Federale Arizona-regering
Re: Federale Arizona-regering
Ik heb alvast mijn tegenvoorstel gedaan. Betaal die miljarden gewoon zelf, uit eigen zak, en als onderdeel van een vredesakkoord met Rusland zet je het geld in om Oekraine mee te heropbouwen. Eenvoudig is dat niet, want Putin is geen geintereseerde partij. Het lijkt er zelfs op dat hij een dezer dagen zijn objectief voor de "speciale militaire operatie" zal bereiken. Drie jaar later dan voorien en met talloze doden, maar toch.
Bron: het internet.
Allee weeral een nieuwe nick gevonden.
En Je hebt het al kunnen lezen.
Veel van de personen in terzake dragen een donker zwart rechts vestje.
De Decker is ook een linkse zeker.
Zoals Mia, Baert zijn allemaal linkse die worden opgevoerd ...
Maar o wee als er eens iemand van de Vub een uitspraak doet, hopelijk heb je begrepen wat die vertelde, alhoewel het niet in het rechtse kraam past.
is iets anders dan altijd maar afgeven op volgens rechts profiteurs, terwijl ze zelf de grootste profiteurs zijn.
Estate Guru believer.
Ben je wel goed wijs ? Komaan zeg. Is dat onze solidariteit met Oekraine ? Chesini gaat een donatie doen van 190 miljard eur aan Oekraine. Is dat een redelijk tegenvoorstel ?JustSpike schreef: ↑27 oktober 2025, 15:39Ik heb alvast mijn tegenvoorstel gedaan. Betaal die miljarden gewoon zelf, uit eigen zak, en als onderdeel van een vredesakkoord met Rusland zet je het geld in om Oekraine mee te heropbouwen. Eenvoudig is dat niet, want Putin is geen geintereseerde partij. Het lijkt er zelfs op dat hij een dezer dagen zijn objectief voor de "speciale militaire operatie" zal bereiken. Drie jaar later dan voorien en met talloze doden, maar toch.
Oh pardon, mijn fout, ik wist niet dat jij die 190 miljard ging doneren! Ik dacht dat je die 190 miljard in beslag zou gaan nemen van Rusland! Hahaha, wat dom van mij.
Nee, prima voorstel hoor. Wanneer mag Zelensky de overschrijving verwachten?
Bron: het internet.
Niet vergeten dat u op een schenking belasting moet betalen…

En vind je dat genoeg ?spaarfreakje schreef: ↑26 oktober 2025, 22:01Poetin werd in 2023 al veroordeeld door het ICC en er loopt nog steeds een aanhoudingsbevel tegen hem.
Bron
Idem sinds 21 november 2024 voor Netanyahu, min defensie Gallant en de leider van Hamas (die laatste werd vermoedelijk al omgebracht door Israël).
Bron
Veel indruk maakt het precies toch niet.
- MeneerParmentier
- Sr. Member 
- Contacteer:
- MeneerParmentier
- Sr. Member 
- Contacteer:
Die juwelen van het Louvre vallen wat tegen in waarde.MeneerParmentier schreef: ↑28 oktober 2025, 13:36Jij hebt een heel bijzondere definitie van het concept "ethische hacker".
Enfin, kun je niet gewoon die juwelen uit het Louvre verkopen?
Dat is nu eens altijd het geval. Miserie, miserie.
Je biedt kwaliteitsmateriaal aan en dan begint het : heb je een certicaat (euh ja, van Napoleon - wie is dat, ken ik niet; lap het begint al) , dat goud is toch geen 18 karaat hoor (nu ja in die tijd, wat zilver bij hé), en die diamanten, toch wel wat onzuiverheden. En toch wel veel diamanten, uw tante moet wel een echt rijke gravin geweest zijn (euh ja, van hoge adellijke afkomst zoals ze zeggen, maar mooi mijn tante, a beauty, euh ik heb niet echt veel naar haar juwelen gekeken hoor, ik was wat afgeleid weet je).
Maar bon, zoveel diamanten, daar kan ik maar een kleine prijs voor geven. Ze zijn ook te groot, ik raak er zelfs niet vanaf.
Alle gekheid op een stokje bij mekaar.
- VincentVega
- Hero Member 
https://www.hln.be/binnenland/voor-het- ... t0PDqRyuRg
Voor het eerst gedetailleerde cijfers over werklozen in België: dit is waarom 6 op de 10 een migratieachtergrond hebben
Ja, er is discriminatie. En ja, er is een lager opleidingsniveau. Maar toch, zo stelt arbeidseconoom en HLN-werkexpert Stijn Baert vast, krijgen kinderen van migranten die kloof niet gedicht. Die observatie is nu pas heel concreet in cijfers gevat: 6 op de 10 werklozen in ons land hebben een migratieachtergrond en voor het eerst weten we ook uit welke regio’s zij vooral afkomstig zijn. “Neem je alle migranten van buiten Europa die werkloos zijn samen, dan is in ons land meer dan de helft al meer dan een jaar werkloos.”

Voor het eerst gedetailleerde cijfers over werklozen in België: dit is waarom 6 op de 10 een migratieachtergrond hebben
Ja, er is discriminatie. En ja, er is een lager opleidingsniveau. Maar toch, zo stelt arbeidseconoom en HLN-werkexpert Stijn Baert vast, krijgen kinderen van migranten die kloof niet gedicht. Die observatie is nu pas heel concreet in cijfers gevat: 6 op de 10 werklozen in ons land hebben een migratieachtergrond en voor het eerst weten we ook uit welke regio’s zij vooral afkomstig zijn. “Neem je alle migranten van buiten Europa die werkloos zijn samen, dan is in ons land meer dan de helft al meer dan een jaar werkloos.”
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
						- 
				Popkwiskampioen
- Full Member 
- Contacteer:
Is me dat schrikken zeg.

Ja hahaha. Hoeveel zou dat gekost hebben om dat te onderzoeken terwijl de gewone mensen gewoon eens op straat moet gaan rondlopen om tot dezelfde conclusie te komen.