Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
  • Bank Awards 2025
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Klimaathysterie

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
6079 berichten
  • Pagina 405 van 406
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • Volgende
MarciaHoefmans
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer MarciaHoefmans
Verstuur privébericht

Re: Klimaathysterie

• Citeer

Bericht door MarciaHoefmans » Gisteren 00:23

chesini schreef: ↑7 april 2026, 15:57 Spijtig voor U dat je kernenergie niet kan moduleren. Je moet je voorstellen: een CV die het ganse jaar op 22C staat. Zo flexibel als een breekijzer.
Zo voorspelbaar als een breekijzer. Flexibiliteit is: kunnen inspelen op veranderende omstandigheden. De zon kan dit bij mijn weten niet. 't Is te zeggen: soms kan ze het en soms niet, al naargelang de wolken e.a. De wind is in hetzelfde bedje ziek. Kernenergie kan het ook niet, maar kernenergie is perfect voorspelbaar. Daar kan je iets mee doen.

Wie verkies je (zie prehistorie): de jager die elke dag met een versgeschoten kalf thuiskomt, ook al is het vorige nog niet op? Of de jager die er de ene dag 6 meebrengt en andere dagen helemaal niks? Als zo'n kalf maar een dag of daaromtrent houdbaar is? (cf. het etiket)

Ik ben geen fan van kernenergie maar ik zie het als een noodzakelijk kwaad. Voorlopig, totdat batterijen de tekorten kunnen opvangen voor langere tijd -maar zover zijn we nog lang niet.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 09:06

MarciaHoefmans schreef: ↑Gisteren 00:23
chesini schreef: ↑7 april 2026, 15:57 Spijtig voor U dat je kernenergie niet kan moduleren. Je moet je voorstellen: een CV die het ganse jaar op 22C staat. Zo flexibel als een breekijzer.
Zo voorspelbaar als een breekijzer. Flexibiliteit is: kunnen inspelen op veranderende omstandigheden. De zon kan dit bij mijn weten niet. 't Is te zeggen: soms kan ze het en soms niet, al naargelang de wolken e.a. De wind is in hetzelfde bedje ziek. Kernenergie kan het ook niet, maar kernenergie is perfect voorspelbaar. Daar kan je iets mee doen.

Wie verkies je (zie prehistorie): de jager die elke dag met een versgeschoten kalf thuiskomt, ook al is het vorige nog niet op? Of de jager die er de ene dag 6 meebrengt en andere dagen helemaal niks? Als zo'n kalf maar een dag of daaromtrent houdbaar is? (cf. het etiket)

Ik ben geen fan van kernenergie maar ik zie het als een noodzakelijk kwaad. Voorlopig, totdat batterijen de tekorten kunnen opvangen voor langere tijd -maar zover zijn we nog lang niet.
Dat is tenminste een genuanceerde en realistische mening. ;)

En sluit sterk aan bij mijn opinie: kernenergie is NU nog nodig maar mogelijk (en hopelijk) in de TOEKOMST niet meer (bij een verdere technologische evolutie). De opslag van elektriciteit voor een langere duur zal daarbij cruciaal zijn om periodes van Dunkelflautes (geen zon en wind) te kunnen overbruggen …

Gelukkig was er op Paasmaandag maar weinig wind. Anders waren de overschotten mogelijk nog groter en was er nog meer instabiliteit op het net. En het foefje van een zaligmakend Europees grid dat onze overschotten afneemt (en bij tekorten ons bijkomende elektriciteit zou leveren) is ook gebleken: als wij zonnig weer hebben en een teveel aan elektriciteit dan hebben onze buurlanden dat ook (idem bij tekorten).
Schoonheid vinden in de lelijkheid der dingen

patrick4
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » Gisteren 09:15

chesini schreef: ↑7 april 2026, 15:57 By the way, om aan te geven hoe idioot je wel bent. Weet jij welke energiebron met oneindige duur 24h/24h beschikbaar is? Juist, ja, de zon.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Wolk
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------

KleineSpaarder
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 09:53

VincentVega schreef: ↑7 april 2026, 21:45 De nieuwe kerncentrales zijn SMR’s (Small Modular Reactors) met de M van moduleerbaar. Capiche?
Er is maar 1 probleem: ze bestaan niet. Alleen op papier.

Tientallen bedrijven zijn er mee bezig met diverse technologieën, maar geen enkele heeft nu een oplossing.

Niemand kan nu een exploiteerbare SMR bouwen.

Niemand weet hoeveel ze commercieel zouden kosten, wat de exploitatiekosten zouden zijn, wat het economisch rendement zou zijn.

Je moet wel zeer naïef zijn om zoiets als wonderoplossing naar voor te schuiven.

NVA doet dat, maar zij schuiven ook Ben Weyts, Jan Jambon, Zuhal Demir, ... als wonderoplossing naar voor :P

JOKER247
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer JOKER247
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door JOKER247 » Gisteren 10:07

KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 09:53
VincentVega schreef: ↑7 april 2026, 21:45 De nieuwe kerncentrales zijn SMR’s (Small Modular Reactors) met de M van moduleerbaar. Capiche?

