullen. De bevestigingen van aankopen of verkopen gooide ik na verloop van tijd wel in de vuilnismand.
En la vivo oni elektu inter enspezi monon aù elspezi monon. Tempo mankas por fari ambaù (L. Zamenhof)
ik kan niet meer overschrijven van de geldrekening naar een externe rekening, hopelijk ook een tijdelijk probleem
De nieuwe bankomgeving is moeilijker maar alles lukt wel. Het overschrijven lukt bij mij intern wel. Extern nog niet geprobeerd.
Het is wat aanpassen en ik vind het nogal druk op het scherm... Vooral veel banken maken de simulator moeilijk vindbaar... Doet geen afbreuk aan medirect. Ze blijven mooi in de markt en zijn nu al niet meer nieuw.
Het is wat aanpassen en ik vind het nogal druk op het scherm... Vooral veel banken maken de simulator moeilijk vindbaar... Doet geen afbreuk aan medirect. Ze blijven mooi in de markt en zijn nu al niet meer nieuw.
Mijn geldrekening staat op 0 en ik zou momenteel enkel geld kunnen overmaken van de spaar naar de geldrekening, mijn lege geldrekening geeft momenteel geen mogelijk om naar een externe over te schrijven wat logisch is, het saldo 0 is hier vermoedelijk de reden.
Dan mag je mij eens uitleggen waar je die oude berichten gevonden hebt... het lijkt erop dat bij mij alles weg is, tenzij ik ze nog niet gevonden heb.fidinda schreef: ↑2 januari 2021, 19:30 Ik vind het heel spijtig dat bij de overgang naar de nieuwe website alle oude berichten door MeDirect zijn overgezet met één enkele datum. De chronologie is volledig zoek en er blijft een vormeloze hoop berichten over. Er was gedurende een tijd zelfs geen mogelijkheid meer om berichten te wissen (of heb ik een betere bril of handleiding nodig?). Ze probeerden dat weer recht te zetten en sindsdien zitten alle oudere berichten in een vreemd archief. Dat doolhof ga ik misschien nooit meer bekijken. Waarom hield ik vroeger veel berichten bij? Om de belastingsaangifte voor bepaalde fondsen (genre carmignac) correct te kunnen invullen. De bevestigingen van aankopen of verkopen gooide ik na verloop van tijd wel in de vuilnismand.
Over welke oude berichten gaat het orders , andere berichten.
Estate Guru believer.