Banken en financiële instellingen op Spaargids
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Banken en financiële instellingen op Spaargids
Eigenlijk vind ik, maar of de baas hier dat ook vindt ?
Dat alle publicatie van banken hier, waar je zelfs kan intekenen op bv tak 21 of dergelijke.
Dat deze zoals in " vraag het aan de instelling ", dat ze allemaal moesten actief zijn op het forum!
Bv de nieuwe PSA bank en anderen, zouden moeten actief zijn hier, zodat mensen niet steeds moeten telefoneren enz naar hun, maar dat het antwoord hier kan gegeven worden.
Ze krijgen hier nieuwe klanten, en dan mogen ze ook advies hier geven of antwoorden op vragen.
greetz
jempi25
Dat alle publicatie van banken hier, waar je zelfs kan intekenen op bv tak 21 of dergelijke.
Dat deze zoals in " vraag het aan de instelling ", dat ze allemaal moesten actief zijn op het forum!
Bv de nieuwe PSA bank en anderen, zouden moeten actief zijn hier, zodat mensen niet steeds moeten telefoneren enz naar hun, maar dat het antwoord hier kan gegeven worden.
Ze krijgen hier nieuwe klanten, en dan mogen ze ook advies hier geven of antwoorden op vragen.
greetz
jempi25
Laatst gewijzigd door jempi25 op 6 oktober 2014, 19:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Banken en financiële instellingen op Spaargids
Ik zie niet in met wel recht met een bank kan verplichten actief te zijn op spaargids.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Banken en financiële instellingen op Spaargids
En ik vind dat elke beenhouwer hier actief moet zijn en ons dagelijks moet laten weten wanneer de schnitsels 3+1 gratis zijn.
Deze website, en bij uitbreiding dit forum, is een (commercieel) initiatief van één individu. Hoe kan je nu een bank verplichten om zich daarin te engageren en iemand erop te zetten die dagelijks de berichten checkt en erop reageert conform de interne richtlijnen. (Die persoon zal dan vaak nog eerst zijn/haar antwoord intern moeten laten screenen.)
Als je iets wil weten over een bank, dan contacteer je die bank.
Als je iets wil weten over een slager, dan contacteer je die ook rechtstreeks.
Dat er zo'n forum bestaat waar mensen info delen is handig, maar verplicht de bank toch tot niks, zeker.
(Denk dat de banken het al erg genoeg vinden dat er zoveel goed geïnformeerde zielen rondlopen die niet al hun nonsens zomaar meer slikken.)
Deze website, en bij uitbreiding dit forum, is een (commercieel) initiatief van één individu. Hoe kan je nu een bank verplichten om zich daarin te engageren en iemand erop te zetten die dagelijks de berichten checkt en erop reageert conform de interne richtlijnen. (Die persoon zal dan vaak nog eerst zijn/haar antwoord intern moeten laten screenen.)
Als je iets wil weten over een bank, dan contacteer je die bank.
Als je iets wil weten over een slager, dan contacteer je die ook rechtstreeks.
Dat er zo'n forum bestaat waar mensen info delen is handig, maar verplicht de bank toch tot niks, zeker.
(Denk dat de banken het al erg genoeg vinden dat er zoveel goed geïnformeerde zielen rondlopen die niet al hun nonsens zomaar meer slikken.)
Re: Banken en financiële instellingen op Spaargids
Niet verplichten!
En het gaat niet over snitszels maar om wel iets gevoeliger materie. Je luistert waarschijnlijk nooit naar Radio 2, daar komen anders wel bij de inspecteur De Caluwe zo een dingen voor van mensen die uren aan de telefoon hangen voor oplossingen. Hoop dat je het nooit voor krijgt bij een internetbank, als er zich een serieus probleem voordoet!.
Buiten beschouwing gelaten >>>
Maar is dit voor een bank of financiële instelling zo een grote opgave denk je?
Me kan toch van hun hoofdkantoor uit u inlichten op het forum,
Trouwens wat is het verschil > U telefonisch beantwoorden of hier > het neemt evenveel tijd in beslag!
En hier is het gratis de informatie, geen wachtenden voor u > geen onnodige kosten in deze tijd > en ben zeker dat het hun goed zal varen.
Ik heb hier toch niet met bankbediendes te doen hé Paul en dtjw?
Het is maar een idee in deze tijd van het informatica tijdperk.
Ken mensen die reeds thuis werken voor hun bank en telefoonproviders via PC
greetz
jempi25
En het gaat niet over snitszels maar om wel iets gevoeliger materie. Je luistert waarschijnlijk nooit naar Radio 2, daar komen anders wel bij de inspecteur De Caluwe zo een dingen voor van mensen die uren aan de telefoon hangen voor oplossingen. Hoop dat je het nooit voor krijgt bij een internetbank, als er zich een serieus probleem voordoet!.
Buiten beschouwing gelaten >>>
Maar is dit voor een bank of financiële instelling zo een grote opgave denk je?
Me kan toch van hun hoofdkantoor uit u inlichten op het forum,
Trouwens wat is het verschil > U telefonisch beantwoorden of hier > het neemt evenveel tijd in beslag!
En hier is het gratis de informatie, geen wachtenden voor u > geen onnodige kosten in deze tijd > en ben zeker dat het hun goed zal varen.
Ik heb hier toch niet met bankbediendes te doen hé Paul en dtjw?
Het is maar een idee in deze tijd van het informatica tijdperk.
Ken mensen die reeds thuis werken voor hun bank en telefoonproviders via PC
greetz
jempi25
Laatst gewijzigd door jempi25 op 7 oktober 2014, 09:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Banken en financiële instellingen op Spaargids
Denk dat de banken daar anders overdenken,anders hadden ze het al lang gedaan ( uitgezonderd voor enkele banken die het wel doen uiteraard ).
KBC is hier ooit eens enkele dagen geweest, en ze hebben de moderator al op vervroegd brugpensioen moeten zetten
KBC is hier ooit eens enkele dagen geweest, en ze hebben de moderator al op vervroegd brugpensioen moeten zetten