Tientallen bedrijven zijn er mee bezig met diverse technologieën, maar geen enkele heeft nu een oplossing.

Niemand weet hoeveel ze commercieel zouden kosten, wat de exploitatiekosten zouden zijn, wat het economisch rendement zou zijn.

Je moet wel zeer naïef zijn om zoiets als wonderoplossing naar voor te schuiven.

Waarom schuiven ze jou niet naar voren? Of ben je daar nog te klein voor?

NVA doet dat, maar zij schuiven ook Ben Weyts, Jan Jambon, Zuhal Demir, ... als wonderoplossing naar voor :P

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 11:06

JOKER247 schreef: ↑Gisteren 10:07
KleineSpaarder schreef: ↑Gisteren 09:53

Verdorie, het was juist zo gezellig de laatste tijd sinds ik KleineZeurkous op mijn negeerlijst had gezet. Door hem te quoten heb je mij nu verplicht zijn commentaar te lezen :P

Ik heb nooit gezegd dat SMR’s een “wonderoplossing” zijn. Ik heb enkel op de opmerking van chesini dat kerncentrales niet moduleerbaar zijn geantwoord dat de nieuwe generatie kernreactoren (de SMR.s) dat wel zijn.

Ik heb ook gezegd dat we een MIX aan energiebronnen nodig hebben, zowel alternatieve bronnen (zon, wind ….) als kernenergie en niet enkel 1 bron. Zeker niet als die zeer volatiel en weersafhankelijk is …

De toepassing in de praktijk van SMR.s is momenteel zeer beperkt (enkel in China en Rusland). In Europa zouden pas vanaf 2030 SMR’s operationeel kunnen worden.

Terug over naar Kleintje … :D

pukkie007
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer pukkie007
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door pukkie007 » Gisteren 11:52

KleineSpaarder, Chesini en Destereir zijn die ooit samen online? ;)

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 12:01

VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:06
JOKER247 schreef: ↑Gisteren 10:07

Verdorie, het was juist zo gezellig de laatste tijd sinds ik KleineZeurkous op mijn negeerlijst had gezet. Door hem te quoten heb je mij nu verplicht zijn commentaar te lezen :P

Ik heb nooit gezegd dat SMR’s een “wonderoplossing” zijn. Ik heb enkel op de opmerking van chesini dat kerncentrales niet moduleerbaar zijn geantwoord dat de nieuwe generatie kernreactoren (de SMR.s) dat wel zijn.

Ik heb ook gezegd dat we een MIX aan energiebronnen nodig hebben, zowel alternatieve bronnen (zon, wind ….) als kernenergie en niet enkel 1 bron. Zeker niet als die zeer volatiel en weersafhankelijk is …

De toepassing in de praktijk van SMR.s is momenteel zeer beperkt (enkel in China en Rusland). In Europa zouden pas vanaf 2030 SMR’s operationeel kunnen worden.

Terug over naar Kleintje … :D
Wel even verduidelijken. SMR's zijn modulair dwz dat ze in blocks in modules van bvb 200MW gebouwd worden in fabriek, niet meer onsite. En je zet er dan 2,3,4 onsite ifv de behoefte.

Of ze moduleerbaar zijn, dwz het vermogen dynamisch kan geregeld worden weet ik niet. Dat moet ik nog opzoeken.

patrick4
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer patrick4
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door patrick4 » Gisteren 12:12

Men had 10 a 15 jaar geleden een geheel nieuwe kerncentrale moeten bouwen op basis van de toen beschikbare technologie en state of the art. Tegelijkertijd had men moeten investeren in toekomstgerichte technologie en onderzoek en ontwikkeling naar nieuwere varianten van kerntechnologie. Beiden heeft men nagelaten en daar mogen we groen, ecolo en de sossen volledig voor verantwoordelijk houden. Nu zullen we kernenergie bij de buren aankopen, elekriciteit maken met gascentrales met russisch gas, en ons blauw betalen om onze overschot aan zonne-energie kwijt te geraken. Ik voorspel: er zal een wet komen die mensen kan verplichten hun zonnepanelen uit te schakelen in de zomer.
Strookje afknippen en laten ondertekenen door ouders of voogd.
------------ 8< -------------------------------------- knip hier----------------------------------------------

veje
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer veje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door veje » Gisteren 12:15

Exact dat hebben ze in de Uk gedaan, lees je eens in hoe "goed" dat allemaal loopt:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kerncentr ... ey_Point_C

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 12:16

SMR's zijn modulair in bouw en ook beter moduleerbaar dan grote klassieke kerncentrales. Dus wat dat betreft zeker beter van concept.

Ik vraag me wel af hoe dat gaat verlopen mbt veiligheid, bewaking, afval als je op veel meer locaties SMR's zet.

