BITCOIN - wat is jullie mening ?
TIP
Re: BITCOIN - wat is jullie mening ?
Dat klopt niet eh. Als ze erin geloven = stijging, dus waarom zouden ze dan later Bitcoin terug willen betalen? Dan wil je net terugbetalen in USD.
Ben al enkele dagen aan het twijfelen of ik bitcoin's of tulpen zou kopen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik besteed mijn tijd inderdaad om nuttiger zaken aan teschaffen.
En denk je echt dat het een niets zeggende post is, denk dan even verder ... de toekomst zal het uitwijzen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
In ieder geval...
Het ziet er naar uit dat we een nieuwe consolidatie rond 43.000 EUR hebben... om daarna uiteraard weer verder te stijgen...
Het ziet er naar uit dat we een nieuwe consolidatie rond 43.000 EUR hebben... om daarna uiteraard weer verder te stijgen...
-
- Verbannen Gebruiker
Ik weet niet of bitcoin ooit al eens langer dan een uur op een niveau gestabiliseerd is. Echt stabiel is de waarde van bitcoin niet te noemen.EarthNvstr1 schreef: ↑22 februari 2021, 20:26 In ieder geval...
Maar dat het weer omhoog gaat. Geen twijfel. Mijn gok gisteren was: tegen half maart 100.000 USD.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Zoals alles wat verhandelbaar is fluctueert ook de prijs van bitcoin en tijdens een stijgende trend zijn er ook correcties en consolidaties.amturingas schreef: ↑22 februari 2021, 20:49 Ik weet niet of bitcoin ooit al eens langer dan een uur op een niveau gestabiliseerd is. Echt stabiel is de waarde van bitcoin niet te noemen.
De piek van rond de 100.000 EUR is nog een aantal maanden verwijderd ... ergens 2de helft 2021...amturingas schreef: ↑22 februari 2021, 20:49 Maar dat het weer omhoog gaat. Geen twijfel. Mijn gok gisteren was: tegen half maart 100.000 USD.
Zie mijn graph een paar post eerder.
En voor er weer iemand begint te zeveren over glazen bollen: nee, ook ik heb geen glazen bol ;-)
Dank zij Elon Musk zijn onnozelheid zit nu iedereen die in een globale ETF geïnvesteerd heeft ook automatisch met BITSHIT opgescheept.
Blijkbaar zijn 257 ETF'n geïnfecteerd.
Blijkbaar zijn 257 ETF'n geïnfecteerd.
- Roger_de_klusman
- Jr. Member
- Contacteer:
Gezien de beperkte exposure zal dat ook maar een zeer beperkt positief effect hebben. Geen paniek.
Koop er dan een? Zie het als een investering.EarthNvstr1 schreef: ↑22 februari 2021, 21:17 En voor er weer iemand begint te zeveren over glazen bollen: nee, ook ik heb geen glazen bol ;-)
https://www.bol.com/nl/p/glazen-bol-kri ... country=BE
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Aah neen he. In een topic getiteld "bitcoin - wat is jullie mening" mag je je verwachten aan mensen die zeggen waarop het staat. Ook sarcasme is een vorm van het geven van een mening.
"It's like somebody is trading in turds, and you decide you can't be left out" (C. Munger)
-
- Verbannen Gebruiker
20% eraf in 2 dagen, is niet direct een fluctuatieEarthNvstr1 schreef: ↑22 februari 2021, 21:17 Zoals alles wat verhandelbaar is fluctueert ook de prijs van bitcoin en tijdens een stijgende trend zijn er ook correcties en consolidaties.

Het zal een correctie zijn want een consolidatie is nog nooit gezien bij bitcoin

Als je bitcoin echt ziet als een soort nieuwe munt, waarom zou je dan wakker liggen over het feit dat de waarde uitgedrukt in EUR (of USD) fluctueert? 1 bitcoin is vandaag nog exact even veel waard als eergisteren, namelijk 1 bitcoin. 1 bitcoin is ook niets mee waard geworden dan 4 jaar geleden, het is nog steeds exact 1 bitcoin waard. Tenzij je natuurlijk in rekening brengt dat er steeds meer bitcoins in omloop zijn. Zoals een bedrijf dat volcontinu aandelen bijprint worden de bestaande munten steeds minder en minder waard.