Keytrade 5cent-actie: vreemd...
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Keytrade 5cent-actie: vreemd...
Bij mij staat de 5cent actie er vandaag ook nog niet op. Maar dat is niets om ongerust over te zijn: verleden jaar(2015) stond dat er in de maand januari ook pas de 7de op, maar met valutadatum 1 januari.
Voor de rest werkt alles normaal. Ik heb zojuist een interne overschrijving gedaan en die werd binnen enkele seconden uitgevoerd.
Bij problemen kan men altijd contact nemen met hun (zeer goede) klantendienst; maar normaal gezien niet in het weekend.
Voor de rest werkt alles normaal. Ik heb zojuist een interne overschrijving gedaan en die werd binnen enkele seconden uitgevoerd.
Bij problemen kan men altijd contact nemen met hun (zeer goede) klantendienst; maar normaal gezien niet in het weekend.
De klantendienst van Keytrade is telefonisch beschikbaar van 9 tot 22 uur, van maandag tot vrijdag, op telefoonnummer 02 679 90 00
Ik ga het nu laten voor wat het is. Op die paar dagen zal het ook niet aankomen. Is de interne overschrijving maandag nog niet gebeurd, dan ga ik hen eens bellen.
Ik zit momenteel in een andere tijdszone (GMT+11) en het is me opgevallen dat mijn overschrijvingen (zowel intern als extern) die ik 's nachts (Belgische tijd) ingeef worden uitgesteld tot 7u 's morgens.
Ja om te vermijden dat je door een andere tijdzone mogelijk 1 dag valutawinst zou hebben
-
Jeannedarm
- Newbie

Het zou jammer zijn mocht keytrade die actie afschaffen. Vorig jaar heb ik mij met de opbrengst ervan een nieuwe matrak kunnen aanschaffen, om eventuele asielzoekers te verwelkomen.
bij mij ook nog niet maar januari is meestal later dan andere maanden en heb ooit al geweten dat pas de 9ste van de maand werd gestort, de 5 cent staat in ieder geval nog op hun site en met de opbrengst drink ik jaarlijks een hoegie bij jéke, ergens anders moet ik opleggen
het gras is altijd groener aan de overkant
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ondertussen zijn we al 12 januari en bij mij staat het er nog steeds niet op.
Niet dat ik het nodig heb, maar hopelijk is dit geen voorteken van de nieuwe Keytrade eigenaars.
Niet dat ik het nodig heb, maar hopelijk is dit geen voorteken van de nieuwe Keytrade eigenaars.
Inderdaad, ook bij mij nog niets gestort.
Oké, het gaat over amper 1 euro, maar erg professioneel komt dit alvast niet over op mij. Als ze in alles zo nauwgezet zijn....
Daarnaast wordt het wel nog steeds overal geadverteerd als zijnde één van hun key 'product differentiators', dus afgeschaft is het zeker niet, maar op deze manier maken ze er eerder een lachertje van dan een commerciële troef.
Benieuwd wanneer dit nu eindelijk gestort gaat worden....
Oké, het gaat over amper 1 euro, maar erg professioneel komt dit alvast niet over op mij. Als ze in alles zo nauwgezet zijn....
Daarnaast wordt het wel nog steeds overal geadverteerd als zijnde één van hun key 'product differentiators', dus afgeschaft is het zeker niet, maar op deze manier maken ze er eerder een lachertje van dan een commerciële troef.
Benieuwd wanneer dit nu eindelijk gestort gaat worden....
'k Heb gisteren de helpdesk gebeld ivm die overschrijving die dit weekend niet wou lukken.
Blijkbaar was er iets misgelopen waardoor ik de bevestiging niet kreeg. Maar nu is alles in orde.
Ondertussen heb ik ook even geïnformeerd naar die 5-cent-actie, en die zou normaal gezien uiterlijk woensdag of donderdag gestort worden. Er is van hun kant geen enkele reden om die actie stop te zetten.
Blijkbaar was er iets misgelopen waardoor ik de bevestiging niet kreeg. Maar nu is alles in orde.
Ondertussen heb ik ook even geïnformeerd naar die 5-cent-actie, en die zou normaal gezien uiterlijk woensdag of donderdag gestort worden. Er is van hun kant geen enkele reden om die actie stop te zetten.
Bedankt, hopelijk wordt die niet afgeschaft.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Bij mij is de 5-cent actie gestort 
yep, bij mij ook, kom dedju 5 cent tekort voor een hoegie bij jèke 
het gras is altijd groener aan de overkant
Ook hier werd er €1,15 gestort 
-
Henkie1984
- VIP member

- Contacteer:
2.35, kan er bijna een koffie van gaan halen
.
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!