Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Een vraag van een vriendin : is het mogelijk om dinsdag te staken en tegelijkertijd te flexijobben ?
Ik wel. Brembos, doe maar. Zit er niet mee in, ons land zit vol graaiers daar zal het nu ook niet op aan komen.
Maar dat is goed nieuws. Onze regering werkt toch graag met consultants.JOKER247 schreef: ↑19 november 2025, 21:27Nee, ik denk van de Lanotte, die heeft Sihame El Kaouakibi indertijd ook verdedigd en voor zover mij bekend is ze nog steeds niet veroordeeld.
Sihame El-Kaouakibi is terug! Als… coach-consultant
Sihame El-Kaouakibi (ex-Open Vld) is terug. Na maanden afwezig te zijn op sociale media (en maanden na haar afgelopen mandaat in het Vlaams Parlement) is de beruchte millennial opnieuw actief op Instagram. Ze heeft daarbij kennelijk een nieuwe vorm van geld verdienen gevonden… als Engelstalige coach-consultant. Voor amper 349 EUR kun je als lifecoach “de … Verder lezen over
Kouwekiwi. Leuk. Ik dank je omdat je me aan het lachen kreeg. Deed deugd, na het lezen van zoveel onfraais.
Verhoging concert- en voetbaltickets naar 21% lijkt me aanvaardbaar. De doorgaans rijkelijke betaalde artiesten en spelertjes moeten inleveren zodat de totaalprijs niet stijgt.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Witte rook.
Straf.
Om 6u30 volgt persconferentie
Straf.
Om 6u30 volgt persconferentie
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
Iedereen in snelheid gepakt.
De journalisten slapen nog.
De Spaargidsers ook
OPSTAAN...
De journalisten slapen nog.
De Spaargidsers ook
OPSTAAN...
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
De stakers zijn flink door de neus geboord.
Nu weten ze echt ni waar ze tegen moeten zijn...
Nu weten ze echt ni waar ze tegen moeten zijn...
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
• Een pakjestaks van 2 euro voor niet-Europese webshops, zoals Shein
• Tijdelijke invoering van centenindex (niet procentueel, maar enkel in geld dus) in 2026 en 2028
Lonen vanaf 4000€ krijgen 80€ index in centen.
Lonen onder 4000€ krijgen procentuele index.
• Tijdelijke invoering van centenindex (niet procentueel, maar enkel in geld dus) in 2026 en 2028
Lonen vanaf 4000€ krijgen 80€ index in centen.
Lonen onder 4000€ krijgen procentuele index.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
• De werkbonus voor de laagste inkomens wordt vervroegd: vanaf april 2026 moet dat 50 euro netto per maand opbrengen voor wie werkt.
Laatst gewijzigd door spaarfreakje op 24 november 2025, 07:27, 2 keer totaal gewijzigd.