Main Menu

belastingsaangifte via Tax on Web vereenvoudigd?

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen

belastingsaangifte via Tax on Web vereenvoudigd?

Berichtdoor Tope » 21 Juni 2010, 11:13

Zes jaar lang heb ik mijn aangifte online ingediend zonder enig probleem.
De aangebrachte veranderingen in aangifte 2010 hebben er echter voor gezorgd dat het mij dit jaar veel meer tijd gekost heeft de klus te klaren.
Bovendien heb ik de onkosten voor onderhoud van mijn stookketel onder een verkeerde code ingebracht en zal het me nog tijd kosten om deze fout recht te laten zetten.
Ben ik nu de enigste die geen vereenvoudiging in onze belastingsaangifte kan ontwaren?
Gebruikers-avatar
Tope
Hero Member
Hero Member

Re: belastingsaangifte via Tax on Web vereenvoudigd?

Berichtdoor Wook » 21 Juni 2010, 11:44

De online aangifte is toch niet echt moeilijker geworden? Ik heb er in ieder geval geen last mee gehad. Als je zelf fouten maakt dan ligt het aan jezelf.
Gebruikers-avatar
Wook
Hero Member
Hero Member

Berichtdoor frank » 21 Juni 2010, 12:18

Tope schreef:Zes jaar lang heb ik mijn aangifte online ingediend zonder enig probleem.
De aangebrachte veranderingen in aangifte 2010 hebben er echter voor gezorgd dat het mij dit jaar veel meer tijd gekost heeft de klus te klaren.
Bovendien heb ik de onkosten voor onderhoud van mijn stookketel onder een verkeerde code ingebracht en zal het me nog tijd kosten om deze fout recht te laten zetten.
Ben ik nu de enigste die geen vereenvoudiging in onze belastingsaangifte kan ontwaren?

Kan je me effe laten weten onder welke code het onderhoud van een kachel komt? Moet dit zelf ook invullen, en weet het niet. Alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
frank
Sr. Member
Sr. Member

Berichtdoor Tope » 21 Juni 2010, 12:34

In Vak IX onder de rubriek G. Belastingvermindering voor energiesparende uitgaven in een woning:

code 1337-21 voor 1 enkele woning die bij de aanvang van de werken nog geen 5 jaar in gebruik genomen is

code 1341-17 voor 1 enkele woning die bij de aanvang der werken 5 jaar of langer in gebruik genomen is
Gebruikers-avatar
Tope
Hero Member
Hero Member

• Gerelateerde onderwerpen
    Reacties
    Bekeken
    Laatste bericht

Terug naar Kroeg