appartement belegging volledig lenen
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
-
Coike
Re: appartement belegging volledig lenen
Ik heb mijn huis vroeger in 3 jaar tijd verhuurt aan 2 Belgische koppels ...niks dan miserie . 2x chauffage kapot wegens niet stoken in de winter bij vrieskoude enz.. teveel om op te noemen .Heb mijn huis ondertussen verkocht . Nu verhuur ik mijn appartement en de politie is vorige week met man en macht binnengevallen , voorlopig woont de moeder van de vrouw in mijn appartement om voor de baby te zorgen . De politie laat niks los over wat er met mijn huurders is gebeurt . De moeder lost ook niks , omdat ze niet mag .....dat wordt weer bang afwachten of ik mijn volgende huur ga krijgen ....maar ik ga me het effe niet aantrekken zunne . Vertrek volgende week voor minstens een maand op vakantie naar het buitenlandSebastiaan1985 schreef:
Ja, en dat is mooi zolang het draait. Maar afhankelijk zijn van anderen (huurders) is mijns inziens nooit goed en risicovol. Wat als ze hun huur maanden niet meer betalen? Dan mag je naar de vrederechter waar het nog niet eens zeker is dat je gelijk krijgtPlus de bank moet zijn geld hebben, of je het nu verhuurt krijgt of niet.
Re: appartement belegging volledig lenen
tja, verhuur nu 5 app al 3 jaar zonder een probleem... ben wel heel selectief bij de keuze van mijn huurders en laat dat zeker niet over aan de immorelen... beste investering ooit.