In wat beleggen ?
TIP
Re: In wat beleggen ?
Grote correctie.nicknamesucks schreef:Kleine correctie, in zulk fonds mag je volgens mij zoveel storten als je wil.oli469 schreef:Er is dan wel maar maximaal €950 te investeren in 2014 (wettelijk maximum). Hou er dan wel rekening mee dat dit zou vast staan tot je 65!
Die €950 is de maximale mogelijke fiscale aftrek.
Het is voor banken/verzekeringen bij wet verboden om meer dan het fiscaal maximum in een pensioenspaarfonds/verzekering te laten storten.
- WIB 92 Artikel 145/10:
De in artikel 145/15 vermelde instellingen en ondernemingen mogen, naar het geval, per belastingplichtige slechts één enkele collectieve of één enkele individuele spaarrekening openen of slechts één enkele spaarverzekering afsluiten.
Zij mogen geen betalingen in ontvangst nemen die hoger zijn dan het in artikel 145/8, tweede lid, vastgestelde maximumbedrag.
@Wimpie :stel dat ik zeg "koop TTPH of DRTX of.... " dan krijg ik wellicht de terechte kritiek dat ik hem té veel risico laat nemen... maar ik kan alleen juist over dat soort van beleggingen iets (zinnigs) vertellen dus.... is zwijgen dé boodschap voor mij ...Intussen brengt z'n kapitaal wel niks op hé, als jullie niet met interessante tips komen.
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
-
anonymous6
Beste Phineke17;phineke17 schreef: Tak 21 heb ik al.
Carminac heb ik ook. ( maar voor 3 jaar)
En aberdeen heb ik ook al.
Ik ben momenteel Ethna aan het volgen ( ook al ken ik het niet)
Ik zal skagen en Blackrock ook eens in het oog houden!
Ik doe al mijn beleggingen via Keytrade.
Ben er heel tevreden van en de instapkosten vallen soms mee![]()
Bedankt!
Ik zie dat u toch het beleggen al beter kent dan waar u uzelf krediet voor geeft.
Ik kan u natuurlijk niet dwingen aandelen te kopen, en ik zal er u ineens bijzeggen dat de beurs vandaag niet goedkoop meer staat.
Echter, mij lijkt het dat je minstens circa 2500 euro van dat kapitaal van 10.000 euro in aandelen zou kunnen beleggen.
Met een dergelijke som, en gezien de relatief beperkte kosten via Keytrade, kan je makkelijk 2 "lijnen" kopen.
Hier op het forum, maar ook op Beursduivel.be, op trends.be, ... krioelt het dezer dagen van "kooptips" voor komend jaar.
In uw geval zou ik er wel willen bijzeggen dat je mogelijks best afstand neemt van cyclische waarden zoals Nyrstar, Arcelor Mittal edm.
Maar een goede holding (Cie du Bois Sauvage oa) of een oerdegelijke vastgoedbevak lijken me niet misplaatst. (Die laatste biedt de mogelijkheid om een beperkte som geld in vastgoed te steken, en net dat ontbreekt in uw huidige portefeuille). Persoonlijk heb ik Warehouses De Pauw in portefeuille, waarvan ik mooie resultaten verwacht indien de economie effectief verder aantrekt in 2014. Bovendien geven deze quasi allemaal een mooi dividend van om en bij de 6%, wat al het driedubbel is van een spaarboekje. Specifiek voor WDP, hoewel het boven boekwaarde noteert, kan je ook op internet terugvinden dat een "insider" (RTKA) recent (4/12/13) een forse portie aandelen (5 miljoen euro) gekocht heeft. Dat doe je niet als je weet dat er slecht nieuws op komst is.
Maar laat u vooral niet 'zot' maken door eender wie hier (mezelf incluis). Sites als beursduivel.be of trivano.com of fortuneo.be zijn gratis en kunnen u een schat aan extra info opleveren. Succes ermee.
Sebastiaan1985 schreef:Ik ga het nog 1 keer proberen! Termijnrekeningen in "exotische" vreemde valuta. Vooral de ZAR lijkt momenteel zeer interessant te zijn
Ik ga bij de euro blijven hoor!
djtw schreef:Beste Phineke17;phineke17 schreef: Tak 21 heb ik al.
Carminac heb ik ook. ( maar voor 3 jaar)
En aberdeen heb ik ook al.
Ik ben momenteel Ethna aan het volgen ( ook al ken ik het niet)
Ik zal skagen en Blackrock ook eens in het oog houden!
Ik doe al mijn beleggingen via Keytrade.
Ben er heel tevreden van en de instapkosten vallen soms mee![]()
Bedankt!
Ik zie dat u toch het beleggen al beter kent dan waar u uzelf krediet voor geeft.
Ik kan u natuurlijk niet dwingen aandelen te kopen, en ik zal er u ineens bijzeggen dat de beurs vandaag niet goedkoop meer staat.
Echter, mij lijkt het dat je minstens circa 2500 euro van dat kapitaal van 10.000 euro in aandelen zou kunnen beleggen.
