Santander
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Santander
Sorry voor het late antwoord maar is gelukt.
Bedankt om dit te delen
Bedankt om dit te delen
-
pinkpanther
- Jr. Member

- Contacteer:
Ik heb een bedrag om mijn Vision+ rekening waarvan de GP op 20-12 is verworven, wordt de GP na deze datum automatisch berekend met de verhoogde interest, of kan ik hiervoor best een nieuwe rekening openen?
Vanaf 20-12 krijg je op je bestaande rekening 12 maanden lang de getrouwheidspremie die op 20-12 in voege is.
Laat het maar staan, pinkpanther. Je GP ontvang je op het einde van de maand. Je spaarbedrag begint weer te lopen zondag 20/12 aan de rente die dan geldig is. Dat zal dus 0.55% zijn.pinkpanther schreef: ↑17 december 2020, 21:09 Ik heb een bedrag om mijn Vision+ rekening waarvan de GP op 20-12 is verworven, wordt de GP na deze datum automatisch berekend met de verhoogde interest, of kan ik hiervoor best een nieuwe rekening openen?
Toch een mooie rente bij Santander op Vision+ . Hoop dat ze in de buurt van Medirect blijven. Moeilijk te voorspellen maar wat denken jullie van hun strategie op dit vlak ?
Ik zal eens wat vertellen. Jaren geleden, toen alle banken hun spaarrentes verlaagden, bleef Rabobank.be eenzaam aan de top staan met een hoge spaarrente. Zo hoog dat de Spaargidsers massaal hun geld naar Rabobank verhuisden. Maar toen verlaagde Rabobank in korte tijd twee keer achtereen haar spaarrente en viel ze uit de gratie. Dat maar om te zeggen dat voorspellingen over strategie nutteloos zijn.
-
Jeffers1990
- Newbie

- Contacteer:
Mss een domme vraag, maar is er bij de Santander Vision + spaarrekening ook een maximum startbedrag?
Ik dacht aan de MeDirect Maandmax spaarrekening maar blijkt dat je op deze max 500 per storting kan plaatsen...
Bij de Santander rekening zie ik geen beperkingen?
Alvast bedankt!
Ik dacht aan de MeDirect Maandmax spaarrekening maar blijkt dat je op deze max 500 per storting kan plaatsen...
Bij de Santander rekening zie ik geen beperkingen?
Alvast bedankt!
- Superspaarder
- Sr. Member

- Contacteer:
Geen maximum startbedrag. Zie KIID. Maar blijf voorzichtig : niet meer dan 100.000,00 EUR.
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
Nee, 5.000 euro per maand.jeffreyverplancke schreef: ↑25 december 2020, 17:49 Ik dacht aan de MeDirect Maandmax spaarrekening maar blijkt dat je op deze max 500 per storting kan plaatsen...
-
Jeffers1990
- Newbie

- Contacteer:
Oeps foutje, € 5000 sparen per maand idd!
De maand max spaarrekening van MeDirect biedt dus met voorsprong de beste voorwaarden (0,70% basis+getrouwheid per jaar)
Ik wil een vaste som parkeren(bedrag tss 12-15k) voor +-5 jaar maar geen maandelijkse stortingen doen.
MeDirect maandmax is een betere keuze dan de Santander vision + dus?
Of zit er ergens een addertje onder het gras/ iets waar ik rekening mee moet houden?
Bedankt alvast!
De maand max spaarrekening van MeDirect biedt dus met voorsprong de beste voorwaarden (0,70% basis+getrouwheid per jaar)
Ik wil een vaste som parkeren(bedrag tss 12-15k) voor +-5 jaar maar geen maandelijkse stortingen doen.
Of zit er ergens een addertje onder het gras/ iets waar ik rekening mee moet houden?
Bedankt alvast!
elke bank verlaagde interesten bij Rabobank nog altijd 0,30 procent wat nog altijd 200 procent meer is dan bij de grote banken,en bij Rabobank geen addertjes onder het gras, altijd correct.Yaris schreef: ↑24 december 2020, 17:11 Ik zal eens wat vertellen. Jaren geleden, toen alle banken hun spaarrentes verlaagden, bleef Rabobank.be eenzaam aan de top staan met een hoge spaarrente. Zo hoog dat de Spaargidsers massaal hun geld naar Rabobank verhuisden. Maar toen verlaagde Rabobank in korte tijd twee keer achtereen haar spaarrente en viel ze uit de gratie. Dat maar om te zeggen dat voorspellingen over strategie nutteloos zijn.
Als je maar 15k moet parkeren is dat toch op 3 maanden gefikst?jeffreyverplancke schreef: ↑25 december 2020, 19:53 Ik wil een vaste som parkeren(bedrag tss 12-15k) voor +-5 jaar maar geen maandelijkse stortingen doen.
Jeffrey, deze week 5K naar de Max. Vrijdag nog eens 5K. En dan op 1 februari de rest.jeffreyverplancke schreef: ↑25 december 2020, 19:53 Oeps foutje, € 5000 sparen per maand idd!
Bedankt alvast!
Stel dat ik nu alles van deze nieuwe geopende Vision rekening zou afhalen. Welke getrouwheidspremie verlies ik dan? Enkel die sinds opening van die 2e (waar ik alles op heb overgeschreven van de 1e)?
Of moet ik ook kijken naar de vervaldatums van de 1e rekening?