Ter Beke
TIP
Re: Ter Beke
En blijkt nu volledig terecht te zijn...Rise schreef: ↑5 maart 2026, 20:36 Timing is key inderdaad. Maar Sioen was tussen 2016 en 2019 rond de €22-24 nooit duur. Het is uiteindelijk in 2021 van de beurs gehaald voor €27 (tech stond toen in volle hype op records) en initieel hebben ze zelfs €23 geprobeerd.
Niet Belgisch, maar Payton Planar is er zo eentje waar ik af en toe nog naar kijk, maar nooit zal kopen.
Afwachten of er een hoger bod komt. Ik geloof er alleszins in. & anders gaat het gewoon niet door denk ik...Rise schreef: ↑7 april 2026, 10:23En blijkt nu volledig terecht te zijn...Rise schreef: ↑5 maart 2026, 20:36 Timing is key inderdaad. Maar Sioen was tussen 2016 en 2019 rond de €22-24 nooit duur. Het is uiteindelijk in 2021 van de beurs gehaald voor €27 (tech stond toen in volle hype op records) en initieel hebben ze zelfs €23 geprobeerd.
Niet Belgisch, maar Payton Planar is er zo eentje waar ik af en toe nog naar kijk, maar nooit zal kopen.
Had je gekocht sinds je vorige quote had je nu al 12% op 1 maand tijd
Het is inmiddels ruim twee maanden geleden dat het bod van Malaga op tafel kwam, maar rond het prospectus van de FSMA blijft het stil.
Ik wil best geloven dat de oven daar in Brussel op ecomodus staat en dat ze niet snel zullen oververhitten, maar meer dan twee maanden voor een delisting door een familiale grootaandeelhouder lijkt me toch wat veel van het goede. Die lasagne staat nu wel heel lang te garen zonder dat we de resultaten mogen proeven.
Iemand een idee waarom het zolang duurt of wanneer we witte rook mogen verwachten?
Ik wil best geloven dat de oven daar in Brussel op ecomodus staat en dat ze niet snel zullen oververhitten, maar meer dan twee maanden voor een delisting door een familiale grootaandeelhouder lijkt me toch wat veel van het goede. Die lasagne staat nu wel heel lang te garen zonder dat we de resultaten mogen proeven.
Iemand een idee waarom het zolang duurt of wanneer we witte rook mogen verwachten?