Re: Overstap nieuwe software
Re: Overstap nieuwe software
De ironie.. Safari herstart en het is opgelost (I must be keeping a few hundred too many tabs open)...
thanks
Re: Overstap nieuwe software
Ik had hetzelfde probleem, maar sinds een goeie week is dit hier precies opgelost. Bij jou ook?BartVW schreef:Er scheelt nog iets met die login denk ik. Als ik uit mijn mail klik op een link van een nieuw bericht zie ik altijd staan "welkom gast", als ik refresh zie ik wel mijn username staan.Webmaster schreef: door de aanpassingen van deze nacht zal iedereen wel terug moeten inloggen op het forum. Dank voor het begrip.
Ik log mij nooit uit zodat ik altijd onmiddellijk kan reageren als ik door het forum blader, ik gebruik ook als enige deze pc dus hoef ook niet uit te loggen.
Kheb alles leeggemaakt in internet explorer 8 van historie en cookies en stuff maar het blijkt niet te helpen.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Re: Overstap nieuwe software
Ben heel de week niet op het forum geweest, vandaag 2x en de 2de maal moest ik niet meer inloggen, dus wellicht is het opgelost ja.Vaganzza schreef:Ik had hetzelfde probleem, maar sinds een goeie week is dit hier precies opgelost. Bij jou ook?BartVW schreef:
Er scheelt nog iets met die login denk ik. Als ik uit mijn mail klik op een link van een nieuw bericht zie ik altijd staan "welkom gast", als ik refresh zie ik wel mijn username staan.
Ik log mij nooit uit zodat ik altijd onmiddellijk kan reageren als ik door het forum blader, ik gebruik ook als enige deze pc dus hoef ook niet uit te loggen.
Kheb alles leeggemaakt in internet explorer 8 van historie en cookies en stuff maar het blijkt niet te helpen.
Re: Overstap nieuwe software
Ik ga proberen uit te leggen wat ik voorheb. Ik herinner me niet dat dit bij heel oude posts al was, dus ga ik ervanuit dat dit kan te maken hebben met de nieuwe software. Ik gebruik internet explorer 8.
Wanneer ik een tekst intyp bij het posten van een bericht (zoals dit stukje), en de tekst wordt langer dan de grootte van het edit-field, dan wordt de scrollbar opzij actief.
Wanneer ik nog tekens typ die buiten de scope vallen van het zichtbare deel van het edit-field, dan springt de scrollbar na het lossen van de toetsaanslag telkens weer bovenaan. Dit zorgt bij mij voor een vervelend effect van een op en neer springend editveld.
Dit probleem doet zich echter niet altijd voor...., komt het iemand bekend voor?
Wanneer ik een tekst intyp bij het posten van een bericht (zoals dit stukje), en de tekst wordt langer dan de grootte van het edit-field, dan wordt de scrollbar opzij actief.
Wanneer ik nog tekens typ die buiten de scope vallen van het zichtbare deel van het edit-field, dan springt de scrollbar na het lossen van de toetsaanslag telkens weer bovenaan. Dit zorgt bij mij voor een vervelend effect van een op en neer springend editveld.
Dit probleem doet zich echter niet altijd voor...., komt het iemand bekend voor?
Re: Overstap nieuwe software
Ja, ik heb het ook voor. Sinds de nieuwe software heb ik last van dit probleem. Maar het treedt inderdaad niet altijd op. Wanneer wel en wanneer niet, daar ben ik zelf ook nog niet uit. Wanneer ik er last van heb knip ik het citaat in word, typ er mijn antwoord onder en knip dan het geheel terug als antwoord op spaargids. Dat is de enigste manier waarop ik nog normaal kan quoten.KKS schreef: Ik ga proberen uit te leggen wat ik voorheb. Ik herinner me niet dat dit bij heel oude posts al was, dus ga ik ervanuit dat dit kan te maken hebben met de nieuwe software. Ik gebruik internet explorer 8.
Wanneer ik een tekst intyp bij het posten van een bericht (zoals dit stukje), en de tekst wordt langer dan de grootte van het edit-field, dan wordt de scrollbar opzij actief.
Wanneer ik nog tekens typ die buiten de scope vallen van het zichtbare deel van het edit-field, dan springt de scrollbar na het lossen van de toetsaanslag telkens weer bovenaan. Dit zorgt bij mij voor een vervelend effect van een op en neer springend editveld.
Dit probleem doet zich echter niet altijd voor...., komt het iemand bekend voor?
Re: Overstap nieuwe software
Bij mij is dat ook zo sinds de nieuwe software.
Een kort berichtje gaat nog, maar een langere tekst, moet ik eerst op een "kladblok" intikken, en dan "kopiëren en plakken".
