keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: keytrade booster: 6 procent voor nieuwe klanten
Ik had het bedrag maandagochtend overgeschreven via DB, vandaag staat er nog niets op volgens Keytrade. Moet ik mij zorgen beginnen maken, of is het normaal omdat ik mijn Keytrade ID nog niet heb geactiveerd (dat ik geen saldo kan zien)?saaiko schreef:Jawel, dat kan je al en een dag erna zie je het geld er op staan.Zorba schreef:Vandaag weer niets...
Ik heb wel al kunnen inloggen zodat ik mijn rekeningnummer zie, ik neem aan dat ik dan al kan overschrijven?
Heb ondertussen ook gemaild naar de klantendienst ivm de Keytrade ID.
Het saldo zal je wel kunnen zien, ten laatste morgen.Zorba schreef:Ik had het bedrag maandagochtend overgeschreven via DB, vandaag staat er nog niets op volgens Keytrade. Moet ik mij zorgen beginnen maken, of is het normaal omdat ik mijn Keytrade ID nog niet heb geactiveerd (dat ik geen saldo kan zien)?saaiko schreef:
Jawel, dat kan je al en een dag erna zie je het geld er op staan.
Heb ondertussen ook gemaild naar de klantendienst ivm de Keytrade ID.
Heb gisterenavond naar Keytrade gebeld, vorig jaar hadden ze hetzelfde probleem met de Keytrade ID's... Die worden verstuurd in een speciale enveloppe, en volgens hun medewerker geeft de post voorrang aan normale brieven.
Ik moest terugbellen als ik 09/02 nog geen keytrade ID heb ontvangen...
Ondertussen wel al de rest ontvangen, zelfs de bankkaart etc...
Dus.. nog even geduld :-)
Dag allemaal
ik heb heel dit topic doorgenomen en heb toch nog wat vragen. Wanneer wordt die intrest op de Booster rekening betaald? Onmiddellijk na het sluiten van die rekening (dus na drie maand)?
Ik heb vorig jaar eind januari mijn geld bij Argenta gezet, mijn getrouwheidspremie is daar dus verworven en die wordt op 31 december 2010 uitbetaald. Mijn nieuw 'jaar' voor getrouwheid is beginnen lopen op 29 januari. Het is voor mij maw een ideaal moment om eens 10.000 euro over te zetten en mee te profiteren? Of begrijp ik dit fout? Het is toch zo dat mijn getrouwheid van mijn storting op 29/01/2009 bij Argenta pas eind dit jaar gestort wordt hé. Is het volgens jullie een goed moment om dit te doen?
ik heb heel dit topic doorgenomen en heb toch nog wat vragen. Wanneer wordt die intrest op de Booster rekening betaald? Onmiddellijk na het sluiten van die rekening (dus na drie maand)?
Ik heb vorig jaar eind januari mijn geld bij Argenta gezet, mijn getrouwheidspremie is daar dus verworven en die wordt op 31 december 2010 uitbetaald. Mijn nieuw 'jaar' voor getrouwheid is beginnen lopen op 29 januari. Het is voor mij maw een ideaal moment om eens 10.000 euro over te zetten en mee te profiteren? Of begrijp ik dit fout? Het is toch zo dat mijn getrouwheid van mijn storting op 29/01/2009 bij Argenta pas eind dit jaar gestort wordt hé. Is het volgens jullie een goed moment om dit te doen?
Je redenering qua getrouwheid bij Argenta is inderdaad goed.
90 dagen na de eerste storting of 110 dagen na de opening wordt de Booster automatisch afgesloten, je interest uitbetaald en alles samen overgezet naar je Keytrade Azur spaarrekening. Zoals je wel al gelezen zal hebben, krijg je immers bij opening van de Booster 4 rekeningen.
90 dagen na de eerste storting of 110 dagen na de opening wordt de Booster automatisch afgesloten, je interest uitbetaald en alles samen overgezet naar je Keytrade Azur spaarrekening. Zoals je wel al gelezen zal hebben, krijg je immers bij opening van de Booster 4 rekeningen.
