Vaganzza wordt moderator op het forum
Re: Vaganzza wordt moderator op het forum
Doodsimpel hier komen opduiken met dergelijke Nicks, dat lijken mij klaarblijkelijke intenties om te trollen
Ik heb niet alles van M-Peeters gelezen. Is ook een veelschrijver. Maar die had bij wat ik gelezen heb altijd inhoudelijk nog iets te melden. Niet zoals Brembos die lege formuletjes. De heer professor, een beetje respect, altijd te pas en te onpas over het blok beginnen. En dan zo dikwijls doen alsof hij niet begrijpt wat je zegt. Alsof mensen het met hem eens zijn, terwijl ze hem tegenspreken. Hij is zo goed als altijd naast de kwestie bezig. Dat is puur trollen. Ook volgens de definitie. Niet puur mijn mening.KV schreef: ↑19 augustus 2024, 11:46Van Brembos stel je dat het trollen is (er op uit zijn in hoofdzaak rechts te jennen en niet inhoudelijk te gaan)mver schreef: ↑19 augustus 2024, 10:23
Mensen noemen Vincent Vega en m-peeters en varianten ook trollen, maar dat klopt gewoon niet. Verschillende nicks hebben of heel geobsedeerd zijn over je standpunt maakt je nog geen trol. Je kan er vanalles van denken, maar wat die schrijven beantwoordt gewoon niet aan de definitie van "trollen". Misschien moeten ze eens een nieuwe term bedenken voor de behoefte om verschillende alter ego's te hebben, want een beetje verknipt is het wel, maar "trollen" is het niet.
Deed M-Peeters dan niet telkens hetzelfde met links en ook enkel provocerend te zijn ?
Ik denk dat dit topic beter gesloten kan worden. Hou het allemaal netjes in taalgebruik!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Na alle jaren (vanaf 2008) van moderator zijn, zeg ik deze functie vaarwel. Ik zat al een hele tijd met het gevoel dat ik niet genoeg kon doen, voornamelijk door tijdsgebrek. Door dat tijdsgebrek stapelen de meldingen ook op, waardoor het bij momenten meer als een job leek. Dit is en blijft een hobby (1 van de...) voor mij als vrijwilliger.
De wereld is in al die jaren enorm veranderd. Dat merk je ook goed op dit forum. Ik hoop dat jullie er hier vooral een interessante en leuke smeltkroes van informatie willen houden! Ik wil iedereen bedanken die op een leuke en constructieve manier heeft bijgedragen!
Ik ga het forum niet volledig verlaten, maar het zal wel als gewoon lid zijn.
Groeten,
V.
De wereld is in al die jaren enorm veranderd. Dat merk je ook goed op dit forum. Ik hoop dat jullie er hier vooral een interessante en leuke smeltkroes van informatie willen houden! Ik wil iedereen bedanken die op een leuke en constructieve manier heeft bijgedragen!
Ik ga het forum niet volledig verlaten, maar het zal wel als gewoon lid zijn.
Groeten,
V.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Van harte dank voor alles wat je gratis hebt gedaan.
Het forum is inderdaad de laatste jaren bijna veranderd in politiek forum.
Het forum is inderdaad de laatste jaren bijna veranderd in politiek forum.
Tijdsgebrek is idd al jaren een probleem. Eigenlijk is het ook geen taak (meer) voor 1 persoon. Idealiter wordt het gedaan door een koppel met voldoende interesse en vrije tijd. En het zou ook niet gratis hoeven te zijn, als je weet hoeveel mosterd hier wordt weggehaald door DMG.
-
spaarfreakje
- VIP member

- Contacteer:
+1, bedankt!
De goedwillenden op het forum zullen je missen.
Bedankt voor de vele jaren.
Bedankt voor de vele jaren.
Vaganzza zal hier nog wel dikwijls als gewoon forumlid komen ( al dan niet aangemeld ).
Bedankt voor alles wat je gedaan hebt. En dat allemaal gratis. Je verdient op zijn minst een mooi afscheidscadeau. Hallo DPGMedia.
Binnenkort zit het forum dan zonder moderator ?
Wie weet wordt de bastaard zoon van Trump dan moderator ? Nog meer reclame over Trump op het forum dan ( slechte reclame is ook reclame ).
Wie weet wordt de bastaard zoon van Trump dan moderator ? Nog meer reclame over Trump op het forum dan ( slechte reclame is ook reclame ).
Sinds 2008 , toch een verdienstelijke periode dat moet erkend worden.
Succes verder. Er zal toch door DPG wel iets gebeuren als opvolging voor de moderatie veronderstel ik
Succes verder. Er zal toch door DPG wel iets gebeuren als opvolging voor de moderatie veronderstel ik