Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Keytrade verhoogt spaarrente tot 1%
Had je in 2022 misschien al eerder drie overschrijvingen tussen spaarrekeningen gedaan?
Neen, had ik maar één keer gedaan.
Het was nu niet dat de rente zo hoog was dat het de moeite was om overschrijvingen te doen.
Het was nu niet dat de rente zo hoog was dat het de moeite was om overschrijvingen te doen.
Net naar keytrade gebeld, na 4 dagen geen antwoord gekregen hebben via mail: hun antwoord: onze manier van werken is correct, u bent de valutadatum kwijt. Behoud van valutadatum is maar tot 500€.
Daar sta je dan....
Edit, 2 minuten later teruggebeld. De man moest zich excuseren dat hij mij de verkeerde info gegeven had. Was toch vanaf 500€ zoals ik zei.
Echter: Ik had het bedrag eerst overgeschreven eerst van plus naar azur. Later van azur naar high fidelity.
Daardoor zou ik het behoud van getrouwheid verliezen????
De man ging het wel navragen bij de back-office. Ik ben nog steeds overtuigd van mijn gelijk. Ik blijf bij dezelfde bank, op gereglementeerde spaarrekeningen, bedrag boven 500€, slechts twee verrichtingen.
Daar sta je dan....

Edit, 2 minuten later teruggebeld. De man moest zich excuseren dat hij mij de verkeerde info gegeven had. Was toch vanaf 500€ zoals ik zei.
Echter: Ik had het bedrag eerst overgeschreven eerst van plus naar azur. Later van azur naar high fidelity.
Daardoor zou ik het behoud van getrouwheid verliezen????
De man ging het wel navragen bij de back-office. Ik ben nog steeds overtuigd van mijn gelijk. Ik blijf bij dezelfde bank, op gereglementeerde spaarrekeningen, bedrag boven 500€, slechts twee verrichtingen.
Laatst gewijzigd door shuttle op 9 februari 2023, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik zou wraak nemen; mijn rekeningen leeghalen en elders sparen

Bekijk je opties. Zijn er betere? Doen! Keytrade is niet marktleider m.b.t. spaarrentes.
Ik verlies voorlopig nog te veel, het grootste deel van mijn stortingen zijn ooit in het eerste kwartaal gedaan. Vandaar ook mijn alertheid. Nu ze deze terug op 19/12 gezet hebben verlies ik bijna een jaar getrouwheid. Ik wacht nog even hun antwoord af. Anders verkas ik het geld wel naar ergens anders.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Over hoeveel gaat het eigenlijk? Kan met zo een lage rente toch niet over grote bedragen aan intrest gaan?
Reken het uit. Niemand spaart meer dan 100.000€ bij één bank. Neen toch?Orakel van Brakel schreef: ↑9 februari 2023, 21:03 Over hoeveel gaat het eigenlijk? Kan met zo een lage rente toch niet over grote bedragen aan intrest gaan?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Kan niet veel meer dan 100 euro zijn...Sammy2 schreef: ↑9 februari 2023, 21:17Reken het uit. Niemand spaart meer dan 100.000€ bij één bank. Neen toch?Orakel van Brakel schreef: ↑9 februari 2023, 21:03 Over hoeveel gaat het eigenlijk? Kan met zo een lage rente toch niet over grote bedragen aan intrest gaan?
Jullie hebben wss gelijk wat betreft dat het de moeite niet is.
Probeer het hier uit te zoeken maar de rente voor 1/12 was blijkbaar 2 keer niets. Ik had ergens 0,7% in gedachten maar dat is blijkbaar wat optimistisch gerekend.
Probeer het hier uit te zoeken maar de rente voor 1/12 was blijkbaar 2 keer niets. Ik had ergens 0,7% in gedachten maar dat is blijkbaar wat optimistisch gerekend.
-
- Hero Member
- Contacteer:
De getrouwheid zal missch 0,1 geweest zijn. Dus pakweg 100 Euro op 100k.
Vanaf 01/03 :
High fidelity 0,40%+0,90%
Azur 0,60%+0,30%
High fidelity 0,40%+0,90%
Azur 0,60%+0,30%
Dat wordt dan een switch van de ene (1) naar de andere High Fidelity (2) spaarrekening, hopend dat ik mijn getrouwheidsperiode van de (1) meeneem. Zal het vlug zien als het klopt als ik naar de rentesimulatie kijk me dunkt.
Vandaag de Fidelity nog geswitched omdat ik de laatste maanden tot aan de renteverhogingen, niet meer zo gevolgd had en verkeerdelijk de getrouwheidspremie had geïnterpreteerd!
Wel laat dat Keytrade dit aankondigt, één dag op voorhand!
Voor diegenen die nog de oude Moneyou rekeningen hadden, is het wel gemakkelijk omdat ze er wel degelijk als Azur en Fidelity staan en dus kan er gemakkelijk geswitched worden van de ene naar de andere.
Wel laat dat Keytrade dit aankondigt, één dag op voorhand!
Voor diegenen die nog de oude Moneyou rekeningen hadden, is het wel gemakkelijk omdat ze er wel degelijk als Azur en Fidelity staan en dus kan er gemakkelijk geswitched worden van de ene naar de andere.