Welke zichtrekening geniet je voorkeur?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Welke zichtrekening geniet je voorkeur?
Misschien 2, toch velen die bv. hun visa bij de ene bank hebben en voor andere verrichtingen hun andere bank gebruiken. Beide genieten dan voor een bepaald producht de voorkeur.
Of je kan zeggen max.3 en waar je minstens 5 of 10 verrichtingen per maand op uitvoert. ( bij mezelf kom ik dan nog steeds op 3 )
Op die manier vallen de slapende rekeningen ( zoals bv. mijn rabobank zichtrekening ) al weg. Trouwens niet iedereen zal er 3 aanduiden denk ik.
Of je kan zeggen max.3 en waar je minstens 5 of 10 verrichtingen per maand op uitvoert. ( bij mezelf kom ik dan nog steeds op 3 )
Op die manier vallen de slapende rekeningen ( zoals bv. mijn rabobank zichtrekening ) al weg. Trouwens niet iedereen zal er 3 aanduiden denk ik.
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Goed, ik heb hier een poll gelanceerd. Volgende banken staan niet in de lijst omdat deze geen zichtrekening aanbieden:
Credit Europe
Fortuneo
Goffin Bank
Maar ... hoort Binck Bank hier in dit lijstje? Ik heb geen ervaring met Binck, dus ik heb totaal geen idee of dit ook een zichtrekening is.
Credit Europe
Fortuneo
Goffin Bank
Maar ... hoort Binck Bank hier in dit lijstje? Ik heb geen ervaring met Binck, dus ik heb totaal geen idee of dit ook een zichtrekening is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Keytrade op 1 voor zijn 5 cent,snelle verwerking en zowat de enige die nog een beetje intrest geeft.
Axa nr 2, en heb nu net een clickbonus geopend dan krijg ik ook hier 5 cent (wel niet op alle verichtingen zoals bij Keytrade)
Axa nr 2, en heb nu net een clickbonus geopend dan krijg ik ook hier 5 cent (wel niet op alle verichtingen zoals bij Keytrade)
Vaganzza schreef: Goed, ik heb hier een poll gelanceerd. Volgende banken staan niet in de lijst omdat deze geen zichtrekening aanbieden:
Credit Europe
Fortuneo
Goffin Bank
Neen, Binck heeft geen zichtrekening, en Binckbank is zelfs geen bank, enkel een beursvenootschap. Keytrade is beiden, maar was vroeger ook enkel een beursvenootschap.
Heb Binck verwijderd uit de lijst 

Ik gebruik 3 banken:
- Argenta
- Keytrade
- KBC
Allen ongeveer evenveel, maar daar naar de toekomst kbc wegvalt en je maar 2 keuzes kan maken, heb ik deze niet gekozen.
- Argenta
- Keytrade
- KBC
Allen ongeveer evenveel, maar daar naar de toekomst kbc wegvalt en je maar 2 keuzes kan maken, heb ik deze niet gekozen.
Geld verdienen doe je door te werken.
Er zijn maar 2 uitschieters en die had ik dan ook helemaal verwacht!
Ik gebruik: ING Lion Account en Keytrade
Laatst gewijzigd door sterretje op 6 oktober 2010, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Deutsche Bank zeker niet voor zichtrekening. Ontgoochelend dat de dag NA betalingen via debetkaart nog geen spoor terug te vinden is op de zichtrekening, noch op "overschrijvingen in afwachting". Doet me denken aan Argenta van jaren geleden. En dat voor een grootbank.
Compleet mee akkoord + super gebruiksvriendelijke website (voor dummies, zoals ik :d).geengeld schreef: Keytrade op 1 voor zijn 5 cent,snelle verwerking en zowat de enige die nog een beetje intrest geeft.)
Golden+ Argenta. ik begrijp de opmerkingen niet. Als ik thuiskom staan mijn afhalingen er op?
Ik ben veel in het buitenland, geld afhalen zonder kosten, kijk maar eens naar de grootbanken.
Internetbankieren zonder problemen.
Keytrade gebruik ik minder, maar goede service.
Ik ben veel in het buitenland, geld afhalen zonder kosten, kijk maar eens naar de grootbanken.
Internetbankieren zonder problemen.
Keytrade gebruik ik minder, maar goede service.
Argenta...........ok !
AXA! Mijn gewone zichtrekening is volledig gratis als Happy You klant, goede service in kantoor, goeie internetbanking, snelle verwerking van verrichtingen, geen gezeik met geld dat op rekening moet staan indien je je visa wilt gebruiken.
Vanop de website van een lokaal AXA-kantoor: Indien U meer dan € 50.000 geplaatst heeft bij ons kantoor (totaal van alle rekeningen en beleggingen) dan krijgt U naast de gratis zichtrekening, Bancontactkaart, rekeninguittreksels en geen beheerskosten voor de effecten die U op uw effectenrekening van Axa deponeert ook nog 6 voordeelcheques. (bron)
Het happy you programma van AXA (2009): info, regelement.
Als ik 10000 euro op Citibank heb staan dan heb ik alles que zichtrekening gratis.......fdgroote schreef:Vanop de website van een lokaal AXA-kantoor: Indien U meer dan € 50.000 geplaatst heeft bij ons kantoor (totaal van alle rekeningen en beleggingen) dan krijgt U naast de gratis zichtrekening, Bancontactkaart, rekeninguittreksels en geen beheerskosten voor de effecten die U op uw effectenrekening van Axa deponeert ook nog 6 voordeelcheques. (bron)
Als ik 1 euro (of zelfs 0 euro) op mijn Argenta zichtrekening heb staan krijg ik ALLES gratis (ook 2 x Mastercard)
Die hang naar goktenten, pardon grootbaken is toch bizar hé