ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Newbie
- Contacteer:
Re: ABN AMRO verkoopt spaarportefeuille Moneyou
Bij mij is het na veel vijven en zessen gelukt. Was al klant KEY. Je moet eerst je gegevens updaten, of minstens nog eens bevestigen. Dan terug uitloggen en weer inloggen. Heb wel een keer of 10-15 moeten proberen, ik kon gewoon niet klikken op bevestigen ofwel kon ik de code niet inbrengen. Probleem lag blijkbaar bij hen als ik het hier zo lees.
Mijn 2 "ex-" MoneYou rekeningen zijn vanmorgen netjes met het juiste bedrag tussen mijn andere Keytrade rekeningen komen te staan.
Het enige probleem is nog de controle of de stortingsdata van de verschillende "MoneYou-bedrage" ook correct zijn mee overgenomen.
Keytrade heeft hiervoor 2 "tools", nl. "Intrest overzicht" & "Calculator".
Echter deze werken blijkbaar NIET momenteel.
Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar Keytrade ... wait and see !
PS: Bij de overname van Fortuneo een tijd geleden door Keytrade, was er een klein verschil in de data van de oorspronkelijke stortingen (= was een dag of 2 denk ik... ik meen mij te herinneren eigenlijk in mijn voordeel)
Het enige probleem is nog de controle of de stortingsdata van de verschillende "MoneYou-bedrage" ook correct zijn mee overgenomen.
Keytrade heeft hiervoor 2 "tools", nl. "Intrest overzicht" & "Calculator".
Echter deze werken blijkbaar NIET momenteel.
Ik heb hiervoor een mail gestuurd naar Keytrade ... wait and see !
PS: Bij de overname van Fortuneo een tijd geleden door Keytrade, was er een klein verschil in de data van de oorspronkelijke stortingen (= was een dag of 2 denk ik... ik meen mij te herinneren eigenlijk in mijn voordeel)
Net nog geprobeerd bij Keytrade ...
Raar maar waar, de "rente simulator" is ondertussen blijkbaar in werking geschoten en geeft de juiste info.
Raar maar waar, de "rente simulator" is ondertussen blijkbaar in werking geschoten en geeft de juiste info.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Bij mij alles goed verlopen!
-
- Newbie
- Contacteer:
Bij mij ook alles goed verlopen.
Alleen kan ik niet zien vanaf wanneer de getrouwheid reeds loopt. Maar dat komt wel in orde vermoed ik.
Alleen kan ik niet zien vanaf wanneer de getrouwheid reeds loopt. Maar dat komt wel in orde vermoed ik.
Hier ook een vlotte overdracht.
Zondag nog log-in gedaan KT, uit nieuwsgierigheid, maandag verschillende keer gegevens moeten up-daten, geen gegevens van Moneyou, namiddag Ok, maar geen spaarsimulator. Vandaag interest projectie, error in data file.
-
- Newbie
- Contacteer:
ik was klant bij moneyou, maar nog niet bij keytrade, afgelopen maandag kreeg ik mail dat alles was overgezet, ik moest een laatste keer inloggen met gebruikersnaam van bij moneyou, daarna moest ik een inlogmethode kiezen (softkey of hardkey), soft is met scannen van een qr code, hardkey is met een apparaatje dat ze opsturen, ik heb hardkey gekozen en moet dus nu wachten op brieven, maar tot dan kan ik niet controleren of het geld er wel allemaal opstaat, wat toch wel de nodige zorgen meebrengt, iemand softkey gekozen? wat gebeurt er dan? moet je dan ook wachten op brieven
De overdracht is bij mij successvol verlopen , buiten het feit dat ik via de EID men wachtwoord moest reseten , de oude Moneyou login deed het niet.
Nu dacht ik dat in de communicatie van Monyou stond dat de intrest + getrouwheidspremie zouden worden uitbetaald, maar ik heb alleen de som ontvangen (zonder de premies), komt dit er later nog bij of zal dit op 1 januari 2020 erop worden gestort?
Nu dacht ik dat in de communicatie van Monyou stond dat de intrest + getrouwheidspremie zouden worden uitbetaald, maar ik heb alleen de som ontvangen (zonder de premies), komt dit er later nog bij of zal dit op 1 januari 2020 erop worden gestort?
Ik heb het filmpje "inloggen met softkey" eens bekeken.Om in te loggen moet ge eerst uw "gebruikersnaam"
ingeven.Ik neem aan dat ze die ook per brief verzenden.Ge moet u niet ongerust maken.Het heeft geen zin
uw zorgen te maken over zaken waar ge toch niets aan kunt veranderen.In mijn jeugd gebruikte men weleens
het gezegde "ge moet niet bleiten voor ge geslagen zijt". Zie dit berichtje maar als een morele ondersteuning.
ingeven.Ik neem aan dat ze die ook per brief verzenden.Ge moet u niet ongerust maken.Het heeft geen zin
uw zorgen te maken over zaken waar ge toch niets aan kunt veranderen.In mijn jeugd gebruikte men weleens
het gezegde "ge moet niet bleiten voor ge geslagen zijt". Zie dit berichtje maar als een morele ondersteuning.
Ik ben in dezelfde situatie als Stoffelke30.
Het zal wachten zijn op drie zaken om de overgehevelde spaarrekening te kunnen bekijken : de nieuwe gebruikersnaam, de digipass, en de pincode voor de digipass. Deze worden uit veiligheidsoverwegingen apart opgestuurd.
Het zal wachten zijn op drie zaken om de overgehevelde spaarrekening te kunnen bekijken : de nieuwe gebruikersnaam, de digipass, en de pincode voor de digipass. Deze worden uit veiligheidsoverwegingen apart opgestuurd.
Alles werd correct overgezet, dus je zorgen maken is voor niets nodig.
voor wat betreft basis rente en premie, heeft iemand fouten gevonden in de stortingdatum (verschillen tussen originele moneyou valutadatum en "overgebrachte" "moneyou-keytrade" valutadatum?
heb nog niet genoeg moed/tijd gehad om dit te controleren
heb nog niet genoeg moed/tijd gehad om dit te controleren
" door AMA » Gisteren 17:50 ... Vandaag interest projectie, error in data file."
Wat bedoel je? Foutieve bedragen, foutieven valutadatum?
Wat bedoel je? Foutieve bedragen, foutieven valutadatum?
Interest projectie werk nog steeds niet, boodschap, Error in data file, rest OK.