Ongeschoold en werkloos
TIP
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: Ongeschoold en werkloos
Ik ben er nogMoreOrLess schreef: ↑18 augustus 2020, 20:34 Zouden we Samengesteld hier ooit nog zien of is hij de zoveelste newbie die hier verdwijnt / weggejaagd wordt? (Vul in naar keuze)

De discussie gaat toch helemaal niet over de fysieke capaciteiten?GreenDean schreef: ↑19 augustus 2020, 09:46 Ja, man, ik kan er ook niet aan doen dat een man geen kind kan baren en ook de borst niet kan geven.
Ik ben altijd blij geweest met de rol waar ik 'ingeduwd' ben geweest, dat heet aanvaarden, en ik heb me er hoegenaamd ook geen vragen bij gesteld. Ik heb ook niet lopen janken dat ik harder en meer moest werken dan mijn betere helft, of dat het letterlijk zware werk rond het huis nog steeds voor mij is. Wat bij een verhuis? Dan pakken de mannen toch wel de zware meubels zeker en de vrouwen de lichte spullen? Of is dat tegenwoordig al omgekeerd?
Mijn opmerking blijft trouwens dezelfde: wat vinden die vrouwen daar zelf van? Niet belangrijk?
Waarom zou je dan niet kunnen aanvaarden dat de natuur in een ander gezin heeft gezorgd voor een zorgende man en een ambitieuze vrouw? Daar heeft verder toch niemand last van?GreenDean schreef: ↑19 augustus 2020, 09:46Moet ik dan janken dat ik hier niet om gevraagd heb, vinden dat de realiteit op niks trekt en een fantasiewereld creëren die nooit realiteit zal worden? Dit zijn nu eenmaal de kaarten die de natuur mij bedeeld heeft en die ik, zoals gezegd, zonder vragen stellen aanvaard heb.
Vandaar al jouw tirades op dit forum :-)
Een teken van aanvaarding van je lot ....
(Ok, niet helemaal correct deze reactie, maar ik kon het niet laten liggen

Die imam (of pastoor, of rabijn, ...) zal net dezelfde reactie krijgen van mij, wees gerust.GreenDean schreef: ↑19 augustus 2020, 09:46 Je richt jouw betoog trouwens aan de verkeerde. Van mij mogen vrouwen alle ambities najagen die ze maar willen, zolang ze maar geen kinderen op de wereld zetten waar ze niet naar omkijken omdat ze geëmancipeerd zouden zijn (omdat dat onnatuurlijk is). Ze mogen ook in al die ambities slagen, helemaal geen probleem mee. Zo tolerant en vrijdenkend ben ik nu eenmaal. Je moet met je betoog bij de imam van de dichtstbijzijnde moskee zijn.
Vrouwen die niet naar hun kinderen omkijken, kunnen beter geen kinderen krijgen, daarin wil ik je nog wel volgen. Maar dat geldt evengoed voor mannen, vind ik. Maar daar gaat het hier toch helemaal niet over? Het is toch niet omdat de vrouw gaat werken en de man thuis blijft, dat de vrouw niet omkijkt naar haar kinderen?
U heeft iedereen hier wel een beetje belazerd, of zie ik dat verkeerd? Uw eerdere posts als katje2560 geven toch een andere "dimensie" aan uw situatie....?Samengesteld schreef: ↑19 augustus 2020, 10:26Ik ben er nogMoreOrLess schreef: ↑18 augustus 2020, 20:34 Zouden we Samengesteld hier ooit nog zien of is hij de zoveelste newbie die hier verdwijnt / weggejaagd wordt? (Vul in naar keuze)![]()
oude-woning-gekocht-wat-nu-t28694.html