KBC en hun belachelijke prijsverhogingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC en hun belachelijke prijsverhogingen
Bij 3 kopen 1 gratis, enz. enz. enz. is de prijs van het gratis produkt al verrekend in de aankoop van die 3 produkten..David_DeWa schreef: ↑3 februari 2021, 13:39 Uiteraard bestaat gratis wel.
Het hangt alleen af vanuit welk standpunt je het bekijkt.
Als jij iets gratis krijgt omdat andere kopers veel meer betalen dan dat het product kost blijft het voor jou gratis.
Uiteindelijk moet iemand de rekening betalen. De kunst is om niet die iemand te zijn.
Als je bij ons de verf koopt, leveren we gratis aan huis, vervoer zit dus al mee verrekend in de aankoop van de verf.
Je zal ook nergens zien, """ bij ons vandaag " gratis brood te verkrijgen """ zonder voorwaarden
In deze volg ik Nete nu wel voor Mobile Vikings.David_DeWa schreef: ↑3 februari 2021, 13:40Blijf jezelf maar blij rekenen.
Je lijdt aan het "solden syndroom".
Zodra deze patiënten het woord "korting" horen loopt het kwijl uit hun mond en betalen ze om het even welke vraagprijs.
Het is nl. niet de prijs van een product dat er toe doet maar de korting die je erop denkt te krijgen.
Ik gebruik mijn Hello bankkaart telkens voor kleinere betalingen (bakker, slager = aankopen die ik anders sowieso met mijn Argentakaart zou doen). En zo heb ik ook die 5€ korting bij Mobile Vikings. Dus betaal ik voor mijn abonnement van 15€ (dat elders duurder is) meestal maar 10€ (tenzij ik niet aan 10 transacties kwam).
Het voorbeeld van de wasmachine is dan natuurlijk wel een sprekend voorbeeld van het "solden syndroom", maar daar laat ik me niet aan vangen.
Ik ga in het voorbeeld ook niet de CB machine van 100 euro meer kopen omdat ik dan 12 euro cashback krijg.tommelein schreef: ↑3 februari 2021, 14:12
In deze volg ik Nete nu wel voor Mobile Vikings.
Ik gebruik mijn Hello bankkaart telkens voor kleinere betalingen (bakker, slager = aankopen die ik anders sowieso met mijn Argentakaart zou doen). En zo heb ik ook die 5€ korting bij Mobile Vikings. Dus betaal ik voor mijn abonnement van 15€ (dat elders duurder is) meestal maar 10€ (tenzij ik niet aan 10 transacties kwam).
Het voorbeeld van de wasmachine is dan natuurlijk wel een sprekend voorbeeld van het "solden syndroom", maar daar laat ik me niet aan vangen.
Helaas is hier één iemand die zo goed als overtuigd is dat ik dat wel ga doen. Je mag raden wie.
Ik ben trouwens MV klant (al lang voor Hellobank bestaat) omdat ze zelfs zonder de Hello MV deal voor mij al zéér interessant zijn qua prijs-kwaliteit. Dat wil niet zeggen dat dit voor iedereen zo is.
Gelijk heb je. Denk je nu echt dat ik dat niet weet ?ludo schreef: ↑3 februari 2021, 14:01 Bij 3 kopen 1 gratis, enz. enz. enz. is de prijs van het gratis produkt al verrekend in de aankoop van die 3 produkten..
Als je bij ons de verf koopt, leveren we gratis aan huis, vervoer zit dus al mee verrekend in de aankoop van de verf.
Je zal ook nergens zien, """ bij ons vandaag " gratis brood te verkrijgen """ zonder voorwaarden
Maar als ik een produkt nodig heb en ik vind het aan eenzelfde prijs bij 2 winkels, maar één van de twee vraagt dan bovenop x aantal euro's verzendkosten, bij wie gaat gij dan kopen ? Juist, ja...
Ik koop dan bij diegene die het meest betrouwbaar overkomt.. via revieuws enz.Nete schreef: ↑3 februari 2021, 15:50Gelijk heb je. Denk je nu echt dat ik dat niet weet ?ludo schreef: ↑3 februari 2021, 14:01 Bij 3 kopen 1 gratis, enz. enz. enz. is de prijs van het gratis produkt al verrekend in de aankoop van die 3 produkten..
