Aanslagbiljet belastingen 2019
Re: Aanslagbiljet belastingen 2019
bij crelan ook deze voormiddag ontvangen.
Klopt niet, mijn datum was 31/12 en vandaag stond het erop bij Argenta.
Idem ^
Mijn moeder heeft zelfs nog geen aanslagbiljet.
Mijn moeder heeft zelfs nog geen aanslagbiljet.
Normaal krijgen wij altijd ons aanslagbiljet september-oktober. Dit jaar nog niets ontvangen.
Ik heb ook nog geen aanslagbiljet ontvangen. Was nochtans via vereenvoudigde aangifte. Ik heb wel een wijziging aangebracht in hun nadeel, misschien moeten ze dat extra natrekken...
Toch vandaag gestort. Ijverige jongens bij de belastingdienst 

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Jammergenoeg bij mij niet, toch raar dat bij jullie er al allemaal opstaat...
Zouden ze degenen die méér dan 2 500 euro moeten terugtrekken niet laatst behandelen
( kwestie van de begroting wat proper te krijgen ? )
mijn broer is ook een plus 2500 euro, en ook noegabollen aanslag
Idem hier. Normaal ontvangen we de aanslag in sept/okt, maar nu nog niets binnen. Deze keer moeten we klein bedrag terugkrijgen. Maar...ik had wel een kleine wijziging aangebracht in verband met een gift die nog niet genoteerd stond in hun vereenvoudigde aangifte...
Nope, hier +3400 ontvangen

Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Dacht dat dat niet meer mocht, om de aanslagen waar grote terugbetalingen bij moeten gebeuren als laatste te behandelen
Vandaag in de bus gekregen, een kleine 4000 EUR terugkrijgen. Ja ik ben iemand die liever een gratis lening verstrekt aan de staat dan te weinig bedrijfsvoorheffing betaalt. Gemoedsrust!
Een paar maanden terug mijn aanslagbiljet ontvangen, met betaling eind december. Alleen hadden ze de RV van de dividenden er niet in opgenomen. Gaan reclameren, papieren ingevuld, en het zou herbekeken worden.
Alleen... het geld staat nu op mijn rekening, en van de terugvordering van de RV geen spoor
.
Komt die herberekening nog na ? Of is dit nu definitief ?
Alleen... het geld staat nu op mijn rekening, en van de terugvordering van de RV geen spoor

Komt die herberekening nog na ? Of is dit nu definitief ?
Herberekening kan nog komen.