Rode Duivels
Re: Rode Duivels
Belgische vlaggetjes liggen in de Carrefour al aan -70%
Goeie moment om te supporteren voor de Belgen op de Olympische Spelen
Goeie moment om te supporteren voor de Belgen op de Olympische Spelen

Maar natuurlijk, op de OS halen we medailles in het wielrennen, daarnaast haalt een ambtenaar een medaille in een sport waar niemand ooit van hoorde, en dan gaan er veel belgen "net geen" medaille halen door hun 50ste plaats.
En zo eindigen we als een van de beste landen ter wereld op de medaillespiegel, op de 200ste plaats na Vanuatu.
Zo gaat het toch steeds?
En zo eindigen we als een van de beste landen ter wereld op de medaillespiegel, op de 200ste plaats na Vanuatu.
Zo gaat het toch steeds?
Laatst gewijzigd door Aerolla op 3 juli 2024, 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Precies, jij snapt het.Aerolla schreef: ↑3 juli 2024, 08:34 Maar natuurlijk, op de OS halen we medailles in het wielrennen, daarnaast haalt een ambtenaar een medaille in een sport waar niemand ooit van hoorde, en dan gaan er veel belgen "net geen" medaille halen door hun 50ste plaats.
En zo eindigen we als een van de beste landen ter wereld op de medaillespiegel, op de 200ste plaats na Vanuata.
Zo gaat het toch steeds?![]()

Hahaha!! Zalig!CarpeNoctem schreef: ↑18 juni 2024, 11:22GROEN beweert zelfs dat de Rode Duivels gisteren gewonnen hebben. CD&V gaat daarmee akkoordCharlesvdw schreef: ↑17 juni 2024, 20:51Maar het goede nieuws is : we kunnen nog altijd het toernooi winnen !![]()
GROEN heeft gelijk! Wie scoort het doelpunt? Een Belg, maakt niet uit aan welke kant. Dat CD€V volgt is logisch.sintorama schreef: ↑3 juli 2024, 09:06Hahaha!! Zalig!CarpeNoctem schreef: ↑18 juni 2024, 11:22
GROEN beweert zelfs dat de Rode Duivels gisteren gewonnen hebben. CD&V gaat daarmee akkoord![]()

Ik heb de ganse stocks opgekocht tegen -10%!!! Voor het volgende WK. Onze "golden boys" worden sowieso Wereldkampioen; dit EK 24 was alleen maar training. Binnenkort opent mijn pop-up shop.

Wanneer worden de rode duiveltjes naar jaarlijkse traditie op de Brusselse grote markt ontvangen ?
- voorheenCP1234
- Hero Member
- Contacteer:
Wanneer wordt er in Noorwegen nog eens een Trollenparade voor jou en je consoorten gehouden ?
Make Spaargids " Great Again ! "
Er zit individueel talent tussen maar hier durf ik toch wel zeggen dat D. Tedesco gefaald heeft. Hij zag het EK inderdaad als training.
Hij wist de kwaliteiten niet uit te spelen en begon in zijn eerste wedstrijd al te experimenteren en heeft dat tot het bittere einde gedaan.
Een voorbeeld is bv. dat je verdedigers ineens aanvallend gingen spelen. Zelfs een kind weet dat je in een counter zwaar gepakt wordt? Het is niet dat Lukaku ineens een sprint aan 25km./u gaat trekken om een bal uit het doel te weren!
Volgens mij moeten die tactische besprekingen zeer chaotisch verlopen zijn en je zag ook bij elke wedstrijd dat De Bruyne zich aan het frustreren was. Meer zelfs, het zou me niet verbazen mocht De Bruyne Tedesco af en toe op de vingers tikken en zelf zegt hoe ze het spel gaan spelen.
Eigenlijk zou Tedesco moeten gaan maar zijn contract is verlengd tot na het WK van 2026. Zet een Hein Vanhaezebrouck daar en je haalt veel meer potentieel uit die spelers en volgens mij is Hein ook nog eens goedkoper! En hij is beschikbaar want hij is op 'Rust'.
Ofwel eens aankloppen bij Gareth Southgate, die zit sinds begin deze week ook werkloos thuis. Zal iets duurder zijn maar hij heeft wel bewezen dat hij met Engeland 2x een finale haalde. Voor België zou dat een enorme prestatie zijn!
Hij wist de kwaliteiten niet uit te spelen en begon in zijn eerste wedstrijd al te experimenteren en heeft dat tot het bittere einde gedaan.
Een voorbeeld is bv. dat je verdedigers ineens aanvallend gingen spelen. Zelfs een kind weet dat je in een counter zwaar gepakt wordt? Het is niet dat Lukaku ineens een sprint aan 25km./u gaat trekken om een bal uit het doel te weren!
Volgens mij moeten die tactische besprekingen zeer chaotisch verlopen zijn en je zag ook bij elke wedstrijd dat De Bruyne zich aan het frustreren was. Meer zelfs, het zou me niet verbazen mocht De Bruyne Tedesco af en toe op de vingers tikken en zelf zegt hoe ze het spel gaan spelen.
Eigenlijk zou Tedesco moeten gaan maar zijn contract is verlengd tot na het WK van 2026. Zet een Hein Vanhaezebrouck daar en je haalt veel meer potentieel uit die spelers en volgens mij is Hein ook nog eens goedkoper! En hij is beschikbaar want hij is op 'Rust'.
Ofwel eens aankloppen bij Gareth Southgate, die zit sinds begin deze week ook werkloos thuis. Zal iets duurder zijn maar hij heeft wel bewezen dat hij met Engeland 2x een finale haalde. Voor België zou dat een enorme prestatie zijn!
De Bruyne geraakt volgens mij iedere keer gefrustreerd over het niveau van zijn medespelers en ik heb daar alle begrip voor. Ik denk persoonlijk niet dat een trainer van een turd een mooi voorwerp kan maken en ook De Bruyne kan dit niet op z'n eentje.
KDB heeft het laatste jaar veel streken gekregen:
- openlijke aanvaringen met zijn trainer bij Citeh
- zijn haar
- molenwieken op het veld als het niet naar zijn zin loopt
- schermen met de zandbak
- ... ?
Het bedeesde type van destijds bij Wolfsburg is hij al lang niet meer. Past perfect bij de club die Citeh is.
- openlijke aanvaringen met zijn trainer bij Citeh
- zijn haar

- molenwieken op het veld als het niet naar zijn zin loopt
- schermen met de zandbak
- ... ?
Het bedeesde type van destijds bij Wolfsburg is hij al lang niet meer. Past perfect bij de club die Citeh is.