Maar als ik een produkt nodig heb en ik vind het aan eenzelfde prijs bij 2 winkels, maar één van de twee vraagt dan bovenop x aantal euro's verzendkosten, bij wie gaat gij dan kopen ? Juist, ja...
Maar dan is het nog altijd niet gratis,Je bent alleen goedkoper uit, de duurste bedriegt je, en de goedkoopste heeft de leveringskosten mee in zijn prijzetting berekend.. ..
Je stelt de zaken steevast bewust verkeerd voor. Ik heb nooit beweerd dat je dingen koopt voor de cashbacks, wel dat je niet kan bewijzen dat je het niet doet, en dat je dus geen basis hebt om te beweren dat 1 Euro cashbacks gelijk staat aan 1 Euro gratis geld. M.a.w. geen basis voor die hele onnozele "300 Euro per jaar, wie doet beter?"-opschepperij. In tegenstelling tot jou ga ik niet bij de moderators zeuren, ondanks het feit dat jij het bent die mijn woorden bewust verdraait (tenzij je werkelijk niet kan begrijpend lezen, dan is het onbewust). M.a.w. ondanks het feit dat jij hetgeen doet waarvan je mij beschuldigt.Nete schreef: ↑3 februari 2021, 15:37Ik ga in het voorbeeld ook niet de CB machine van 100 euro meer kopen omdat ik dan 12 euro cashback krijg.tommelein schreef: ↑3 februari 2021, 14:12
In deze volg ik Nete nu wel voor Mobile Vikings.
Helaas is hier één iemand die zo goed als overtuigd is dat ik dat wel ga doen. Je mag raden wie.
En zoals ik eerder al zei: hoe meer je onder de indruk bent van je eigen slimheid, hoe groter het risico dat je je onbewust laat beïnvloeden door al die beloningen. De truc is om de kans dat dat gebeurt te minimaliseren door die dingen gewoon te gebruiken zonder jezelf en anderen te proberen te imponeren met hoe slim je wel niet bent, "Want zie eens wat een bedragen! Allez Allez wie doet beter dan ik?"
Moet gij nu tommelein niet waarschuwen dat hij zich niet verslikt in zijn MV borrelnootjes ?Kumquat schreef: ↑3 februari 2021, 16:13 En zoals ik eerder al zei: hoe meer je onder de indruk bent van je eigen slimheid, hoe groter het risico dat je je onbewust laat beïnvloeden door al die beloningen. De truc is om de kans dat dat gebeurt te minimaliseren door die dingen gewoon te gebruiken zonder jezelf en anderen te proberen te imponeren met hoe slim je wel niet bent, "Want zie eens wat een bedragen! Allez Allez wie doet beter dan ik?"
Als je per se het laatste woord wil hebben, probeer dan minstens te antwoorden op wat ik schrijf i.p.v. te proberen anderen voor uw kar te spannen.Nete schreef: ↑4 februari 2021, 00:33Moet gij nu tommelein niet waarschuwen dat hij zich niet verslikt in zijn MV borrelnootjes ?Kumquat schreef: ↑3 februari 2021, 16:13 En zoals ik eerder al zei: hoe meer je onder de indruk bent van je eigen slimheid, hoe groter het risico dat je je onbewust laat beïnvloeden door al die beloningen. De truc is om de kans dat dat gebeurt te minimaliseren door die dingen gewoon te gebruiken zonder jezelf en anderen te proberen te imponeren met hoe slim je wel niet bent, "Want zie eens wat een bedragen! Allez Allez wie doet beter dan ik?"![]()
P.S.: ik ben nog altijd niet gesanctioneerd voor mijn "leugens". Omdat het geen leugens zijn natuurlijk, en dat zegt heel wat over uw manier van discussiëren.
Ik had er eerst niet bij stilgestaan, maar deze onzin slaat werkelijk alles.