Ik zie ze in de praktijk dan enkel op de sites van Doel en Tihange bijgeplaatst worden.

GE Hitachi staan al tamelijk ver: https://www.gevernova.com/nuclear/carbo ... ar-reactor

Ook Rolls-Royce is mee: https://www.rolls-royce.com/innovation/ ... ors.aspx#/
Laatst gewijzigd door chesini op 8 april 2026, 12:37, 2 keer totaal gewijzigd.

KleineSpaarder
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer KleineSpaarder
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door KleineSpaarder » Gisteren 12:29

VincentVega schreef: ↑Gisteren 11:06 Ik heb enkel op de opmerking van chesini dat kerncentrales niet moduleerbaar zijn geantwoord dat de nieuwe generatie kernreactoren (de SMR.s) dat wel zijn.
Ze bestaan niet. Dus zijn ze ook niet moduleerbaar.

Er wordt alleen aan naïevelingen wijsgemaakt dat ze dat misschien ooit wel eens zullen zijn (als ze er ooit komen ...).

En die naïevelingen doen alsof ze er met zekerheid zullen zijn, en dat ze moduleerbaar zullen zijn.

Je zit hier tientallen bladzijden vol te trollen over het rendement van windmolens, maar als het over jouw SMRs gaat, dan speelt dat allemaal geen rol.

Kostprijs van SMR's als ze er ooit zullen komen? Rendement? Niets van geweten.

Dus is er niets geweten over de economische rendabiliteit.

VincentVega
VIP member
VIP member

• Citeer

Bericht door VincentVega » Gisteren 12:38

veje schreef: ↑Gisteren 12:15 Exact dat hebben ze in de Uk gedaan, lees je eens in hoe "goed" dat allemaal loopt:
Hinkley is geen SMR maar een traditionele centrale … ::) ::) ::)

Are there any SMRs in the UK?
New nuclear is coming to Wales. In November 2025, the UK Government announced that Wylfa, Anglesey, will host a new power station containing the UK's first small modular reactors (SMRs) – a new type of nuclear technology. This will be the first new nuclear plant in Wales for over half a century.

The size of SMRs certainly makes them more flexible in terms of location. Rolls-Royce has calculated that an SMR will require just over five acres of land per unit. By comparison, Hinkley Point C sits on 430-acre site and Sizewell C covers 80 acres.

Are SMRs safer than nuclear reactors?
Are they safe? SMRs are considered safer than their conventional counterparts due to their smaller size, as well as their proposed designs. No electrical supplies or pumps are required to cool the reactor following an incident, as this is achieved by natural convection and gravity coolant feed
.

chesini
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer chesini
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door chesini » Gisteren 12:43

chesini schreef: ↑Gisteren 12:16 SMR's zijn modulair in bouw en ook beter moduleerbaar dan grote klassieke kerncentrales. Dus wat dat betreft zeker beter van concept.

Ik vraag me wel af hoe dat gaat verlopen mbt veiligheid, bewaking, afval als je op veel meer locaties SMR's zet.

Ik zie ze in de praktijk dan enkel op de sites van Doel en Tihange bijgeplaatst worden.

GE Hitachi staan al tamelijk ver: https://www.gevernova.com/nuclear/carbo ... ar-reactor

Ook Rolls-Royce is mee: https://www.rolls-royce.com/innovation/ ... ors.aspx#/
De GE Hitachi kost 5,2MiljardEUR en de Rolls-Royce 3,6MiljardEUR

veje
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer veje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door veje » Gisteren 13:33

VincentVega schreef: ↑Gisteren 12:38
veje schreef: ↑Gisteren 12:15 Exact dat hebben ze in de Uk gedaan, lees je eens in hoe "goed" dat allemaal loopt:
Hinkley is geen SMR maar een traditionele centrale … ::) ::) ::)

Are there any SMRs in the UK?
New nuclear is coming to Wales. In November 2025, the UK Government announced that Wylfa, Anglesey, will host a new power station containing the UK's first small modular reactors (SMRs) – a new type of nuclear technology. This will be the first new nuclear plant in Wales for over half a century.

The size of SMRs certainly makes them more flexible in terms of location. Rolls-Royce has calculated that an SMR will require just over five acres of land per unit. By comparison, Hinkley Point C sits on 430-acre site and Sizewell C covers 80 acres.

Are SMRs safer than nuclear reactors?
Are they safe? SMRs are considered safer than their conventional counterparts due to their smaller size, as well as their proposed designs. No electrical supplies or pumps are required to cool the reactor following an incident, as this is achieved by natural convection and gravity coolant feed
.
Stop maar met de oogjes te draaien hoor, en lees minstens eens waarop we reageren. By the way, er is nog geen enkele SMR operationeel op vandaag op commerciële schaal. Droom en stook hier maar rustig verder tot er niemand meer reageert...

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

6079 berichten
  • Pagina 405 van 406
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 402
  • 403
  • 404
  • 405
  • 406
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy