Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Nog steeds geen mail / communicatie ontvangen op mijn 'klachtmail'
as promised no money for moneyou!
als alles gevalideerd is mogen ze de boel daar voor mij afsluiten
as promised no money for moneyou!
als alles gevalideerd is mogen ze de boel daar voor mij afsluiten
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Wat een geklaag hier. Had dan als "actieve spaarder" eerder een rekening geopend, dat was in november in 2 dagen beklonken. Had uzelf veel energie bespaard.
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
dan lijk ik net iets meer 'geluk' gehad te hebbenStoffelke30 schreef:En nog steeds aan het wachten, al eens gebeld naar de klantendienst ook, heel lang gewacht en daarna simpel antwoord dat het gewoon heel druk is. Het vervelendste vind ik dat ik aan mijn geld nietmeer aankan zolang het niet geactiveerd is, daardoor is mijn vertrouwen stilaan weg, zeker omdat het maar blijft aanslepen, ook vervelend is dat het geen zin heeft om te mailen want je krijgt geen antwoord op je vraag.
heb net voor de eerste maal sinds mijn registratie van 9! januari contact opgenomen .
testbedrag stond er al op vanaf 11 januari maar het was dus wachten zoals zo velen op validatie.
ik toonde begrip voor de lange wachttijd maar drukte wel mijn zorg uit of mail met identiteitskaart wel degelijk was toegekomen.
de vriendelijke dame gaf grif toe dat 9 januari wel heel lang gelegen was dus , na het doorgeven van mijn contractnummer ( ontvang je in de bevestigingsmail die je krijgt na het doorsturen van je paspoort ) heeft ze dit nagekeken bij haar collegas die de validaties doen en bevestigde zij mij zowaar dat ze vandaag nog gaan valideren ...
ik ben benieuwd en hoopvol
alleszins de laatste kans , vandaag niet in orde , geen centen .
ik ontvang nog liever lage rente dan mijn geld bij onbetrouwbare partner te plaatsen
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
net volgend mailtje ontvangen :
Beste X ,
We hebben het identiteitsbewijs goed ontvangen en nemen de aanvraag verder in behandeling.
U kunt de status van uw aanvraag verder volgen via uw statuspagina.
klinkt weer vrij standaard allemaal dus.. maar blijf nog even hoopvol ..
Beste X ,
We hebben het identiteitsbewijs goed ontvangen en nemen de aanvraag verder in behandeling.
U kunt de status van uw aanvraag verder volgen via uw statuspagina.
klinkt weer vrij standaard allemaal dus.. maar blijf nog even hoopvol ..
-
- Newbie
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 24 jan 2013
- Contacteer:
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
dat mailtje heb ik ook net ontvangen, dus blijf ook nog wat hopen
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Ik kreeg hetzelfde mailtje gisteren, op zondag, en vandaag is alles in orde.Dekay schreef:net volgend mailtje ontvangen :
Beste X ,
We hebben het identiteitsbewijs goed ontvangen en nemen de aanvraag verder in behandeling.
U kunt de status van uw aanvraag verder volgen via uw statuspagina.
klinkt weer vrij standaard allemaal dus.. maar blijf nog even hoopvol ..
-
- Newbie
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 24 jan 2013
- Contacteer:
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
bij mij is de rekening zonet geactiveerd, maar als ik inlog op mijn rekening staat er 0 euro op terwijl ik al een hele tijd geleden geld heb overgeschreven, maar blijkbaar zouden meer mensen dit gehad hebben?
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Was bij mij ook zo, maar een uur of 2 later was alles dik in orde.
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Rekening geactiveerd 

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
JosSmos schreef:Wat een geklaag hier. Had dan als "actieve spaarder" eerder een rekening geopend, dat was in november in 2 dagen beklonken. Had uzelf veel energie bespaard.
Dat gaat hier binnen een paar dagen plezant worden.
Rekening te laat geopend of gevalideerd, getrouwheidspremies mislopen,..

Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Zo is dat Yaris, die 11-maanden regeling heb ik eigenlijk ook altijd als een soort paniekvoetbal beschouwd met nu alle gevolgen vandien. Iedereen wilt persez dat zijn nieuwe spaarrekening nog in januari geactiveerd wordt.
Zal content zijn dat die 11 maanden regeling op termijn zal worden afgeschaft, zal veel misverstanden uit de wereld helpen. Het meeste wat je verliest is rente op rente voor een periode van nu nog max 11 maanden en binnenkort nog slechts 3 maanden, tja...
Zal content zijn dat die 11 maanden regeling op termijn zal worden afgeschaft, zal veel misverstanden uit de wereld helpen. Het meeste wat je verliest is rente op rente voor een periode van nu nog max 11 maanden en binnenkort nog slechts 3 maanden, tja...
-- > de tijd gaat snel gebruik hem wel <-- > gierig is zielig <--->delen is plezant<---
-
- Newbie
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 24 jan 2013
- Contacteer:
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
ik wacht ook nog op de activatie van een rekening, dus als ik pas in februari stort ben ik de getrouwheidspremie niet kwijt? maar moet ik dan niet wachten tot januari 2015? die 11-maanden regel is nogal verwarrend sorry
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
OK, maar binnenkort is nu nog niet? Dus de 'stress' is momenteel nog wel terecht?
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Als ik me niet vergis kon je per storting de rente volgen , hoe doe je dat juist want ik kan alleen de rente van het totale bedrag op de rekening bekijken ( tot vandaag en over een gans jaar )
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Re: Tijdelijke achterstanden door grote aantallen aanvragen
Ik heb nu eindelijk ook een "We hebben het identiteitsbewijs goed ontvangen" mailtje gekregen, maar nog steeds geen activatie.
Helaas voor MoneYou staat mijn spaargeld ondertussen bij NIBC Direct, waarbij de procedure voor het aanmaken, valideren & overschrijven alles samen nog geen week geduurd heeft.
Erg beschamend, zeker als je leest dat er aanvragen wel reeds zijn goedgekeurd die 2 weken na de mijne zijn ingediend.
Helaas voor MoneYou staat mijn spaargeld ondertussen bij NIBC Direct, waarbij de procedure voor het aanmaken, valideren & overschrijven alles samen nog geen week geduurd heeft.
Erg beschamend, zeker als je leest dat er aanvragen wel reeds zijn goedgekeurd die 2 weken na de mijne zijn ingediend.