Als ik bv. niks zou moeten betalen voor mijn GSM abbo dan zou ik ook geen 2 x 5 euro in mindering kunnen srprokkelen via Hello Bank Viking deals. En dan zou 120 euro verdwijnen uit mijn berekening. Bij 20 euro jaarkost zou ik die 20 euro kunnen "uitwissen" en zou ik 20 euro ipv 120 euro noteren als "winst". Je kan nu eenmaal moeilijk iets recupereren op uitgaven als je ze niet moet doen. DAT is MIJN logica.
Zwijg dus best over "mijn logica" als je al geen normaal argument meer vind om me te counteren. Armoe troef.
Allez, eerst was ik een "leugenaar" en ging je bij de moderator zeuren omdat ik bedenkingen heb bij aanstellerige opschepperij ("wie doet beter?") i.v.m. je 300 Euro gratis geld. Nu dat niet blijkt te werken wordt het afgezwakt tot "onzin", maar wel in vetjes. En geen gewone onzin, wel onzin die "werkelijk alles slaat". Jawadde dadde.
Soit, je herhaalt gewoon wat iedereen al lang door heeft: dat je meer "winst" maakt door meer uit te geven. Dat het uitgaven zijn die je sowieso zou doen is iets dat je verplicht bent te geloven als je al honderden posts lang daarmee ligt op te scheppen en super-agressief reageert op al wie je niet bewierookt omdat je zoveel slimmer bent dan al de rest. Of het waar is, tsja, moeilijk te zeggen. Maar hoe meer je daar je handelsmerk van maakt, hoe groter de kans dat het niet waar is.
Soit, je herhaalt gewoon wat iedereen al lang door heeft: dat je meer "winst" maakt door meer uit te geven. Dat het uitgaven zijn die je sowieso zou doen is iets dat je verplicht bent te geloven als je al honderden posts lang daarmee ligt op te scheppen en super-agressief reageert op al wie je niet bewierookt omdat je zoveel slimmer bent dan al de rest. Of het waar is, tsja, moeilijk te zeggen. Maar hoe meer je daar je handelsmerk van maakt, hoe groter de kans dat het niet waar is.
Dat is het ook. Je hebt blijkbaar geen "normale" argumenten meer in voorraad om iets op een normale manier (eventueel) te weerleggen.
Om te zwijgen over "super aggresieve reacties": ga eens voor de spiegel staan. Ik ben niet slimmer, niet aggresief en ik hoef helemaal niet bewierrookt te worden. Maar op wie me constant enkel probeert onderuit te halen ga ik reageren.
En stop asjeblief eens met eindeloos te leuteren over "gratis geld". Het enige geld dat ik ontvang is de 5 cent actie van Keytrade. De rest zijn kortingen op latere facturen.
Trouwens, waarom roep je tommelein niet tot de orde ?
Verder wens ik je alle succes met je carrière bij Mediamarkt.
Het argument is al heel de tijd hetzelfde: cashbacks zijn geen gekregen geld. Als het geen gekregen geld is, is het niets om heel de tijd mee op te scheppen.
Je zit me een leugenaar te noemen, noemt alles wat niet in je kraam past onzin, probeert me door te gaan zeuren bij de moderator te bannen, reageert na een maand op een draad waarin je niet het laatste woord had, probeert constant anderen voor je kar te spannen... Dat is inderdaad een zeer agressieve manier van discussiëren. Wat jij "probeert onderuit te halen" noemt is gewoon iemand die het niet met je eens is en argumenten gebruikt die jij niet wel erkennen.Om te zwijgen over "super aggresieve reacties": ga eens voor de spiegel staan. Ik ben niet slimmer, niet aggresief en ik hoef helemaal niet bewierrookt te worden. Maar op wie me constant enkel probeert onderuit te halen ga ik reageren.
Dan is het ook niets om heel de tijd mee te liggen opscheppen.En stop asjeblief eens met eindeloos te leuteren over "gratis geld". Het enige geld dat ik ontvang is de 5 cent actie van Keytrade. De rest zijn kortingen op latere facturen.
Waarom reageer ik niet op jouw constante pogingen om anderen voor jouw kar te spannen? Omdat die persoon niet constant ligt op te scheppen zoals jij?Trouwens, waarom roep je tommelein niet tot de orde ?
Verder wens ik je alle succes met je carrière bij Mediamarkt.![]()
Back on topic graag!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!