Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
LOL, rechtspraakchesini schreef: ↑25 oktober 2025, 15:25 Ja waarom niet. In de internationale politiek ontbreekt het aan daadkracht. Zoniet zouden we al veel verder gestaan hebben. Politieke leiders denken nog altijd dat ze boven de rechtspraak staan. De lijst is lang. Netanyahu, Poetin, Assad, en ga zo maar door. De ljst wil niet stoppen.
BTW die Russische tegoeden zijn niet allemaal Russisch staatsgeld, een groot deel is van Russen en Russische bedrijven, die na de oorlog sowieso hun geld gaan terug eisen, wat ook de uitkomst van de oorlog zal zijn.
Wil je nu zeggen dat de agressor Poetin vrijuit moet gaan ? Het is ver gekomen met onze moraal. Amai.vortex schreef: ↑26 oktober 2025, 07:55LOL, rechtspraakchesini schreef: ↑25 oktober 2025, 15:25 Ja waarom niet. In de internationale politiek ontbreekt het aan daadkracht. Zoniet zouden we al veel verder gestaan hebben. Politieke leiders denken nog altijd dat ze boven de rechtspraak staan. De lijst is lang. Netanyahu, Poetin, Assad, en ga zo maar door. De ljst wil niet stoppen.Denk je nu echt dat de drie hierboven enig belang hechten over wat een rechter ergens in een ver buitenland uitspreekt? Zolang de oorlog tussen Oekraïne en Rusland voort gaat, kunnen westerse rechters toeteren wat ze willen, het zal geen zak uitmaken. Pas wanneer er een vredes akkoord gesloten wordt, zal blijken wat er allemaal van die "veroordelingen" en confiscaties overeind blijft. De kans is niet onbestaande dat Oekraïne vroeg of laat moet capituleren en akkoord gaat met de Russische condities, afzien van herstel betalingen, intrekken van internationale "veroordelingen", enz... kan en wellicht zal daar allemaal deel van uitmaken. In dat geval moeten bv alle bevroren Russische tegoeden weer vrijgegeven worden.
BTW die Russische tegoeden zijn niet allemaal Russisch staatsgeld, een groot deel is van Russen en Russische bedrijven, die na de oorlog sowieso hun geld gaan terug eisen, wat ook de uitkomst van de oorlog zal zijn.
Kun je eens onderlijnen waar Vortex zegt dat Putin vrijuit moet gaan?chesini schreef: ↑26 oktober 2025, 12:13Wil je nu zeggen dat de agressor Poetin vrijuit moet gaan ? Het is ver gekomen met onze moraal. Amai.vortex schreef: ↑26 oktober 2025, 07:55
LOL, rechtspraakDenk je nu echt dat de drie hierboven enig belang hechten over wat een rechter ergens in een ver buitenland uitspreekt? Zolang de oorlog tussen Oekraïne en Rusland voort gaat, kunnen westerse rechters toeteren wat ze willen, het zal geen zak uitmaken. Pas wanneer er een vredes akkoord gesloten wordt, zal blijken wat er allemaal van die "veroordelingen" en confiscaties overeind blijft. De kans is niet onbestaande dat Oekraïne vroeg of laat moet capituleren en akkoord gaat met de Russische condities, afzien van herstel betalingen, intrekken van internationale "veroordelingen", enz... kan en wellicht zal daar allemaal deel van uitmaken. In dat geval moeten bv alle bevroren Russische tegoeden weer vrijgegeven worden.
Ik heb een tijd geleden al eens gezegd dat je in een droomwereld leeft. Het bewijs is nogmaals geleverd.
_
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hij zegt dat niet letterlijk maar het staat geschreven tussen de lijnen van zijn betoog.
Wat jullie niet willen gezegd hebben is nog belangrijker dan wat jullie wel zeggen. Geef er maar een draai aan. Mij maak je niets meer wijs.
