Verkiezingen in de VS 2020
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Re: Verkiezingen in de VS 2020
Ben ik de enige die moet denken aan een optreden van Village People?anonymous schreef: ↑9 januari 2021, 19:58 Ook de geschiftste van allemaal zit behind bars.
https://www.hln.be/buitenland/qanon-sja ... ~ad9b9dc4/

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
LOL
De "Y" wordt alvast goed uitgebeeld. Van de andere 3 had ik toch iets meer enthousiasme verwacht... ;-)
De "Y" wordt alvast goed uitgebeeld. Van de andere 3 had ik toch iets meer enthousiasme verwacht... ;-)
Laatst gewijzigd door EarthNvstr1 op 9 januari 2021, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.
Gans deze geschiedenis doet me ongewild denken aan Paul Jambers die jaren geleden enkele pubers overhaalde om voor de grap een vuurtje aan te maken in een Antwerpse moskee. Ze werden ondertussen in het geheim gefilmd waarna Jambers zijn primeur had: het Vlaams Blok = nazi's. Groot ophef op de VRT natuurlijk.anonymous schreef: ↑9 januari 2021, 19:58 Ook de geschiftste van allemaal zit behind bars.
https://www.hln.be/buitenland/qanon-sja ... ~ad9b9dc4/
Alle elementen van een provocatie waren in het Capitool aanwezig, bv de welwillendheid waarmee de politie de betogers hun gang lieten gaan. Napoleon zei het reeds: stoor je tegenstander niet als hij verkeerd bezig is.
Laat je niet vangen !
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Je spreekt als een gehersenspoelde Europeaan. Maar dat is inderdaad het eerste waar ze zullen voor komen. Eens de bevolking ontwapend is kunnen ze veel gemakkelijker de bevolking verder knechten.geebee schreef: ↑9 januari 2021, 12:16Die "vrijheid om wapens te dragen" is - wat mij betreft - dringend aan herziening toe ... zou al veel ten goede kunnen veranderen in the US of A ...CarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 11:11 Het eerste (vrijheid van meningsuiting) en tweede amendement (vrijheid om wapens te dragen) zouden wel eens onder vuur kunnen komen te liggen. Gelukkig is het SCOTUS wel pro de grondwet, maar het wordt bang afwachten als de democraten dat niet gaan packen.

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Nog een bericht dat mijn vermoeden van provocatie bevestigt:
“The Storming of the Capitol”: America’s Reichstag Fire?
https://www.paulcraigroberts.org/2021/0 ... stag-fire/
en, in detail: https://off-guardian.org/2021/01/07/the ... stag-fire/
Citaat: There was no “storming”. Rather videos show police opening barriers to let the “rioters” in.
Goed om lezen !
“The Storming of the Capitol”: America’s Reichstag Fire?
https://www.paulcraigroberts.org/2021/0 ... stag-fire/
en, in detail: https://off-guardian.org/2021/01/07/the ... stag-fire/
Citaat: There was no “storming”. Rather videos show police opening barriers to let the “rioters” in.
Goed om lezen !
Yeah right, hier hebben we de vrijheid om wapens te dragen niet en het lijkt me hier niet zoveel erger dan in de verenigde staten ... eerder omgekeerd ... hier moet je als agent en als burger niet de schrik hebben dat de andere een wapen op je zal richten, hier moet je niet de schrik hebben dat één of andere mislukte jongere de hele school overhoop zal schieten, enzovoorts ... ga je ook al beginnen met van die samenzweringstheorieën te verkondigen als een paar van die mislukte QAnon-aanhangers ... komaan CN, je gaat toch ook niet beginnen zekerCarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 21:03Je spreekt als een gehersenspoelde Europeaan. Maar dat is inderdaad het eerste waar ze zullen voor komen. Eens de bevolking ontwapend is kunnen ze veel gemakkelijker de bevolking verder knechten.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Afwachten. Ik hoop dat je gelijk krijgt maar ik vrees ervoor, de politici staan te popelen om de burgers te ontwapenen.
Een bewaarpost van geebee voor later
-
anonymous9
Is hij de enige en hoe moet ik me dat voorstellen?

