KBC en hun belachelijke prijsverhogingen
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: KBC en hun belachelijke prijsverhogingen
Deze kosten weet je natuurlijk vooraf.
Kan je hiervan de percentuele opsplitsing eens geven: retrocessies, interne-transactiekosten, managementkosten, ....BEspaar schreef: ↑30 april 2021, 12:42 Kostenoverzicht gekregen van KBC (dat eindelijk verplicht is) en zie nu dat die gangsters voor mijn vrouw en mij (hebben er enkel nog pensioensparen en al vele jaren niet meer bijgestort) 500€ per jaar afhouden. Gangsters.
Misschien best die rommel verkopen en 33% belasting betalen.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Dat zijn toch mensen die hun kantoor iets willen gunnen.
En Zwembad daarbij ?
Kbc de big name, bijv Me direct zijn die wel te vertrouwen want het is gratis.
Zelf ook klant bij Kbc, maar centjes en dergelijke zijn daar foetsie.
Zijn nu aan het leuren naar nieuwe Cera klanten de reden zal wel hun hoge kruimels dividend zijn.
Estate Guru believer.
Klopt maar, we zijn daar ongeveer 20 jaar geleden mee begonnen, waren toen meer bezig met leningen afbetalen ed.
Laten aansmeren eigenlijk, door onze vriendelijke directeur aldaar....Al vele jaren niks meer bijgestort maar goed, je zit er aan vast...