Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Maandelijks sparen Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening
     
      Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Maandelijks sparen
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Aankondigingen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Registreer
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Re: Overstap nieuwe software

Alle aankondigingen in verband met spaargids komen hier
Gesloten
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
84 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende
Gebruikersavatar
phase
VIP member
VIP member
Berichten: 1047
Lid geworden op: 27 jan 2008
Contacteer:
Contacteer phase
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door phase » 10 oktober 2009, 18:06

De ironie.. Safari herstart en het is opgelost (I must be keeping a few hundred too many tabs open)... ;) thanks
Omhoog

Gebruikersavatar
Vaganzza
Global Moderator
Global Moderator
Berichten: 4687
Lid geworden op: 11 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Vaganzza
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door Vaganzza » 27 november 2009, 10:00

BartVW schreef:
Webmaster schreef: door de aanpassingen van deze nacht zal iedereen wel terug moeten inloggen op het forum. Dank voor het begrip.
Er scheelt nog iets met die login denk ik.  Als ik uit mijn mail klik op een link van een nieuw bericht zie ik altijd staan "welkom gast", als ik refresh zie ik wel mijn username staan.

Ik log mij nooit uit zodat ik altijd onmiddellijk kan reageren als ik door het forum blader, ik gebruik ook als enige deze pc dus hoef ook niet uit te loggen.

Kheb alles leeggemaakt in internet explorer 8 van historie en cookies en stuff maar het blijkt niet te helpen.
Ik had hetzelfde probleem, maar sinds een goeie week is dit hier precies opgelost. Bij jou ook?
vaganzza[at]spaargids[punt]be

Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".

Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Omhoog

Gebruikersavatar
BartVW
VIP member
VIP member
Berichten: 1035
Lid geworden op: 01 aug 2008
Contacteer:
Contacteer BartVW
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door BartVW » 28 november 2009, 17:14

Vaganzza schreef:
BartVW schreef:

Er scheelt nog iets met die login denk ik.  Als ik uit mijn mail klik op een link van een nieuw bericht zie ik altijd staan "welkom gast", als ik refresh zie ik wel mijn username staan.

Ik log mij nooit uit zodat ik altijd onmiddellijk kan reageren als ik door het forum blader, ik gebruik ook als enige deze pc dus hoef ook niet uit te loggen.

Kheb alles leeggemaakt in internet explorer 8 van historie en cookies en stuff maar het blijkt niet te helpen.
Ik had hetzelfde probleem, maar sinds een goeie week is dit hier precies opgelost. Bij jou ook?
Ben heel de week niet op het forum geweest, vandaag 2x en de 2de maal moest ik niet meer inloggen, dus wellicht is het opgelost ja.
Omhoog

KKS
Full Member
Full Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 20 jan 2008
Contacteer:
Contacteer KKS
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door KKS » 30 november 2009, 21:46

Ik ga proberen uit te leggen wat ik voorheb. Ik herinner me niet dat dit bij heel oude posts al was, dus ga ik ervanuit dat dit kan te maken hebben met de nieuwe software. Ik gebruik internet explorer 8.

Wanneer ik een tekst intyp bij het posten van een bericht (zoals dit stukje), en de tekst wordt langer dan de grootte van het edit-field, dan wordt de scrollbar opzij actief.

Wanneer ik nog tekens typ die buiten de scope vallen van het zichtbare deel van het edit-field, dan springt de scrollbar na het lossen van de toetsaanslag telkens weer bovenaan. Dit zorgt bij mij voor een vervelend effect van een op en neer springend editveld.

Dit probleem doet zich echter niet altijd voor...., komt het iemand bekend voor?
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2414
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door Maarten » 30 november 2009, 22:00

KKS schreef: Ik ga proberen uit te leggen wat ik voorheb. Ik herinner me niet dat dit bij heel oude posts al was, dus ga ik ervanuit dat dit kan te maken hebben met de nieuwe software. Ik gebruik internet explorer 8.