Droomwereld dus.
Er bestaan pilletjes voor dergelijke aandoeningen.
Ook psychologische hulp kan een oplossing bieden.
Er bestaan pilletjes voor dergelijke aandoeningen.
Ook psychologische hulp kan een oplossing bieden.
Kijk als je mensen wil beschuldigen van iets gezegd te hebben moet je met bewijzen komen. Je maakt jezelf belachelijk. Je beschuldigt Vortex maar je kan niet bewijzen wat hij volgens jou gezegd heeft.
Eigenlijk lijk je meer op Putin dan je zelf denkt. Die beschuldigt ook mensen zonder bewijs.
En je flauwekul over dat geld mag stoppen.
De rechtsregels zijn van toepassing op dat geld en er is geen enkele wet die België kan inroepen om dat geld af te nemen.
Ook daarin lijk je meer op Putin dan je zelf denkt. Die neemt zaken af van mensen zonder gedekt te zijn door wetgeving.
Eigenlijk lijk je meer op Putin dan je zelf denkt. Die beschuldigt ook mensen zonder bewijs.
En je flauwekul over dat geld mag stoppen.
De rechtsregels zijn van toepassing op dat geld en er is geen enkele wet die België kan inroepen om dat geld af te nemen.
Ook daarin lijk je meer op Putin dan je zelf denkt. Die neemt zaken af van mensen zonder gedekt te zijn door wetgeving.
Kijk eens naar de Afspraak op vrijdag of naar de 7de dag. Daar zaten mensen die een beetje beter op de hoogte zijn van de materie. Beiden vonden dat BDW het goed heeft aangepakt. Dat vind ik belangrijker dan iemand die zijn eigen gelijk probeert te halen door zijn mening in het rood te deponeren op een forum.
Ik heb een mening en ik verdedig die. Jullie doen dat trouwens ook.mondeo17 schreef: ↑26 oktober 2025, 14:08Kijk eens naar de Afspraak op vrijdag of naar de 7de dag. Daar zaten mensen die een beetje beter op de hoogte zijn van de materie. Beiden vonden dat BDW het goed heeft aangepakt. Dat vind ik belangrijker dan iemand die zijn eigen gelijk probeert te halen door zijn mening in het rood te deponeren op een forum.
Over Poetin vind ik ook dat hij als oorlogsmisdadiger zou moeten behandeld en berecht worden.
Of dat gaat gebeuren en of dat een realistische verwachting zou zijn is wat anders.
Net zoals Trump misschien in een gekkenhuis zou moeten gestopt worden ... Misschien wel maar hoe groot is de kans dat ze dat gaan doen.. volgens mij erg klein.
Of dat gaat gebeuren en of dat een realistische verwachting zou zijn is wat anders.
Net zoals Trump misschien in een gekkenhuis zou moeten gestopt worden ... Misschien wel maar hoe groot is de kans dat ze dat gaan doen.. volgens mij erg klein.
Ik heb de Afspraak op vrijdag ook gezien. Jean Marie , niet bepaald een linkse rakker , had het daar over een idioot in het witte huis…
Klopt, maar je haalt voorbeelden aan van dictators in Liberia, Congo of Irak. Denk wel dat er een serieus verschil is tussen deze sujetten en Poetin. Voornoemde landen hebben geen geld en geen wapens. Poetin daarentegen.....chesini schreef: ↑26 oktober 2025, 15:00Ik heb een mening en ik verdedig die. Jullie doen dat trouwens ook.mondeo17 schreef: ↑26 oktober 2025, 14:08
Kijk eens naar de Afspraak op vrijdag of naar de 7de dag. Daar zaten mensen die een beetje beter op de hoogte zijn van de materie. Beiden vonden dat BDW het goed heeft aangepakt. Dat vind ik belangrijker dan iemand die zijn eigen gelijk probeert te halen door zijn mening in het rood te deponeren op een forum.