DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
TIP
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor VIER maand!
Misschien moet je eerst eens leren lezen vooraleer prietpraat te verkopen.
Je bent wel een echt doorzichtig kereltje...
Eerst Moneyou door de mangel halen en nu je frustratie uitproberen op DB.
Je bent wel een echt doorzichtig kereltje...
Eerst Moneyou door de mangel halen en nu je frustratie uitproberen op DB.
Ooit was "Europa" een mooi project!
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Nu is het verworden tot een anti-democratisch "henhouse" gevuld met POSTJESPAKKERS...
Dries944,dries944 schreef:Als je zo'n termijnrekening opent,kan je da dan beheren via online banking aangezien je naar een kantoor moet van DB om zo'n rekening te openen??
En wat bij vervroegde afhaling?
Lijkt me wel interessant aangezien de rentes nu kelderen
Mijn ervaring is als volgt:
Financial center DB gecontacteerd via E-mail (bevond mij toen in het verre buitenland).
Bedragje overgeboekt van andere bank(en) naar db E-account.
Financial Center boekte dit bedrag op een termijnrekening.
Bij afloop van de termijn werden kapitaal + verworven rente netjes teruggeboekt naar db E-account.
Dit alles kan je volgen via DB online banking.
Alles helder en duidelijk.
Eventuele vervroegde terugbetaling lijkt me hier niet van toepassing, ook al omwille van de toch reeds korte termijn.
...en dan nog iets, in deze onzekere tijden:
Deutsche Bank geeft je een bijna onbeperkte garantie op jouw spaargeld!
Deutsche Bank geeft je een bijna onbeperkte garantie op jouw spaargeld!
-
- Full Member
- Contacteer:
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 3 maand!
Bedankt Stany, duidelijker kan echt niet!
Kopke krabben?
Nog niet in voege, nog altijd niet gestemd, tis er ook verdacht stil rond. Tis trouwens alleen van toepassing op GEREGLEMENTEERDE spaarrekeningen (dus vrijstelling, 15% RV,...), als je nog voorwaarden wilt doen mag dat, maar dan is het niet gereglementeerd.anonymous schreef:Die nieuwe wetgeving betreft de spaarrekeningen. Wat termijnrekeningen betreft, verandert er niets. Hier mogen ze die truuk dus nog wel toepassen.cleo schreef:Hebben ze daar onlangs geen wet gemaakt dat er geen verschil mag zijn tussen oud en nieuw geld? Of is dat nog niet in voege?
Of de wet van de spaarrekeningen al in voege is, weet ik eigenlijk ook niet. Iemand?
Ik heb geen mailing gekregen maar ben wel DB klant. Heel binnenkort krijg ik mijn geld terug van mijn First rekening bij Ethias. Kan ik intekenen op die termijnrekening bij DB?
Frank,
Contacteer je DB- financial center.
Als het te plaatsen bedrag tussen 10.000 en 50.000 is en het betreft "vers" geld, kan je intekenen.
Contacteer je DB- financial center.
Als het te plaatsen bedrag tussen 10.000 en 50.000 is en het betreft "vers" geld, kan je intekenen.
Re: DB lanceert termijnrek van 4% voor 4 maand!
Of gewoon eens langs gaan in je financial center en daar regelen ze dan alles.
Als je in het buitenland zat vlo,hoe heb je da dan gedaan? Ze hebben toch uw handtekening nodig...
Webmaster,gelieve de topictitel aan te passen naar 4 maand want dit is verwarrend voor sommigen!
Als je in het buitenland zat vlo,hoe heb je da dan gedaan? Ze hebben toch uw handtekening nodig...
Webmaster,gelieve de topictitel aan te passen naar 4 maand want dit is verwarrend voor sommigen!
titel aangepast
suggesties mag je steeds via pm naar mij sturen, want ik lees niet alles
suggesties mag je steeds via pm naar mij sturen, want ik lees niet alles
Dries 944,
Ik heb alles netjes geregeld via E-mail.
Ik heb alles netjes geregeld via E-mail.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik wilde nieuwe klant worden bij DB
Ik had alles online geregeld, daarna de papieren opgestuurd.
Vrijdag een mail gehad dat ik hun servicecenter eens moest bellen. Nu willen ze een loonfiche van mij of ze willen de kaarten niet leveren. In hun voorwaarden stond dat je 1000€ moest storten voordat de kaarten geactiveerd werden, plotseling willen ze nu een loonfiche, maar dat heb ik geweigerd.
Ben benieuwd of ze die rekeningen gaan aanmaken of niet
Ik had alles online geregeld, daarna de papieren opgestuurd.
Vrijdag een mail gehad dat ik hun servicecenter eens moest bellen. Nu willen ze een loonfiche van mij of ze willen de kaarten niet leveren. In hun voorwaarden stond dat je 1000€ moest storten voordat de kaarten geactiveerd werden, plotseling willen ze nu een loonfiche, maar dat heb ik geweigerd.
Ben benieuwd of ze die rekeningen gaan aanmaken of niet
Die berekening is alleen maar geldig als ook op je spaarekening het geld echt vrij beschikbaar is, en je dus niets van je getrouwheidspremie op je spaarrekening verliest. Stel dat je 50k al 6 maand op je spaarrekening stond, dan verlies je, door het onmiddelijk weg te halen je getrouwheid. Zijnde 50 000 * 0.004 /2 = €100.vlo schreef:Ik denk (lees: weet) het wel! Trouwens waarom zou je je geld van je getrouwheidsrekening afhalen?
Mensen met een getrouwheidsrekening zullen ook wel een gewone spaarrekening hebben![]()
Voorbeeldje:
1. 50.000 Euro aan 3 % netto op 4 maanden = 500 Euro DB en krijg je na 4 maand
2. 50.000 Euro aan 2.15 % op 4 maanden = +- 360 Euro NIBC waarbij je dan nog minstens 1 jaar op je rente moet wachten
Resultaat: 140 Euro verdiend met een paar muisklikken
Het blijft dus een mager aanbod, hoogstens interessant als je juist 50k heb die momenteel volledig vrij is.
https://public.deutschebank.be/campaigns/four/nl/nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ze hebben me gebeld + brief.
Ik twijfel, voor geld dat net vrij komt of waar weinig getrouwheid op zit
Ze hebben me gebeld + brief.
Ik twijfel, voor geld dat net vrij komt of waar weinig getrouwheid op zit
Waarom twijfelen? 3% netto zal je nergens meer vinden op spaarrekeningen of termijnrekeningen
!!
Nu de toppers hun rente laten zakken zou ik zeker nie twijfelen.
Vier maanden is nie erg lang en daarna kun je zien waar je je geld plaatst.
Ik heb zo'n rekening geopend zonder problemen. Doen is m'n beste raad da ik kan geven

Nu de toppers hun rente laten zakken zou ik zeker nie twijfelen.
Vier maanden is nie erg lang en daarna kun je zien waar je je geld plaatst.
Ik heb zo'n rekening geopend zonder problemen. Doen is m'n beste raad da ik kan geven