Waarom nog bij Rabobank blijven?
Re: Waarom nog bij Rabobank blijven?
Ja lap nog zo eneHago schreef: Voor geld dat ik langer kan missen komt eventueel een spaarrekening met hoge trouwheidspremie in aanmerking zolas MoneYou of een termijnrekening bij NIBC.
getrouwheid bij moneyou is maar 1.25
en de hoge basis zal zakken onder de sneeuw
Re: Waarom nog bij Rabobank blijven?
En lap hier nog zo ene. De basisrente mag met 0,5% zakken en dan zijn ze nog op hetzelfde niveau dan Rabobank. Maar ja niet iedereen heeft een glazen bol zoals u, zodat we weten met hoeveel de basisrente gaat zakken.
Ik ga uit van de informatie die vandaag beschikbaar is en mocht dat in de toekomst wijzigen dan herzie ik mijn positie wel.
Hoewel er in absolute waarden niet veel verschil is, is vandaag het rendement van Moneyou en NIBC op een normale spaarrekening ongeveer 30% hoger dan Rabobank en ongeveer 23% hoger op de spaarrekening plus.
Ik ga uit van de informatie die vandaag beschikbaar is en mocht dat in de toekomst wijzigen dan herzie ik mijn positie wel.
Hoewel er in absolute waarden niet veel verschil is, is vandaag het rendement van Moneyou en NIBC op een normale spaarrekening ongeveer 30% hoger dan Rabobank en ongeveer 23% hoger op de spaarrekening plus.
