Bij welke banken ben je klant? (tot 18-05-2010)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Bij welke banken ben je klant?
Voor mij lijkt dit zeker de goede richting uit te gaan. Misschien nog duidelijker, bij welke 2 banken, dan ben je al gedekt tot 200.000€?
Is ook een oplossing, misschien wel de beste.Vaganzza schreef: Wat als we de poll hervormen tot:
Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan?
Zou wel durven voor te stellen om hier dan een nieuw topic van te maken en dit topic te vergrendelen, zo kan men achteraf de resultaten eens vergelijken. Op zich zullen er volgens mij wel serieuze verschillen in komen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
2 vind ik nogal weinig, ze houden toch altijd ne top 3 en niet ne top 2rob schreef: Voor mij lijkt dit zeker de goede richting uit te gaan. Misschien nog duidelijker, bij welke 2 banken, dan ben je al gedekt tot 200.000€?
Geld verdienen doe je door te werken.
Allez, sinds K3 terug met 3 is, akkoord.
En de nieuwe topic - om de vergelijking mogelijk te maken - vind ik ook een uitstekend idee.
En misschien ook 2 banken in een andere topic?
En de nieuwe topic - om de vergelijking mogelijk te maken - vind ik ook een uitstekend idee.
En misschien ook 2 banken in een andere topic?
Laatst gewijzigd door rob op 24 november 2009, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Geef mij 5 min 
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Hij is gelanceerd: Bij welke 3 banken heb je het meeste geld staan?.
Ik ga dit topic niet vergrendelen. Ik laat de 2 polls naast elkaar lopen. We evalueren dit systeem dan later.
Ik ga dit topic niet vergrendelen. Ik laat de 2 polls naast elkaar lopen. We evalueren dit systeem dan later.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Heb mijn rekening bij citibank afgesloten en dus geschrapt van de lijst.
Ik heb een online spaarrekening geopend bij BNP Fortis omdat mijn werkgever ook daar zit en de rente vergelijkbaar is met andere banken.
Mijn tegoeden bij DB laat ik staan zodat ik nog van de hogere interest kan genieten en vooral om verder de Mastercard te kunnen gebruiken.
Mijn rekening bij Rabobank staat nu op inactief.
Mijn tegoeden bij DB laat ik staan zodat ik nog van de hogere interest kan genieten en vooral om verder de Mastercard te kunnen gebruiken.
Mijn rekening bij Rabobank staat nu op inactief.
een moeilijke topic.
Argenta omwille van het gratis gedoe en geen instapkosten, en makkelijk internetbankieren.Spaarrekening doet het nog altijd behoorlijk.
Ing omdat ik die rekening al 40 jaar heb en mijn pensioensparen daar nog betaal.
Keytrade omdat Kaupthing geld daar naartoe ging en gewoon laten staan uit erkenning.
Argenta omwille van het gratis gedoe en geen instapkosten, en makkelijk internetbankieren.Spaarrekening doet het nog altijd behoorlijk.
Ing omdat ik die rekening al 40 jaar heb en mijn pensioensparen daar nog betaal.
Keytrade omdat Kaupthing geld daar naartoe ging en gewoon laten staan uit erkenning.
Jarenlang klant geweest bij Fortis en ook woonlening aangegaan.Vorig jaar alles opgedoekt en overgestapt naar Argenta.Alleen lening zit nog bij Fortis.Ben nooit meer dan bij 2 banken klant geweest.Al dat gedoe van ene bank naar andere bank brengt toch bijna niks op.Kijk gewoon naar de bank die een behoorlijk gemiddelde interest aanbied en je zit behoorlijk goed volgens mij.
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Hangt er ook een beetje vanaf welke producten je wil. Argenta wordt veel genomen omwille van de gratis kaartjes, waarmee je in het buitenland gratis geld kan afhalen, Keytrade omwille van de hoge rente op zichtrekening en 5 cent-actie en Binckbank omwille van de lage kosten bij beurstransacties.Davy V schreef:Jarenlang klant geweest bij Fortis en ook woonlening aangegaan.Vorig jaar alles opgedoekt en overgestapt naar Argenta.Alleen lening zit nog bij Fortis.Ben nooit meer dan bij 2 banken klant geweest.Al dat gedoe van ene bank naar andere bank brengt toch bijna niks op.Kijk gewoon naar de bank die een behoorlijk gemiddelde interest aanbied en je zit behoorlijk goed volgens mij.
Je kan gemakkelijk bij elk van deze drie een sommetje geld placeren en hun producten zo gebruiken waar ze zich op toeleggen. Je geld zal meer renderen én je betaald een pak minder kosten.
Een win-win scenario
Ik heb een klein bedrag belegt in dividendaandelen zodat ik nauwelijks transacties doe.Op zichtrekening staat bijna nooit veel geld.
Ik heb een klein bedrag belegt in dividendaandelen zodat ik nauwelijks transacties doe.Op zichtrekening staat nooit veel geld op.Heb onlangs de vergelijking gemaakt met andere banken en ik persoonlijk kan er niet voor uit om bij verschillende banken hun "voordelen" te genieten.Wanneer je een kleine,defensieve spaarder bent ben je beter af bij een traditionele bank als Argenta.relativity schreef:Hangt er ook een beetje vanaf welke producten je wil. Argenta wordt veel genomen omwille van de gratis kaartjes, waarmee je in het buitenland gratis geld kan afhalen, Keytrade omwille van de hoge rente op zichtrekening en 5 cent-actie en Binckbank omwille van de lage kosten bij beurstransacties.Davy V schreef:Jarenlang klant geweest bij Fortis en ook woonlening aangegaan.Vorig jaar alles opgedoekt en overgestapt naar Argenta.Alleen lening zit nog bij Fortis.Ben nooit meer dan bij 2 banken klant geweest.Al dat gedoe van ene bank naar andere bank brengt toch bijna niks op.Kijk gewoon naar de bank die een behoorlijk gemiddelde interest aanbied en je zit behoorlijk goed volgens mij.
Je kan gemakkelijk bij elk van deze drie een sommetje geld placeren en hun producten zo gebruiken waar ze zich op toeleggen. Je geld zal meer renderen én je betaald een pak minder kosten.
Een win-win scenario
- relativity
- Hero Member

- Contacteer:
Alleszins geen slechte keuze om dan voor Argenta te gaan. Bij een grootbank heb je als kleine, defensieve spaarder, toch alleen maar kosten aan uw been.Ik heb een klein bedrag belegt in dividendaandelen zodat ik nauwelijks transacties doe.Op zichtrekening staat nooit veel geld op.Heb onlangs de vergelijking gemaakt met andere banken en ik persoonlijk kan er niet voor uit om bij verschillende banken hun "voordelen" te genieten.Wanneer je een kleine,defensieve spaarder bent ben je beter af bij een traditionele bank als Argenta.