Met een dergelijke som, en gezien de relatief beperkte kosten via Keytrade, kan je makkelijk 2 "lijnen" kopen.
Hier op het forum, maar ook op Beursduivel.be, op trends.be, ... krioelt het dezer dagen van "kooptips" voor komend jaar.
In uw geval zou ik er wel willen bijzeggen dat je mogelijks best afstand neemt van cyclische waarden zoals Nyrstar, Arcelor Mittal edm.
Maar een goede holding (Cie du Bois Sauvage oa) of een oerdegelijke vastgoedbevak lijken me niet misplaatst. (Die laatste biedt de mogelijkheid om een beperkte som geld in vastgoed te steken, en net dat ontbreekt in uw huidige portefeuille). Persoonlijk heb ik Warehouses De Pauw in portefeuille, waarvan ik mooie resultaten verwacht indien de economie effectief verder aantrekt in 2014. Bovendien geven deze quasi allemaal een mooi dividend van om en bij de 6%, wat al het driedubbel is van een spaarboekje. Specifiek voor WDP, hoewel het boven boekwaarde noteert, kan je ook op internet terugvinden dat een "insider" (RTKA) recent (4/12/13) een forse portie aandelen (5 miljoen euro) gekocht heeft. Dat doe je niet als je weet dat er slecht nieuws op komst is.
Maar laat u vooral niet 'zot' maken door eender wie hier (mezelf incluis). Sites als beursduivel.be of trivano.com of fortuneo.be zijn gratis en kunnen u een schat aan extra info opleveren. Succes ermee.
Alvast bedankt voor je info!
Het zou eventueel maar voor in februari zijn.
Ik wacht op mijn getrouwheidspremie & basisrente van NIBC
Ik zal de sites zeker eens bekijken.
Momenteel zie ik dat Ethna wel goed is maar hij staat natuurlijk nu wel hoog.
Dus zal zien wanneer hij iets lager staat en toeslaan
Maar Blackrock is natuurlijk ook een optie.
insider schreef:@Wimpie :stel dat ik zeg "koop TTPH of DRTX of.... " dan krijg ik wellicht de terechte kritiek dat ik hem té veel risico laat nemen... maar ik kan alleen juist over dat soort van beleggingen iets (zinnigs) vertellen dus.... is zwijgen dé boodschap voor mij ...Intussen brengt z'n kapitaal wel niks op hé, als jullie niet met interessante tips komen.
Wie spreekt hier van een hem???
insider schreef:rustig Phineke rustig .... laat je niet opjagen jongeman dat is voor niks goed !phineke17 schreef:Zeg halo?!
Ik vroeg raad geen commentaar!
Niemand hoeft verder meer te weten van mij.
Ik ben geen hem !
Ik laat me niet opjagen.
Versta je geen nederlands ofso?
Ik zeg ik ben geen hem!
Nakal schreef:Als je de eerste blz van dit topic leest kan je zien hoe hij het aan boord gelegd heeft.BertVWS schreef:
Hoe kom jij aan 45k?
Dit zijn mijn veronderstellingen.
Hij had het geluk in een zeer goede wieg te liggen.
Spaart een deel van zijn zakgeld.
Tijdens het weekend of tijdens de vakantie werkt hij.
Hij wil niet teveel geld uitgeven aan luxegoederen.
Nogmaals ik geef wel geld uit! ook aan luxe.
ge moet ook nie al weten he
ik ben een zij!
paul schreef:Als men in belgie wat meer spaarcentjes dan het gemiddelde heeft, dan gaat oa. de Minister er al vanuit dat er "geschoemeld" is.
Geld sparen wordt gewoon ontmoedigd, het zal enkel nog wachten zijn tot men het komt confisceren zoals in de oorlog ( gewoon in beslag nemen )
Dat is bullshit!
Als je van een goede afkomst bent en je ouders een centje geven.
Noem je dat gesjoemel?
Ik dacht het niet!
Danku janusbananusJanusBananus schreef:Hoe laag hier zoiets te beweren zonder ook maar iets te kunnen staven. Ik zou u willen uitdagen ook maar één onderbouwd argument te geven, maar wil dit topic hier niet in laten afglijden. Stop dus gewoon met dergelijke onzin aubpaul schreef:Als men in belgie wat meer spaarcentjes dan het gemiddelde heeft, dan gaat oa. de Minister er al vanuit dat er "geschoemeld" is.
Oeps !!!! jongedame dan ? of is't madam ?Ik laat me niet opjagen.
Versta je geen nederlands ofso?
Ik zeg ik ben geen hem
I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
-
anonymous9
In dat geval ben ik een uitstekende investering. Duurzaam enzophineke17 schreef:
ge moet ook nie al weten he![]()
ik ben een zij!
en proper op z'n eigen zeker...Poldermol schreef:In dat geval ben ik een uitstekende investering. Duurzaam enzophineke17 schreef:
ge moet ook nie al weten he![]()
ik ben een zij!
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
De hormonen spelen weer op. 
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!