Wanneer ik een tekst intyp bij het posten van een bericht (zoals dit stukje), en de tekst wordt langer dan de grootte van het edit-field, dan wordt de scrollbar opzij actief.

Wanneer ik nog tekens typ die buiten de scope vallen van het zichtbare deel van het edit-field, dan springt de scrollbar na het lossen van de toetsaanslag telkens weer bovenaan. Dit zorgt bij mij voor een vervelend effect van een op en neer springend editveld.

Dit probleem doet zich echter niet altijd voor...., komt het iemand bekend voor?
Ja, ik heb het ook voor. Sinds de nieuwe software heb ik last van dit probleem. Maar het treedt inderdaad niet altijd op. Wanneer wel en wanneer niet, daar ben ik zelf ook nog niet uit. Wanneer ik er last van heb knip ik het citaat in word, typ er mijn antwoord onder en knip dan het geheel terug als antwoord op spaargids. Dat is de enigste manier waarop ik nog normaal kan quoten.
Omhoog

Gebruikersavatar
Nefertari
VIP member
VIP member
Berichten: 3902
Lid geworden op: 07 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door Nefertari » 1 december 2009, 19:06

Bij mij is dat ook zo sinds de nieuwe software.

Een kort berichtje gaat nog, maar een langere tekst, moet ik eerst op een "kladblok" intikken, en dan "kopiëren en plakken".
Omhoog

Gebruikersavatar
Nefertari
VIP member
VIP member
Berichten: 3902
Lid geworden op: 07 aug 2008
Contacteer:
Contacteer Nefertari
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door Nefertari » 10 januari 2010, 15:09

louise schreef: Bij mij is dat ook zo sinds de nieuwe software.

Een kort berichtje gaat nog, maar een langere tekst, moet ik eerst op een "kladblok" intikken, en dan "kopiëren en plakken".

Oplossing gevonden :  ;)
Het is er eindelijk van gekomen om een nieuwe (zwaardere) pc te kopen.
Spaargeld brengt tóch niet genoeg meer op, dus kon ik het beter investeren in iets nuttigs  ;D

Nu kan ik weer zonder problemen lange berichten plaatsen zonder ze eerst elders te moeten intikken, gevolgd door "copy en paste".

En het bespaart me niet alleen een zee van tijd, maar brengt vooral een heel pak minder stress mee.  8)
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2414
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door Maarten » 10 januari 2010, 15:50

Ik heb het nog steeds (bij meerdere pc's). Ik heb er echter alleen maar last van wanneer er een scrollbalk is omdat het bericht langer is dan het scherm kan tonen (bv bij quote).  Wanneer je onderaan iets typt, springt hij automatisch telkens terug naar boven. Wanneer het berichtje echter nog binnen het scherm past, verspringt hij niet...
Omhoog

Gebruikersavatar
BartVW
VIP member
VIP member
Berichten: 1035
Lid geworden op: 01 aug 2008
Contacteer:
Contacteer BartVW
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door BartVW » 10 januari 2010, 16:01

kheb dat ook. kweet niet of het aan IE8 ligt of niet, maarik gebruik enkel ie8 en vroeger was die er niet en toen werkte het wel.

Wat ik ook ondervnd is dat mijn letters niet op het scherm komen tot ik stop met tikken.  Ik typ snel en aan één stuk door. De cursor verspringt wel telkens maar de letters verschijnen niet op het scerhm. Als ik dus 2 lijnen tekst tik zie ik de cursor wel op de 3de lijn springen maar zie ik ervoor 2 lijnen. tot ik stop met tikken, dan verschijnen alle letters in 1 keer.
Omhoog

Gebruikersavatar
BartVW
VIP member
VIP member
Berichten: 1035
Lid geworden op: 01 aug 2008
Contacteer:
Contacteer BartVW
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door BartVW » 10 januari 2010, 16:02