Een kort berichtje gaat nog, maar een langere tekst, moet ik eerst op een "kladblok" intikken, en dan "kopiëren en plakken".
Re: Overstap nieuwe software
Oplossing gevonden :louise schreef: Bij mij is dat ook zo sinds de nieuwe software.
Een kort berichtje gaat nog, maar een langere tekst, moet ik eerst op een "kladblok" intikken, en dan "kopiëren en plakken".
Het is er eindelijk van gekomen om een nieuwe (zwaardere) pc te kopen.
Spaargeld brengt tóch niet genoeg meer op, dus kon ik het beter investeren in iets nuttigs
Nu kan ik weer zonder problemen lange berichten plaatsen zonder ze eerst elders te moeten intikken, gevolgd door "copy en paste".
En het bespaart me niet alleen een zee van tijd, maar brengt vooral een heel pak minder stress mee.
Re: Overstap nieuwe software
Ik heb het nog steeds (bij meerdere pc's). Ik heb er echter alleen maar last van wanneer er een scrollbalk is omdat het bericht langer is dan het scherm kan tonen (bv bij quote). Wanneer je onderaan iets typt, springt hij automatisch telkens terug naar boven. Wanneer het berichtje echter nog binnen het scherm past, verspringt hij niet...
Re: Overstap nieuwe software
kheb dat ook. kweet niet of het aan IE8 ligt of niet, maarik gebruik enkel ie8 en vroeger was die er niet en toen werkte het wel.
Wat ik ook ondervnd is dat mijn letters niet op het scherm komen tot ik stop met tikken. Ik typ snel en aan één stuk door. De cursor verspringt wel telkens maar de letters verschijnen niet op het scerhm. Als ik dus 2 lijnen tekst tik zie ik de cursor wel op de 3de lijn springen maar zie ik ervoor 2 lijnen. tot ik stop met tikken, dan verschijnen alle letters in 1 keer.
Wat ik ook ondervnd is dat mijn letters niet op het scherm komen tot ik stop met tikken. Ik typ snel en aan één stuk door. De cursor verspringt wel telkens maar de letters verschijnen niet op het scerhm. Als ik dus 2 lijnen tekst tik zie ik de cursor wel op de 3de lijn springen maar zie ik ervoor 2 lijnen. tot ik stop met tikken, dan verschijnen alle letters in 1 keer.
Re: Overstap nieuwe software
Ik dacht even dat het opgelost was, maar blijkbaar toch niet. Ik moet nog steeds (of opnieuw) refreshen als ik terug op het forum kom, dan zie ik mijn naam weer staan ipv "gast".BartVW schreef:Ben heel de week niet op het forum geweest, vandaag 2x en de 2de maal moest ik niet meer inloggen, dus wellicht is het opgelost ja.Vaganzza schreef:
Ik had hetzelfde probleem, maar sinds een goeie week is dit hier precies opgelost. Bij jou ook?
Re: Overstap nieuwe software
idem bij mijBartVW schreef:Ik dacht even dat het opgelost was, maar blijkbaar toch niet. Ik moet nog steeds (of opnieuw) refreshen als ik terug op het forum kom, dan zie ik mijn naam weer staan ipv "gast".BartVW schreef:
Ben heel de week niet op het forum geweest, vandaag 2x en de 2de maal moest ik niet meer inloggen, dus wellicht is het opgelost ja.
Re: Overstap nieuwe software
Ook juist terug moeten inloggen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
-
webmaster
Re: Overstap nieuwe software
wie IE8 gebruikt kan best de 'compatibiliteitsmodus' activeren, dan gaat het probleem van srollen weg zijn
Wie vanuit een mail naar spaargids klikt, moet inderdaad refreshen en dan is hij opnieuw ingelogd.
Voor beide problemen hebben we hopelijk tegen volgende week een oplossing.
Wie vanuit een mail naar spaargids klikt, moet inderdaad refreshen en dan is hij opnieuw ingelogd.
Voor beide problemen hebben we hopelijk tegen volgende week een oplossing.
Re: Overstap nieuwe software
De eerste link (met alle nieuws) doet het niet meerWebmaster schreef: De rss feeds zijn terug, spijtig genoeg konden we de vroegere urls niet behouden. We hebben evenwel nieuwe urls gemaakt die niet meer zullen wijzigen in de toekomst.
Laatste nieuws (alle categorieën) http://feeds.spaargids.be/nieuws/alles
Laatste nieuws over sparen http://feeds.spaargids.be/nieuws/sparen
Laatste nieuws over lenen http://feeds.spaargids.be/nieuws/lenen
Laatste nieuws over verzekeren http://feeds.spaargids.be/nieuws/verzekeren
Laatste nieuws over betalen en betaalkaarten http://feeds.spaargids.be/nieuws/betalen
De anderen werken bij mij wel.
-
webmaster



