Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
Even een nieuwe poll starten. Na 2 jaar mag dit wel eens
De vorige poll is hier te vinden.

vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Re: Poll: GSM operatoren (vanaf 13/12/2012)
maak je daar niet beter een meerkeuze-poll van? Sommige mensen hebben in deze tijden twee gsm's (werk-prive) met verschillende operatoren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Dat was bij de vorige poll ook niet. Het is de bedoeling om het privé-gebruik te meten. Bij werkgerelateerd gsm gebruik zal het heel vaak 1 van de big 3 zijn. Wat denken anderen hierover? Moet dit aangepast worden?
Je bent Colruyt Mobile vergeten, niet? 

Bedankt, die bestond inderdaad nog niet 2 jaar geleden
Is aangepast, gevolg is wel dat iedereen die al gestemd heeft, opnieuw moet stemmen.

Mobile Vikings: gratis een uur per dag met het lief bellen (die ook MV is), 62 min. en 1000 smssen naar andere operatoren, 1000 smssen naar MV, 2 GB om te surfen. En dat voor 15 euro. Nergens beter gevonden!
gebruik al enkele jaren Carrefour Mobile prepaid, je kunt je Carrefour punten ook omruilen tegen belwaarde en regelmatig zijn er acties dat je voor die punten het dubbele van je belwaarde krijgt, de laatste keer in november. Bel dus al enkele jaren voor de helft van de prijs of eigenlijk voor niks, die punten zijn toch al bonus. Uiteraard enkel als je regelmatig winkelt in de Carrefour maar dat is voor mij ook de enigste optie, winkel vlakbij en geen otto.
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
- Depechemode10
- Jr. Member
- Contacteer:
Ik ben recent overgestapt naar telenet , maar de roaming ervan is om te wenen.(ik kom van proximus).
In elke winkel dat ik loop(delhaize , h&m) , heb ik geen verbinding ?
In elke winkel dat ik loop(delhaize , h&m) , heb ik geen verbinding ?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Telenet gebruikt het netwerk van MOBISTAR, niet te vergelijken met PROXIMUS, maar toch van betere kwaliteit dan het BASE netwerk.
Proximus staat er om gekend dat het netwerk van excellente kwaliteit is
Of MOBISTAR of BASE nu een beter netwerk heeft is afhankelijk van locatie.freetotax2005 schreef:Telenet gebruikt het netwerk van MOBISTAR, niet te vergelijken met PROXIMUS, maar toch van betere kwaliteit dan het BASE netwerk.
Met BASE nooit problemen ondervonden. Recent overgestap naar Colruyt (MOBISTAR netwerk) en al op 3 plaatsen (Genk, As, Meeuwen) geweest waar ik totaal geen bereik had.
Er is precies een nieuwe telecomoorlog begonnen, althans voorlopig toch alleen door Proximus. De nieuwe tarieven van Mobistar zijn zelfs duurder geworden (minder voor dezelfde prijs). Nu hoor ik ook nog net reclame van Base dat zij met nieuwe tarieven komen overmorgen. En dan hebben we nog de kleine operatoren, wat gaan die nog doen? Ben eens benieuwd 

abonnement via het werk. betaal geen 10 euro per maand. tis bij proximus en dat bevalt me toch. bel en sms toch maar enkel. de rest interesseert me zo niet.
Jammer genoeg via werkgever bij Mobistar, hun data netwerk is zo belachelijk slecht.
Ik heb Base C en betaal maandelijks 0 EUR (*).
(*) Tenzij ik bel, surf of sms. Im dat geval betaal ik enkele centjes. Je ziet dat ik geen grote gsm-gebruiker ben. Thuis gebruik ik de vaste lijn (gratis, ook naar gsm of internationaal), op kantoor gebruik ik de vaste telefoon van het werk. Voorts gebruik ik ook skype en facetime. Onderweg surfen doe ik meestal via een telenet homespot.
(*) Tenzij ik bel, surf of sms. Im dat geval betaal ik enkele centjes. Je ziet dat ik geen grote gsm-gebruiker ben. Thuis gebruik ik de vaste lijn (gratis, ook naar gsm of internationaal), op kantoor gebruik ik de vaste telefoon van het werk. Voorts gebruik ik ook skype en facetime. Onderweg surfen doe ik meestal via een telenet homespot.
Uit de laatste coverage rapporten bleek dat Mobile Vikings soms beter bereik heeft dan zijn moeder Base.
Kan iemand me uitleggen hoe dat net kan?
(er bleek verder ook dat het verschil tussen Proximus en Base veel kleiner geworden is, enkel Mobistar hinkt duidelijk achterop (en dus ook King/Kong))
Kan iemand me uitleggen hoe dat net kan?
(er bleek verder ook dat het verschil tussen Proximus en Base veel kleiner geworden is, enkel Mobistar hinkt duidelijk achterop (en dus ook King/Kong))
72% aandelen, 16% obligaties, 12% cash