Apple gaat skyhigh
TIP
Re: Apple gaat skyhigh
Once you go mac, you never go back.
Zijn er hier apple gebruikers die geen aapl aandelen in hun bezit hebben?
De aandelen van Apple zijn vandaag zo hard gestegen dat het bedrijf nu meer waard is dan Google en Microsoft samen. Tijdens de opening van de technologiebeurs NASDAQ schoot het aandeel van Apple opeens met drie procent omhoog, waardoor het bedrijf voor het eerst meer waard werd dan haar twee grootste concurrenten bij elkaar opgeteld. Apple is 456 miljard dollar waard, Microsoft 256,7 miljard en Google ‘slechts’ 198,9 miljard.
http://www.iphoneclub.nl/167414/apple-m ... oft-samen/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.iphoneclub.nl/167414/apple-m ... oft-samen/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
anonymous
check!Vertongen schreef:Once you go mac, you never go back.
Maar ik ben dan ook geen apple-fanboy.
* Ik heb Windows pc en laptop
* Android gsm
* apple tablet (iPad dus)
M.a.w. the best of all worlds
Bij een volgende aankoop van 1 van die 3 bovenstaande, zal ik evalueren welke technologie op dat moment het beste bij mijn behoeften aansluit.
Maar ik denk dat dit een beetje off-topic wordt.
Laatst gewijzigd door anonymous op 10 februari 2012, 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik.Vertongen schreef:Once you go mac, you never go back.
Maar, ik bekijk het ook nogal nuchter hoor. Voor mij is Mac vs Windows geen ideologische kwestie. Ik heb thuis gewoon geen zin om mij met technische uitdagingen bezig te houden en dan vind ik het gewoon fijn om een mac in huis te hebben die gewoon heel prettig werkt en naadloos samenwerkt met mijn andere Apple producten zonder dat ik mijn verstand moet gebruiken. Dat een Mac daarbuiten ook nog heel mooi ontworpen en is en feitelijk de enige PC is die niet gatlelijk is, is mooi meegenomen. Ik sluit niet uit dat er een dag komt dat ik terug voor een Windows PC kies. Ik kies gewoon wat op dat moment voor mij het "prettigst" lijkt.
Over de stand van het aandeel: De smarthone biedt nog enorm veel groeipotentieel. De tablet markt dat zit een beetje tegen zijn plafond aan denk ik en wat betreft het PC platform: tja daar zijn er eigenlijk gewoon geen noemenswaardige concurrenten. Andere PC fabrikanten concentreren zich liever op het goedkoper maken van het PCs met als logische gevolg dat ze ondertussen alleemaal tot plastieke rommel geworden zijn.
http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20120210_176" onclick="window.open(this.href);return false;
wie had dit gedacht!
ik vond 400 $ al een top
ik vond 500 $ waanzinnig
Nu staat het 600 $ ...
A week ago, AAPL opened at $534.69. Today, it opened at $600.
ik vond 400 $ al een top
ik vond 500 $ waanzinnig
Nu staat het 600 $ ...
A week ago, AAPL opened at $534.69. Today, it opened at $600.
it's a money making machine my friend !
-
anonymous6
Ik ben eraf gebleven, omdat ik dacht "er komt wel een dipje, even wat mensen die winst nemen". Heb me vergist. Nu ja. Can't have it all.
zo dacht ik er ook over, .. zie 2 post hoger
kan het nog hoger
het goede nieuws is, via fondsen haal ik er toch ook wat uit.
dus laat ze maar doen
tastes like a pink lady ...
kan het nog hoger
het goede nieuws is, via fondsen haal ik er toch ook wat uit.
dus laat ze maar doen
tastes like a pink lady ...
voila that's the spirit ! indien ik mijn aandelen had gehouden van 1997 dan was ik met de 2000 euro die ik er toen instopte ..... nu miljonair !!! maar ja ... gedane zaken nemen geen keer dus .... move on !
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
ik heb er gekocht toen ze 543 stonden ondertussen al +- 10 % winst. De stijging van wisselkoers heeft toch ook al 2,5 % opgebracht. Volgens sommige is het aandeel nog ondergewaardeerd. Maar ben aan het twijfelen of ik zou verkopen indien ze 600 gaan. Had vandaag niet de kans omdat ik tegen dat ik terugkwam van werk ze weer gezakt waren.
Verwachten jullie dat ze zullen stijgen tot 700 of meer ?
Verwachten jullie dat ze zullen stijgen tot 700 of meer ?
Er loopt momenteel een poll op De Tijd:
Vraag: wanneer haalt het aandeel Apple de 1.000 dollar?
Resultaten:
Dit jaar nog 13%
Binnen twee jaar 15%
Binnen vijf jaar 12%
Nooit 60%
Al 2140 stemmen
Vraag: wanneer haalt het aandeel Apple de 1.000 dollar?
Resultaten:
Dit jaar nog 13%
Binnen twee jaar 15%
Binnen vijf jaar 12%
Nooit 60%
Al 2140 stemmen
-
Yama
Een internetaansluiting en een pc is voldoende om aan dergelijke stemmingen deel te nemen.
Het was maar als antwoord op deze vraag:
Om op dit forum op zulke vragen te antwoorden zijn een internetaansluiting en een PC ook voldoende.rubenDM schreef:Verwachten jullie dat ze zullen stijgen tot 700 of meer ?
Wat je eventueel kan doen in zo'n geval:rubenDM schreef:Maar ben aan het twijfelen of ik zou verkopen indien ze 600 gaan.
- trailing stop ingeven voor de verkoop
- winst nemen op een percentage van je aandelen; de rest houden