Veranderingen op het forum
Re: Veranderingen op het forum
Ja maar jammer genoeg zie je de berichten dan wel verschijnen wanneer iemand de persoon die op je negeerlijst staat door iemand gequote wordt.
Maar wees gerust, er staan er wel wat op mijn negeerlijst en bij deze is ie nog een beetje aangevuld.
Maar wees gerust, er staan er wel wat op mijn negeerlijst en bij deze is ie nog een beetje aangevuld.
- VincentVega
- Hero Member

Vooral jammer dat er niet consequent wordt gemodereerd
Vaganzza schreef: ↑15 oktober 2025, 07:44 search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keyw ... or_id=9067
Bij deze zelfde regel toegepast. Quisling toch maar eens opgezocht.
Schoonheid en poëzie als reactie op de lelijkheid
Zoals ik ook al in een privébericht getypt hebt: er zijn mensen die tot inkeer komen en je hebt mensen die blijven volharden. Ieder kiest voor zichzelf welk kamp hij kiest.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- VincentVega
- Hero Member

Allez Carpe, stuur snel een mailtje met "oprechte spijtbetuigingen" en alles is terug OK.
Zelfs een definitieve ban blijkt dan toch niet zo definitief te zijn.
Het zou beter zijn iemand een tijdelijke ban voor een langere periode op te leggen (een week, een maand ...) om zo iemand tot inzicht te laten komen. In plaats van een definitieve ban al na enkele uren op te heffen louter en alleen omdat iemand - al dan niet gemeend - een mailtje met "spijtbetuigingen" heeft verstuurd. Maar dat is slechts mijn mening ....
Laatst gewijzigd door VincentVega op 16 oktober 2025, 08:55, 1 keer totaal gewijzigd.
De vraag is ook wat er zal gebeuren als de spijtoptant na x aantal tijd opnieuw hervalt in zijn/haar oude zonden? Opnieuw een ban en dan opnieuw een mailtje met verontschuldigen enz, enz.
- VincentVega
- Hero Member

Wie weet, de wegen van de moderatie zijn soms ondoorgrondelijk …
Wie hypocriet is en snelsnel een (ongemeend??) excuus stuurt, die krijgt absolutie en kan terug zijn gang gaan
Wie niet weet dat hij de moderator kan of mag contacteren, blijft eeuwig verbannen
Al eens aan "AI content moderatie" gedacht? Nu loopt het, met slechts één mod die er geen tijd voor heeft en het wellicht ook al lang stront beu is in deze kindertuin, toch steeds uit de hand, waarna er eerder willekeurig berichten verwijderd worden of enkelen een ban krijgen. Zo een AI moderatie kan bv een bericht beoordelen voor het geplaatst wordt en de auteur op eventuele regel overtredingen wijzen of bij vrije plaatsing berichten taggen zodat een human mod ze kan beoordelen zonder een gans forum door te lezen.
- VincentVega
- Hero Member

Misschien moeten we het inderdaad beter aan AI overlaten.vortex schreef: ↑15 oktober 2025, 15:04Al eens aan "AI content moderatie" gedacht? Nu loopt het, met slechts één mod die er geen tijd voor heeft en het wellicht ook al lang stront beu is in deze kindertuin, toch steeds uit de hand, waarna er eerder willekeurig berichten verwijderd worden of enkelen een ban krijgen. Zo een AI moderatie kan bv een bericht beoordelen voor het geplaatst wordt en de auteur op eventuele regel overtredingen wijzen of bij vrije plaatsing berichten taggen zodat een human mod ze kan beoordelen zonder een gans forum door te lezen.
Alles is beter dan de huidige manier van modereren. Sommige krijgen een definitieve ban, anderen hun definitieve ban (maar dan toch blijkbaar niet zo definitief
Het voordeel van AI is dat er meer consequent en volgens vaste criteria zou gemodereerd worden. Ik ben alvast voor ...
Ik ook.
Ik ook. Hopende dat AI er ook de personen zal uithalen die twee stenen kunnen doen vechten. En bannen wegens in strijd met de basisgedachten van het forum.
Het staat altijd vrij om je kandidaat te stellen om te moderator te worden. Het is allemaal simpel om hier wat te roepen, tot je het zelf mag doen.
- PotjeVickx
- Jr. Member

- Contacteer:
Het is te zien hoe AI 'het 2 stenen doen vechten' dan interpreteert. We moeten er ook op letten dat de meerderheid niet per definitie het bij het rechte eind heeft.
Anders kwamen we d'er in de jaren '50-'60 van vorige eeuw pas achter dat de aarde rond was.
Ik wil graag moderator worden.
Prins of koning mag ook..
Van mij mag Vaganzza het ook (alleen) blijven doen. Zolang we Vaganzza hebben als moderator wordt het niet slechter dan het nu is.
Liever Vaganzza dan Bart De Wever..
Prins of koning mag ook..
Van mij mag Vaganzza het ook (alleen) blijven doen. Zolang we Vaganzza hebben als moderator wordt het niet slechter dan het nu is.
Liever Vaganzza dan Bart De Wever..
Moet je daarvoor een examen doen en hoeveel schuift dat?
Ik kan me niet voorstellen dat je gratis kleuterjuffrouw speelt.
Een examen? Nee, dat niet. Ik heb geen flauw benul hoe ze dat op dit ogenblik zouden aanpakken. Daarover beslis ik ook niet, maar een persoonlijk gesprek lijkt me wel plausibel.
Wat betreft de schuif? Er zijn geen schuiven voor het forum.
Wat betreft de schuif? Er zijn geen schuiven voor het forum.