Ja, maar die rekeningen zijn volledig gratis hé? Dus na die drie maanden kan ik het boeltje gewoon afsluiten en terug naar Argenta gaan?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ja, dat kan, maar zoals je zegt, zijn ze gratis dus je kan ze ook open laten staanTomasz schreef:Ja, maar die rekeningen zijn volledig gratis hé? Dus na die drie maanden kan ik het boeltje gewoon afsluiten en terug naar Argenta gaan?

Is idd mss interessant, getrouwheidspremie op die Azur begint dan te lopen, dus als ik dan terug naar Argenta ga, maakt dat niet zoveel uit hé, kan er dan even goed blijven met die 10.000 euro...
Ben hier al kwartier in dit topic aan 't zoeken naar die vier rekeningen, maar vind niets, kan je ze nog even oplijsten? nemen jullie de bankkaart daarbij? Dat heeft toch weinig zin, keytrade heeft toch geen filialen?
De vier rekeningen zijn de zichtrekening, de Booster, de spaarrekening Azur en een effectenrekening.
De bankkaart heeft wel degelijk zin, want de zichtrekening is gratis. Het enige gebruikelijke wat niet gratis is bij Keytrade is de kredietkaart. Bovendien is de zichtrekening interessant door twee dingen: 1% rente (één van de hoogste van de markt) en de 5 cent actie (voor elke verrichting op de zichtrekening krijg je van Keytrade 5 cent). Dus als je de zichtrekening wil gebruiken, zie ik geen reden waarom je de bankkaart niet zou vragen.
En in Brussel is er één filiaal van Keytrade, weet wel niet wat dat met je vraag te maken heeft.
De bankkaart heeft wel degelijk zin, want de zichtrekening is gratis. Het enige gebruikelijke wat niet gratis is bij Keytrade is de kredietkaart. Bovendien is de zichtrekening interessant door twee dingen: 1% rente (één van de hoogste van de markt) en de 5 cent actie (voor elke verrichting op de zichtrekening krijg je van Keytrade 5 cent). Dus als je de zichtrekening wil gebruiken, zie ik geen reden waarom je de bankkaart niet zou vragen.
En in Brussel is er één filiaal van Keytrade, weet wel niet wat dat met je vraag te maken heeft.
Ja, 'k heb nu de kaart niet aangevraagd, maar soit, ga die zichtrekening toch niet gebruiken...
Bedankt!!
Bedankt!!
Is er nu al iemand van de nieuwe klanten die zijn keytrade ID ontvangen heeft ?
Als ik inlog staat er dat mijn ID op 26/01 verstuurd is. 10 dagen later nog niets te zien.
Op mijn e-mails reageren ze niet, en als ik bel word ik afgescheept dat dit via de Post soms wat langer kan duren. Maar 10 dagen ??
Als ik inlog staat er dat mijn ID op 26/01 verstuurd is. 10 dagen later nog niets te zien.
Op mijn e-mails reageren ze niet, en als ik bel word ik afgescheept dat dit via de Post soms wat langer kan duren. Maar 10 dagen ??
Dag allemaal,
Ik heb de papieren voor het openen van de rekening ruim twee weken geleden opgestuurd en vooralsnog niets ontvangen...
Sofia
Ik heb de papieren voor het openen van de rekening ruim twee weken geleden opgestuurd en vooralsnog niets ontvangen...
Sofia
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Van de snelste zijn ze daar dus blijkbaar ook niet...
Ik had geen printer ter mijn beschikking en dus ging men mijn papieren toesturen die ik moest invullen en terugzenden. Heb dit dinsdag gedaan, nog niets ontvangen.
Ik had geen printer ter mijn beschikking en dus ging men mijn papieren toesturen die ik moest invullen en terugzenden. Heb dit dinsdag gedaan, nog niets ontvangen.
Vreemde dinges, ik had alles binnen de week en de bankkaart binnen de 10 dagen... Hoop dat het nog in orde komt bij jullie.jawadde001 schreef:Van de snelste zijn ze daar dus blijkbaar ook niet...
Ik heb exact hetzelfde probleem en moest wachten tot 9 februari en dan eens terugbellen als hij nog niet toegekomen was...robokat schreef:Is er nu al iemand van de nieuwe klanten die zijn keytrade ID ontvangen heeft ?
Volgens mij hadden ze gewoon niet genoeg Keytrade ID's op voorraad...