BartVW schreef:
Vaganzza schreef:

Ik had hetzelfde probleem, maar sinds een goeie week is dit hier precies opgelost. Bij jou ook?
Ben heel de week niet op het forum geweest, vandaag 2x en de 2de maal moest ik niet meer inloggen, dus wellicht is het opgelost ja.
Ik dacht even dat het opgelost was, maar blijkbaar toch niet. Ik moet nog steeds (of opnieuw) refreshen als ik terug op het forum kom, dan zie ik mijn naam weer staan ipv "gast".
Omhoog

Gebruikersavatar
Maarten
VIP member
VIP member
Berichten: 2414
Lid geworden op: 05 jan 2009
Contacteer:
Contacteer Maarten
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door Maarten » 10 januari 2010, 18:49

BartVW schreef:
BartVW schreef:

Ben heel de week niet op het forum geweest, vandaag 2x en de 2de maal moest ik niet meer inloggen, dus wellicht is het opgelost ja.
Ik dacht even dat het opgelost was, maar blijkbaar toch niet. Ik moet nog steeds (of opnieuw) refreshen als ik terug op het forum kom, dan zie ik mijn naam weer staan ipv "gast".
idem bij mij
Omhoog

Gebruikersavatar
cp1234
VIP member
VIP member
Berichten: 1785
Lid geworden op: 27 mar 2009

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door cp1234 » 10 januari 2010, 19:04

Ook juist terug moeten inloggen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Omhoog

webmaster

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door webmaster » 11 januari 2010, 16:18

wie IE8 gebruikt kan best de 'compatibiliteitsmodus' activeren, dan gaat het probleem van srollen weg zijn

Wie vanuit een mail naar spaargids klikt, moet inderdaad refreshen en dan is hij opnieuw ingelogd.

Voor beide problemen hebben we hopelijk tegen volgende week een oplossing.
Omhoog

axento
Jr. Member
Jr. Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 16 dec 2009
Contacteer:
Contacteer axento
Verstuur privébericht

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door axento » 11 januari 2010, 17:11

Webmaster schreef: De rss feeds zijn terug, spijtig genoeg konden we de vroegere urls niet behouden. We hebben evenwel nieuwe urls gemaakt die niet meer zullen wijzigen in de toekomst.

Laatste nieuws (alle categorieën) http://feeds.spaargids.be/nieuws/alles

Laatste nieuws over sparen http://feeds.spaargids.be/nieuws/sparen

Laatste nieuws over lenen http://feeds.spaargids.be/nieuws/lenen

Laatste nieuws over verzekeren http://feeds.spaargids.be/nieuws/verzekeren

Laatste nieuws over betalen en betaalkaarten http://feeds.spaargids.be/nieuws/betalen
De eerste link (met alle nieuws) doet het niet meer  :-\
De anderen werken bij mij wel.
Omhoog

webmaster

Re: Overstap nieuwe software

  • Citeer

Bericht door webmaster » 11 januari 2010, 17:51

probeer deze:
http://feeds.spaargids.be/nieuws/allecategorie
Omhoog

Gesloten
  • Afdrukweergave

84 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Volgende

Terug naar “Aankondigingen”

Ga naar
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Berekeningen rentes/premies
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan ABN AMRO
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan BKCP
  • ↳   Vraag het aan Credimo
  • ↳   Vraag het aan Delta Lloyd Bank
  • ↳   Vraag het aan DHB Bank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan Fortuneo Bank
  • ↳   Vraag het aan Goffin bank
  • ↳   Vraag het aan KBC Bank & Verzekering
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Onesto-woonkrediet
  • ↳   Vraag het aan Optima Bank
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • ↳   Beleggers nieuws
  • ↳   Spaargids RSS feed nieuws
  • ↳   Algemeen nieuws
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Forumoverzicht
 

 

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

  • Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

  • Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy