Deutsche bank: Het antwoord op de gegarandeerde rentevoeten !!!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Deutsche bank: Het antwoord op de gegarandeerde rentevoeten !!!
ze hebben mij gekl........;;; met mijn db intensive en tien dagen geleden de E- saving nog extra geopend omdat ze beloofde dat deze rente het langer zou houden, dus twee maal gekl;;;;;;;;; weg ermee ook al krijg ik elders dezelfde rente
weetjes,
Laat je geen derde keer vangen ...
Laat je geen derde keer vangen ...

Ik heb valutadatum 13/08 op een Db intensiv Plus, dit wil dus zeggen dat ik tot 13/08 moet wachten (iemand een andere mening?).
Ik ben weg zodra ik mijn premies kan innen en sluit alles af.
DB is steeds beter met nieuwe klanten dan met bestaande: weggaan en terugkomen is dus de boodschap, zelfs al krijg je tijdelijk iets minder elders het voorstel om terug te komen zal alles goed maken! Anders kan je bij DB blijven, hoe langer je blijft hoe minder ze daar geven, in financiële terminologie noemt men dit grootbankstreken.
Ik ben weg zodra ik mijn premies kan innen en sluit alles af.
DB is steeds beter met nieuwe klanten dan met bestaande: weggaan en terugkomen is dus de boodschap, zelfs al krijg je tijdelijk iets minder elders het voorstel om terug te komen zal alles goed maken! Anders kan je bij DB blijven, hoe langer je blijft hoe minder ze daar geven, in financiële terminologie noemt men dit grootbankstreken.
Ondertussen begrijp ik niet alles wat er op dit forum gezegd wordt. Ik ben spaarder bij DB met 2 rekeningen ( spaar en zicht met gratis kaarten, sinds eind 2007)
Wat ik bedoel en wat ik zou willen weten:
Omdat ik pas gisteren op de DB-website vaststelde - tot mijn verbazing - dat er nu 3 rekeningen zijn. Twee daarvan met bijna dezelfde naam (met opzet om de verwarring groter te maken?)
Ik lees:
1) db-intensive Plus 3% + 1% (dit is de spaarrekening - die heb ik dus)
2) db E-saving account (is dit een nieuwe rekening???): 2,25 + 0,75% . Vooral : WAT BETEKENT deze rekening? Is dat een zichtrekening?
3) terwijl mijn huidige "normale" zichtrekening bijna hetzelfde heet: db saving account, waar je blijkbaar 2% krijgt ( zonder premie?). En om de verwarring nog groter te maken, spreekt DB ook van de db max .
4) db max: waarover DB het volgende zegt: "Teken in op ons gratis db m@x pakket en krijg bovenop uw spaarrekening een zichtrekening die 2% bruto per jaar opbrengt. Bovendien krijgt u toegang tot Online Banking en gratis kaarten (Bancontact en MasterCard)".
RARARA....
Raden jullie o.a. aan rekening van 2% - zonder premie - afsluiten, en je opnieuw aanmelden bij DB voor die nieuwe rekening db-E saving om meer te krijgen, nl. 2,25 % + 0,75? Zijn beide een zichtrekening?
VRAGEN, vragen...DB maakt het inderdaad moeilijk.
Wat ik bedoel en wat ik zou willen weten:
Omdat ik pas gisteren op de DB-website vaststelde - tot mijn verbazing - dat er nu 3 rekeningen zijn. Twee daarvan met bijna dezelfde naam (met opzet om de verwarring groter te maken?)
Ik lees:
1) db-intensive Plus 3% + 1% (dit is de spaarrekening - die heb ik dus)
2) db E-saving account (is dit een nieuwe rekening???): 2,25 + 0,75% . Vooral : WAT BETEKENT deze rekening? Is dat een zichtrekening?
3) terwijl mijn huidige "normale" zichtrekening bijna hetzelfde heet: db saving account, waar je blijkbaar 2% krijgt ( zonder premie?). En om de verwarring nog groter te maken, spreekt DB ook van de db max .
4) db max: waarover DB het volgende zegt: "Teken in op ons gratis db m@x pakket en krijg bovenop uw spaarrekening een zichtrekening die 2% bruto per jaar opbrengt. Bovendien krijgt u toegang tot Online Banking en gratis kaarten (Bancontact en MasterCard)".
RARARA....
Raden jullie o.a. aan rekening van 2% - zonder premie - afsluiten, en je opnieuw aanmelden bij DB voor die nieuwe rekening db-E saving om meer te krijgen, nl. 2,25 % + 0,75? Zijn beide een zichtrekening?
VRAGEN, vragen...DB maakt het inderdaad moeilijk.
Het is me niet duidelijk of je nu vandaag nog een Intensiv plus-spaarrekening kunt openen.lev schreef: 1) db-intensive Plus 3% + 1% (dit is de spaarrekening - die heb ik dus)
spaarrekening, voor stortingen van eind 2008 is dit nog steeds 4,25% + 1%
Dit is een spaarrekeing (dus geen zichtrekening) die door DB werd gecreëerd in januari van dit jaar. De bedoeling ervan is vermoedelijk het nieuwe KB te omzeilen omdat het perverse KB verplicht op één spaarrekening op elk ogenblik dezelfde basisrente aan te bieden.
Dit is de zichtrekening met momenteel 2% bruto rente.
dbmax is een pakket (inclusief kaarten en online banking) van een zichtrekening met één (of sinds januari eventueel twee) spaarrekening(en).
Laatst gewijzigd door kiwi op 22 maart 2009, 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
en de db E-saving was 3% +1% en zoals men telefonisch melden op 5maart laatstleden en was zeker aan te bevelen, en veertien dagen geleden gaan ze naar 2.25%+ 0,75% dus heb mijn conclusie dit weekend genomen en naar een andere bank over geschreven
dank je , kiwi voor de info.
ondertussen vanmorgen ook naar db gebeld - de man zegt: die E-saving-account zal later wel meer rente geven.
ik dacht LATER...ojee, dat betekent alles en niets.
vergeet niet het gratis nummer te bellen naar db, gebruik niet dat dure 078-nummer !!! 0800-99624
ondertussen vanmorgen ook naar db gebeld - de man zegt: die E-saving-account zal later wel meer rente geven.
ik dacht LATER...ojee, dat betekent alles en niets.
vergeet niet het gratis nummer te bellen naar db, gebruik niet dat dure 078-nummer !!! 0800-99624

Deutsche bank geeft op een 4,25+1% vanaf 1 april 2,25%+0,75%
Citibank daarentegen geven op de safeplus die 4,25%+1% was vanaf 1 april 3% basis +1% getrouwheidspremie (lopende promotie)
Dus Deutsche bank zou dit ook zonder problemen kunnen doen.
Citibank daarentegen geven op de safeplus die 4,25%+1% was vanaf 1 april 3% basis +1% getrouwheidspremie (lopende promotie)
Moet dat niet aangroeipremie zijn ? En mag ik vragen waar je deze informatie vandaan haalt ?waterboy schreef: Deutsche bank geeft op een 4,25+1% vanaf 1 april 2,25%+0,75%
Vanaf 1april bestaat de aangroeipremie niet meer,dan wordt het getrouwheidspremie.Seppe schreef:Moet dat niet aangroeipremie zijn ? En mag ik vragen waar je deze informatie vandaan haalt ?waterboy schreef: Deutsche bank geeft op een 4,25+1% vanaf 1 april 2,25%+0,75%
Let wel dit was de safeplus spaarrekeningsactie van November van Citibank.
De aangroeipremie wordt maar in mei 2009 verworven.
Mijn kantoordirecteur heeft me dit gisteren gemeld.
Wil je nu zeggen dat je op de Safe Plus spaarrekening van citibank geopend tijdens de actie van November ... vanaf 1 april 3% basis en 1% getrouwheidspremie zal krijgen op de gestorte bedragen die dateren uit de promotieperiode, toen aan 4,25% basis + 1% aangroei OF dat je vanaf 1 april 3% + 1% getrouwheidspremie zal krijgen op nieuwe stortingen op die rekening ?waterboy schreef:Vanaf 1april bestaat de aangroeipremie niet meer,dan wordt het getrouwheidspremie.Seppe schreef:
Moet dat niet aangroeipremie zijn ? En mag ik vragen waar je deze informatie vandaan haalt ?
deze middag ook op vtm nieuws de problematiek rond de gegarandeerde rentevoeten (incl. interview met deutsche bank)
en wat was de tendens van deze berichtgeving ?
geen interview gezien om 13h00...misschien straks om 19h00
Seppe schreef:Wil je nu zeggen dat je op de Safe Plus spaarrekening van citibank geopend tijdens de actie van November ... vanaf 1 april 3% basis en 1% getrouwheidspremie zal krijgen op de gestorte bedragen die dateren uit de promotieperiode, toen aan 4,25% basis + 1% aangroei OF dat je vanaf 1 april 3% + 1% getrouwheidspremie zal krijgen op nieuwe stortingen op die rekening ?waterboy schreef:
Vanaf 1april bestaat de aangroeipremie niet meer,dan wordt het getrouwheidspremie.
Ik bedoel dat de safe plus rekening geopend tijdens de actie in November vanaf 1april 3% basis en 1 % getrouwheidspremie zal opbrengen op het bedrag dat gestort is ten tijde van de promotieperiode.