Schrijf je in op de staatsbon?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Re: Schrijf je in op de staatsbon?
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 25 augustus 2023, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
datalek met de staatsoplichtingsbon
nu nog wat nigeriaanse oplichters erbij en het spel is helemaal van de dam
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 77447&ei=9
waarschijnlijk hun software tegen de helft van de prijs in den Aldi gekocht
nu nog wat nigeriaanse oplichters erbij en het spel is helemaal van de dam
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 77447&ei=9
waarschijnlijk hun software tegen de helft van de prijs in den Aldi gekocht
maar ondertussen weten wij daardoor waar Marc van Ranst en van Quickenborge woont
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Nibc doet ook actie
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
ietske hoger maar tijdelijk.
Na het afsluiten van de staatsbon zal alles weer op zijn gat vallen:weinig, minder, niks, KBC.
Na het afsluiten van de staatsbon zal alles weer op zijn gat vallen:weinig, minder, niks, KBC.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Voorbeeld:
65K die op getrouwheidsrekening staat aan intrestvoet van 1,29014% (door switchen tussen spaarrek met behoud van getrouwheidspremie).
Nog 103 dagen tot verwerving, 06/12 dus beschikbaar. Verwachte interesten op die datum: 840euro.
Laten staan of naar staatsbon/termijnrek?
- Vincent2018
- Full Member

wtf nibc ... had alles net weggehaald 
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Ik heb het forum over dit item niet volledig doorgenomen.
Wat ik wel heb vernomen is:
Die verlaagde R.V dat staat in een WETSVOORSTEL dat nog gaat voorgelegd worden aan de Raad Van State.
WAT indien de RVS beslist dat deze regeling discriminatoir is t.o.v. andere bankproducten, en de uiteindelijke heffing toch 30 % zal worden?
Iedereen gefopt ?
Die verlaagde R.V dat staat in een WETSVOORSTEL dat nog gaat voorgelegd worden aan de Raad Van State.
WAT indien de RVS beslist dat deze regeling discriminatoir is t.o.v. andere bankproducten, en de uiteindelijke heffing toch 30 % zal worden?
Iedereen gefopt ?
Dat is nonsens, meeste experts zijn het erover eens dat 1) er bijna zeker geen rechtszaak komt, 2) indien toch, de banken niet zouden winnen, en 3) indien toch, de uitspraak veel te laat zou komen en niet met terugwerkende kracht zou gelden (m.a.w. iedereen heeft zijn geld + interest allang terug op zak tegen dan, en niets kan dat nog veranderen).PJP schreef: ↑25 augustus 2023, 19:01 Ik heb het forum over dit item niet volledig doorgenomen.
Iedereen gefopt ?
https://trends.knack.be/geld/belastinge ... eruggeven/
Laatst gewijzigd door Gerard_M op 25 augustus 2023, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Tot nu toe opgebouwde getrouwheid: €602MeOnline schreef: ↑25 augustus 2023, 18:52 65K die op getrouwheidsrekening staat aan intrestvoet van 1,29014% (door switchen tussen spaarrek met behoud van getrouwheidspremie).
Nog 103 dagen tot verwerving, 06/12 dus beschikbaar. Verwachte interesten op die datum: 840euro.
Laten staan of naar staatsbon/termijnrek?
Vanaf nu tot einde staatsbon levert dan nog eens €840 op.
Als je het laat staan op die spaarrekening heb je dus €1442 aan getrouwheid opgebouwd tegen september 2024 (maar je moet er afblijven tot verwerving in december 2024). Je moet hier nog basis rente bijtellen en wellicht ook nog 15% RV op een deel in mindering brengen.
Alles in de bon levert €1826 op over een jaar,
Zal er wat van afhangen hoeveel de basisrente op die rekening opbrengt, al bij al gaat het geen groot verschil opleveren.
Tot op heden geen spoor van de inschrijving van gisteren. Geen ramp, die zal 4 september dan wel zichtbaar worden.spaarfreakje schreef: ↑24 augustus 2023, 18:52 De Staatsbon zelf zal pas zichtbaar zijn op 4 sept. Het is uitgifte 4 sep he en brengt pas van dan af intrest op.
Idd bevestiging van inschrijving gaat via mail he.
Log morgen eens in om te zien of er toch geen spoor is van de inschrijving van vandaag...
(ps: ge kunt meerdere keren inschrijven ook he)
Volgende keer toch maar het e-mailadres invullen, wat op zich geen verplicht veld is.
Vandaar dat ik initieel dacht dat er wel iets van terug te vinden zou zijn, maar niet dus
Benieuwd of MeDirect nog gaat volgen op één of andere manier.
Meestal zijn ze toch bij één van de eersten met verhogingen.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
In Firefox lukte het wel... (ipv Google Chrome).Nightwolf schreef: ↑24 augustus 2023, 18:53kan bijna niet anders dan te maken hebben met overschrijvingslimieten of zo. Voor de rest is het gewoon overschrijven naar een rekeningnummer dus zou niet weten wat daaraan niet kan gaan. Best is ook het rekeningnummer copy/pasten om zeker te zijn dat daar geen fout in sluiptspaarfreakje schreef: ↑24 augustus 2023, 17:42 Bij een kennis lukt het niet om over te schrijven van Fortis naar Grootboeken.
Iemand ook problemen ondervonden?
Is dat typisch voor de Fortis-site of heeft de Argenta-site dat ook?
-
Sammy2
Ik mis deze melding in het NIEUWS "SPAREN" en in de TABELLEN TERMIJNREKENINGEN...
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Mss voorbehouden voor bestaande klanten 
Ik heb dit topic niet volledig doorgenomen, maar weet iemand of je bij BNP kosten betaald bij aankoop? Ze zijn zelf weer heel vaag hierover in communicatie...
En wordt er nog een reactie verwacht van Keytrade bv?
En wordt er nog een reactie verwacht van Keytrade bv?