rendementen Tak 21 voor 2011
TIP
Vergelijk alle tak 21 spaarverzekeringen en stap in aan laagste kosten TAK 21 vergelijken
allen het eerste rendement voor tak 21 voor 2011 is gekend. BKCP Expansion 3,10 %. Welke zijn de volgende?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Re: rendementen Tak 21 voor 2011
Ben eens benieuwd naar de Axa Crest formules...
Hopelijk geven ze ook nog iets voor de oudste formules: Crest 30 en 40!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
Inderdaad Crest 30 en 40 waren in 2010 gene vette. Gelukkig had ik nog iets aan Crest 2010....
Ik deel volledig je mening Brugse Leeuw.Brugse Leeuw schreef:Ben eens benieuwd naar de Axa Crest formules...
Is al enkele jaren zo dat het niet al te vet is wat ze uitkeren met Crest30/40.
Het nadeel is natuurlijk ook wel dat er geen gewaarborgde rentevoet bij te pas komt, alleszins bij mij toch niet...
Daar de aandelen het in 2011 zeer slecht gedaan hebben, en de rendementen op kasbons en termijnrekeningen historisch laag zijn, verwacht ik dat de meeste verzekeringsmaatschapijen niet meer dan de gewaarborgde rente zullen (kunnen) geven.
Mocht er al een winstdeelname zijn, zal deze zeer beperkt zijn.
Over het algemeen verwacht ik dat de rendementen van tak 21 lager zullen zijn dan verleden jaar.
Mocht er al een winstdeelname zijn, zal deze zeer beperkt zijn.
Over het algemeen verwacht ik dat de rendementen van tak 21 lager zullen zijn dan verleden jaar.
Allianz invest for life 3A:
onofficieel bericht : 3,75% voor 2011
onofficieel bericht : 3,75% voor 2011
Laatst gewijzigd door nuyttie op 2 januari 2012, 13:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Die oude Crest formules zullen wel nooit meer veel opbrengen . Worden niet meer verkocht en zijn daardoorm minder interessant . Beter hogere rendementen geven aan nieuwe producten waarvoor men dan uitpakken met hogere rentes.
Waarschijnlijk zal het inderdaad overal een beperkt rendement ( of enkel de gewaarborgde intrest) zijn door de situatie op de financiële markten.
Maar ja : enige jaren geleden was men ontgoocheld als men 3,75% had op de tak 21 . Thans mag je al zo blij zijn " als een kermisvogel" als je zoveel haalt.
Met de BKCP hoop ik dat het venijn niet in de staart zit. De tak 21 Is in feite van een Franse maatschappij ACNM Vie. Hoop dat er na een beëindiging van het contract na periode van meer dan 8 jaar ( en één dag) , toch ook geen R.V. afgehouden wordt . Las vroeger reeds artikels in die zin waaruit twijfel bleek. Weet niet of deze zaak nu volledig uitgeklaard is . Was ook hetzelfde met de Franse verzekeringsmaatschappij AFER die ook hoge rendementen aanbood ( aanbiedt?) maar waar blijkbaar ook een fiscaal addertje onder het gras zat ( of zit) . En het belangrijkste van het product is toch dat men de R.V. ontloopt na 8 jaar en één dag .
Waarschijnlijk zal het inderdaad overal een beperkt rendement ( of enkel de gewaarborgde intrest) zijn door de situatie op de financiële markten.
Maar ja : enige jaren geleden was men ontgoocheld als men 3,75% had op de tak 21 . Thans mag je al zo blij zijn " als een kermisvogel" als je zoveel haalt.
Met de BKCP hoop ik dat het venijn niet in de staart zit. De tak 21 Is in feite van een Franse maatschappij ACNM Vie. Hoop dat er na een beëindiging van het contract na periode van meer dan 8 jaar ( en één dag) , toch ook geen R.V. afgehouden wordt . Las vroeger reeds artikels in die zin waaruit twijfel bleek. Weet niet of deze zaak nu volledig uitgeklaard is . Was ook hetzelfde met de Franse verzekeringsmaatschappij AFER die ook hoge rendementen aanbood ( aanbiedt?) maar waar blijkbaar ook een fiscaal addertje onder het gras zat ( of zit) . En het belangrijkste van het product is toch dat men de R.V. ontloopt na 8 jaar en één dag .
En te bedenken dat de inflatie in november op jaarbasis al 3.85 % was.
Je wordt jaarlijks armer door te sparen, we gaan stilaan naar een tweesporen maatschapij, de armen en de rijken, met dank aan de banken !
Je wordt jaarlijks armer door te sparen, we gaan stilaan naar een tweesporen maatschapij, de armen en de rijken, met dank aan de banken !
Ik wil niemand schrik aanjagen, maar mij is verteld dat crest 30/40 dit jaar 0% gaat opleveren, ik ben in november volledig uitgestapt.
Laatst gewijzigd door johanna op 3 januari 2012, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- WebsterMC
- Sr. Member
- Contacteer:
Ook ik verwacht geen rendement voor de crest 40 dit jaar. Dit heb ik dan ook als eerste verkocht om mijn huis mee te kopen.
De rendementen voor Ethias First kunnen vanaf 10/1/2012 geconsulteerd worden.
Ik ken reeds mijn rendement bij de First en dat is mijn gewaarborgde rente ! Kan ook niet anders hé !
voor Allianz Invest for Life 3A was het rendement in 2011 3,75%
Begrijp ik het goed als ik stel dat er dit jaar geen winstdeelname wordt uitgekeerd aan de verzekerden met product Integrale 786?
Meteen het addertje achter die hogere gegarandeerde basisrente, denk ik?
Meteen het addertje achter die hogere gegarandeerde basisrente, denk ik?
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Er was geen winstdeelname in 2010. Een eventuele winstdeelname wordt bij Integrale pas in mei van het volgende jaar bepaald.
Dus nog 5 maand wachten om het rendement van 2011 te kennen, al vrees ik dat er terug geen winstdeelname zal zijn...
Maar toch beter 3,25% gegarandeerd dan 0% zoals bij Ethias...
Dus nog 5 maand wachten om het rendement van 2011 te kennen, al vrees ik dat er terug geen winstdeelname zal zijn...
Maar toch beter 3,25% gegarandeerd dan 0% zoals bij Ethias...