Ethias-bouwt-First versneld af - je kan uitstappen!!!
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Ethias-bouwt-First versneld af - je kan uitstappen!!!
Ah weer leuk meegenomen. Op vakantie en tegelijkertijd op 31/03 kunnen uitstappen.gwen schreef:Kom net van het kantoor. Volledig uitgestapt op 31/03/2015. Geen probleem om dit vandaag geregeld te krijgen. Storting zal natuurlijk na 31/03/2015 gebeuren.
Re: Ethias First pensioensparen
eerst zien en dan geloven dat je nu al per 31 maart kunt uitstappen, is in ieder geval in tegenspraak met verschillende eerdere reacties in deze draad, waaronder mezelf maar iedereen geloofd wat 'm wil maar ook iedereen kan hier wat plaatsen wat hij wil
het gras is altijd groener aan de overkant
Lees hier mijn bericht:
ethias-bouwt-first-versneld-af-je-kan-u ... tml#p21716" onclick="window.open(this.href);return false;
ethias-bouwt-first-versneld-af-je-kan-u ... tml#p21716" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar ook de reactie van allegria vlak daarna en ik heb hier zwart op wit dat de afsluiting effectief gebeurt wanneer de getekende papieren in het bezit van Ethias zijn en zo is het ook bij mij gegaan.
Ik ga volgende week en zal het resultaat hier melden. Voor de datum van afsluiting zijn toch regels. Het kan toch niet dat het hier zo is en elders anders.
In tegenstelling tot de voorlopige resultaten van de poll van dit topic vermeldt De Tijd vandaag dat er slechts 8000 (1 op de 6) First klanten zouden ingaan op het aanbod om deze maand uit te stappen.
Zou het kunnen dat diegenen die op de Spaargids zitten mekaar bang gemaakt hebben? Een soort massahysterie?
Zou het kunnen dat diegenen die op de Spaargids zitten mekaar bang gemaakt hebben? Een soort massahysterie?
pevepe schreef:In tegenstelling tot de voorlopige resultaten van de poll van dit topic vermeldt De Tijd vandaag dat er slechts 8000 (1 op de 6) First klanten zouden ingaan op het aanbod om deze maand uit te stappen.
Zoals ik al geschreven heb hier wordt paniekvoetbal gespeeld !
1 op 6 vind ik al even ongeloofwaardig en denk dat er nog veel spaargidsers de knoop nog niet hebben doorgehakt en enkel degene al gestemd hebben die al zeker zijn wat ze gaan doen of al gedaan hebben
mogelijk hebben ze die mogelijkheid in de loop van de maand wel voorzien om een stormloop op de laatste werkdag van de maand te voorkomen, heb in ieder geval al gevraagd waarom dat voor mij niet mogelijk was maar nog geen reactieevita schreef:Ik ga volgende week en zal het resultaat hier melden. Voor de datum van afsluiting zijn toch regels. Het kan toch niet dat het hier zo is en elders anders.
Als goede spaargidser/spaarder wachten we toch tot eind maart om af te sluiten en nog wat extra interest mee te pikken, dacht ik zo.pevepe schreef:In tegenstelling tot de voorlopige resultaten van de poll van dit topic vermeldt De Tijd vandaag dat er slechts 8000 (1 op de 6) First klanten zouden ingaan op het aanbod om deze maand uit te stappen.
Zoals ivob al gemeld heeft hoop ik dat het iedereen die niet uitstapt het heel goed mag gaan, ze hebben hun "risicopremie" meer dan verdiend door niet uit te stappen.
-
- Newbie
- Contacteer:
Nog steeds geen reactie gezien op mijn vraag van gisteren:
Hoe zeker zijn we dat die uitstappremie van Ehias (4 jaar intrest) volledig belastingsvrij is en niet op een of andere wijze als een belastbaar inkomen doorgegeven wordt aan de fiscus?
Hoe zeker zijn we dat die uitstappremie van Ehias (4 jaar intrest) volledig belastingsvrij is en niet op een of andere wijze als een belastbaar inkomen doorgegeven wordt aan de fiscus?
Waarom is de naam van deze topic veranderd?
In de brief van Ethias staat toch letterlijk:Franciscus2 schreef:Nog steeds geen reactie gezien op mijn vraag van gisteren:
Bovendien betaalt u geen roerende voorheffing in geval van afkoop.
Ethias kan het toch niet maken om ons wat voor te liegen hé.
door de toevoeging van de poll was blijkbaar de titel van de daarna volgende berichten gewijzigd
is gecorrigeerd
is gecorrigeerd
Vandaag stond in Moneytalk dat tot op heden al 8000 van de 50.000 First-bezitters zijn uitgestapt.
URL : http://moneytalk.knack.be/geld-en-beurs ... -RNBCASHNL" onclick="window.open(this.href);return false;
URL : http://moneytalk.knack.be/geld-en-beurs ... -RNBCASHNL" onclick="window.open(this.href);return false;