-
anonymous
Een van de redenen waarom de politie in USA eerst schiet en dan vragen stelt is net omdat je daar nooit weet of de persoon die je interpelleert al dan niet een wapen draagt. Dus bij het minste vermoeden gaan ze daar schieten onder het motto liever blode Jan dan dode Jan. En als de politie daar iemand neerknalt zelfs al blijkt het achteraf onterecht te zijn gaan ze meestal in het gelijk gesteld worden net omdat daar iedereen een wapen mag dragen en er dus altijd een vermoeden is.geebee schreef: ↑9 januari 2021, 21:47Yeah right, hier hebben we de vrijheid om wapens te dragen niet en het lijkt me hier niet zoveel erger dan in de verenigde staten ... eerder omgekeerd ... hier moet je als agent en als burger niet de schrik hebben dat de andere een wapen op je zal richten, hier moet je niet de schrik hebben dat één of andere mislukte jongere de hele school overhoop zal schieten, enzovoorts ... ga je ook al beginnen met van die samenzweringstheorieën te verkondigen als een paar van die mislukte QAnon-aanhangers ... komaan CN, je gaat toch ook niet beginnen zekerCarpeNoctem schreef: ↑9 januari 2021, 21:03
Je spreekt als een gehersenspoelde Europeaan. Maar dat is inderdaad het eerste waar ze zullen voor komen. Eens de bevolking ontwapend is kunnen ze veel gemakkelijker de bevolking verder knechten.![]()
![]()
![]()
Enig idee hoeveel mensen jaarlijks sterven in de USA door vuurwapengebruik? Hoeveel kinderen elkaar per ongeluk doodschieten omdat papa een wapen laat slingeren? De cijfers zijn hallucinant.
Het resultaat van dergelijke maatschappij is een wapenopbod. Gezien de politie moet vrezen dat iedereen bewapend kan zijn gaan ze daar ook op dienst met een volledig arsenaal in hun auto.
Het is een mooie cocktail voor een burgeroorlog waarbij de burger altijd het slachtoffer zal zijn.
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Ik zou dit gebeuren niet reduceren tot de wapenwetgeving in de US.
En uiteindelijk is de bestorming van het kapitool maar een fait divers, net zoals corona.
Kijk eerder naar wat er is gebeurd of veranderd is over de hele wereld in het voorbije decenium en wat er nog staat aan te komen.
En uiteindelijk is de bestorming van het kapitool maar een fait divers, net zoals corona.
Kijk eerder naar wat er is gebeurd of veranderd is over de hele wereld in het voorbije decenium en wat er nog staat aan te komen.
- CarpeNoctem
- Verbannen Gebruiker

Gij ouderwetschen!
Hier paperless office.
-
anonymous
Meer dan anderhalf miljoen doden een fait divers noemen. Proficiat.EarthNvstr1 schreef: ↑9 januari 2021, 23:17 Ik zou dit gebeuren niet reduceren tot de wapenwetgeving in de US.
Met zo'n gedachtengang kun je ook de bommen op Hiroshima en Nagasaki een fait divers noemen.
Grappig en zielig tegelijk is dat een deel van de naïeve zielen die zich blindelings lieten opjutten door hun oranje god nu jaren zullen mogen brommen in federale gevangenissen en/of intussen onder de grond zitten nu nog een mes in de rug gestoken kirjgen door hun oranje god ... die er geen seconde slaap voor zal laten en geen enkele zier geeft voor hen. Of hij ooit één seconde in de cel zal doorbrengen voor dit gebeuren (en veel andere zaken) betwijfel ik ten sterkste.
Intussen kan hij zich alvast weer voorbereiden om andere simpele, naïeve zielen mee te sleuren in zijn queeste naar een tweede termijn binnen vier jaar.
Intussen kan hij zich alvast weer voorbereiden om andere simpele, naïeve zielen mee te sleuren in zijn queeste naar een tweede termijn binnen vier jaar.
-
anonymous
Ik heb die idolatrie voor gelijk welke politieker nooit gesnapt en zal het nooit snappen. Maar mijn verstand zit dan ook iets hoger dan in mijn kleine teen.
Dat mensen bereid zijn om dingen af te breken, misdrijven te plegen omdat een of andere zot hen opjaagt, ongelooflijk.
Dat mensen bereid zijn om dingen af te breken, misdrijven te plegen omdat een of andere zot hen opjaagt, ongelooflijk.
Toen ik jong was kwam elk jaar de hongersnood in Ethiopië in het nieuws. Later werd het Somalië.
Uiteindelijk is dat daar nog altijd niet opgelost en ik heb geen idee hoeveel doden daar jaarlijks vallen, maar feit is dat we dat ook maar een fait divers vinden.
Anderhalf miljoen doden op de hele wereldbol. Tgoh ja, dat gaat niet veel meer zijn dan een voetnootje in de geschiedenis, he.