Mea culpa
Re: Mea culpa
En wat is er dan wel triestig volgens jou ? Dat je weet dat je je mening toch niet aanpast ? Moet ook niet.
Dat je vaak doet alsof .. Dingen verdraait om tot de vooraf gewenste uitkomst te komen ?
Dramaqueen speelt als je denkt dat anderen daar zullen in trappen ?
EarthNvstr1 schreef: ↑23 oktober 2022, 15:33Natuurlijk moet dat kunnen, maar ik zou graag jouw mening begrijpen, dan kan ik die van mij eventueel bijstellen.

Yeah, right !
Als de vos de passie preekt, boer let op je ganzen !
Dat is jouw, zeer ruime, interpretatie van wat ik zei. Zo ruim dat ze al volledig van de pot gerukt was.EarthNvstr1 schreef: ↑23 oktober 2022, 15:27 Dus een fiscaal interessante fiets of abonnement openbaar vervoer, maantijdcheques, of zelfs gewoon meer loon dan een ander, is allemaal discriminerend volgens jou ?
Je gaat wel heel ver in je begrip van "persoonlijke kenmerken" als je het mij vraagt.![]()
Dat vind IK nu uiterst triest als je je gelijk op zo'n belachelijke manier moet halen.
Dan verkoop je gelul omwille van het gelul.
Zeer triestig !
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik kan met mijn hand op mijn hart bevestigen dat CarpeNoctem en ik niet dezelfde zijnDestereir schreef: ↑23 oktober 2022, 14:23Ik zou gezworen hebben dat m_peeters en jij dezelfde waren. En daar had ik redelijk veel argumenten voor..CarpeNoctem schreef: ↑23 oktober 2022, 11:35 Ik heb hetzelfde meegemaakt na een discussie met m_peeters. Waarna ik ook een tijdelijke ban kreeg en hij niet. En ik ben toch wel een veel rechtsere zak dan hijzelf![]()

En ik ontken ook dat CN een rechtsere zak is dan ikzelf

Dat is EXACT wat iemand zou zeggen wanneer het wel zo is.

"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Heeft dan ook op de unief gezetenEarthNvstr1 schreef: ↑22 oktober 2022, 20:59 Gelukkig schrijft een doorsnee journalist een artikel op een iets andere manier dan platin zijn posts op SG.![]()
Daar blijkbaar alleen maar geleerd een ander zijn woorden te verdraaien.
Estate Guru believer.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Voor m-peeters een compliment, voor mij een affront

Elon Musk had er een tijdje terug een treffende cartoon voor:

Et moi? Je persiste et je signe

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Opinions are like assholes. Everybody has one and they all stink.
Ik gok dat achter de nicks m_peeters , CarpeNoctem, EarthNvstr, Charlesvdw één en dezelfde persoon zit. En welke andere nog ? Ik vertel het je later wel.
Al die nicks vind ik herkenbaar aan dezelfde stijl en eigenschappen.
Dean en Pateeke niet. Dat zijn andere gasten.
Al die nicks vind ik herkenbaar aan dezelfde stijl en eigenschappen.
Dean en Pateeke niet. Dat zijn andere gasten.
Carpe en Earth dezelfde stijl? Ik zou er eigenlijk heel hard mee moeten lachen, maar ik heb eerder medelijden met Carpe.
Try again, Haelewyn.
Try again, Haelewyn.
Best een mooi maar toch ietwat heterogeen groepje ...

Oef ... gelukkig maar

Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd uiteraard. Maar eerlijk gezegd: het is peanuts.CarpeNoctem schreef: ↑23 oktober 2022, 20:23
Hier hetzelfde, bedrijfswagen noch salariswagen. Maar helemaal geen jaloezie tov de mensen die er wel één krijgen. Een tijdje terug wel een GSM gekregen maar ik weet begot niet of ik daar nu blij moet mee zijn? De impliciete boodschap was dat je altijd bereikbaar moet zijn.
Ik schat een toestel plus abonnement in als een reëel voordeel van 15 euro (abo) + 10 euro voor het toestel. Voor 15 euro koop je zelf een uiterst volledig abonnement bij base of orange / edpnet, youfone, ....
Dat geven ze voor een stuk ook aan als VAA als je werkgever het ter beschikking stelt.
Er nog even aan toevoegen : mijn baas krijgt dat niet. Ik ook niet.
Ik kan wel een ""gunstig"" abo nemen met het werk als tussenpersoon maar dan ben ik enkele euro duurder af dan wat ik nu zelf heb.
Mijn baas zijn baas krijgt overigens ook geen auto. Daarboven heb ik geen idee want dan ken ik de ladder niet eens meer.
Voila. Topic even gered van een stille dood. Wie voegt nog iets toe ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wat mij betreft nog minder. Ik ben nogal een vrek voor zo'n dinges en gebruikte mijn privé-gsm ook al amper om te bellen. 3G aanleggen enkel als ik nergens WiFi kan krijgen. Ik zit prepaid bij Jim Mobile en als ik €10 oplaad kan ik 3 maanden weg. Nu ik die van het werk gebruik kan ik 6 maanden weg

Die van het werk zit bij Proximus, en als ik thuis moet bellen moet ik buiten gaan staan om deftige ontvangst te hebben

Dat was de eerste maand idd zo. Ik dacht dat er ergens zo'n €3 afgehouden werd, wat betekende dat het mij meer koste dan mijn privé-gsm

Dan maar als een echte Belg gelogen en een papiertje getekend dat ik die niet privé gebruik.

Geen VAA meer.
Nog aan toe te voegen. Mijn privé-gsm is een Iphone 7, die van het werk een Samsungdinges. Al dikwijls zin gehad om deze tegen de muur te gooien...
Dus zoals je correct stelde: peanuts.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.